hallo mensen.
ik was 2 dagen geleden aangehouden door de belgische politie ivm mijn lichten.
mijn huidige situatie van mijn verlichting zijn orgineel:
van binnen naar buiten:
stadslicht, dimlicht,stads/knipperlicht (geel)
zodra ik de knipperlicht aanzet naar 1 kant gaat die stads/knipperlicht ook geheel uit en weer aan. zodra ik dat uitzet gaat hij weer zwakjes branden op sterkte van de stadslicht.
achter heb ik 1 aan elke kant, en de sierplaten brandjes tevens zwakjes (LED - fabrieksaf orgineel)
stadslicht/remlicht is tevens knipperlicht.
tevens heeft mijn auto geen mistlicht achter. zat er ook nooit op sinds 1994 sindien de auto in nederland ''woont''...
nu heb ik hiervoor een aardig dikke prent gehad. zowel als voorkant en voor de achterzijde.
kent de belgische politie geen amerikaanse auto's?
de nederlandse politie die mij ook geregeld aanhoud omtrent mijn verlichting laten mij geen minuut later weer zonder boete doorgaan ivm opmerking op mijn kenteken papieren.
kan ik dit aanvechten?
groet, bas
ik was 2 dagen geleden aangehouden door de belgische politie ivm mijn lichten.
mijn huidige situatie van mijn verlichting zijn orgineel:
van binnen naar buiten:
stadslicht, dimlicht,stads/knipperlicht (geel)
zodra ik de knipperlicht aanzet naar 1 kant gaat die stads/knipperlicht ook geheel uit en weer aan. zodra ik dat uitzet gaat hij weer zwakjes branden op sterkte van de stadslicht.
achter heb ik 1 aan elke kant, en de sierplaten brandjes tevens zwakjes (LED - fabrieksaf orgineel)
stadslicht/remlicht is tevens knipperlicht.
tevens heeft mijn auto geen mistlicht achter. zat er ook nooit op sinds 1994 sindien de auto in nederland ''woont''...
nu heb ik hiervoor een aardig dikke prent gehad. zowel als voorkant en voor de achterzijde.
kent de belgische politie geen amerikaanse auto's?
de nederlandse politie die mij ook geregeld aanhoud omtrent mijn verlichting laten mij geen minuut later weer zonder boete doorgaan ivm opmerking op mijn kenteken papieren.
kan ik dit aanvechten?
groet, bas
Comment