Tel je daarin ook de aantallen voertuigen die op het einde van de E40 de remmen in gaan, de splitsing missen en vervolgens ietsje verder een verboden doorsteek gebruiken? Of gewoon achteruit gaan rijden?
Enige reden dat er op het einde van de E40 elke week geen doden vallen is omdat iedereen daar stevig wordt afgeremd. In de richting naar de R0 steekt er daar wekelijks toch wel ene op zo een betonnen verdeler zunne.
Zet op de E17 plastieken paaltjes en na een week is de eerste 700 meter los gereden door truckers die te laat in de mot krijgen dat ze op het linkervak moesten rijden.
Het einde van de E40 is sinds deze week verboden terrein voor alles hoger dan 3m50. Op dinsdagochtend hingen er portieken aan kettingen om verkeer hoger dan 3m50 buiten de Reyerstunnel te houden. Op woensdagochtend lagen al die portieken geplooid in het gazon.
Enige reden dat er op het einde van de E40 elke week geen doden vallen is omdat iedereen daar stevig wordt afgeremd. In de richting naar de R0 steekt er daar wekelijks toch wel ene op zo een betonnen verdeler zunne.
Zet op de E17 plastieken paaltjes en na een week is de eerste 700 meter los gereden door truckers die te laat in de mot krijgen dat ze op het linkervak moesten rijden.
Het einde van de E40 is sinds deze week verboden terrein voor alles hoger dan 3m50. Op dinsdagochtend hingen er portieken aan kettingen om verkeer hoger dan 3m50 buiten de Reyerstunnel te houden. Op woensdagochtend lagen al die portieken geplooid in het gazon.
Comment