Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Flitsers in Frankrijk

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Flitsers in Frankrijk

Ik vertrek deze avond naar Spanje, dus bij deze mijn vraagje.

Weet er iemand een site, of heeft er iemand een goeie file staan voor de TomTom 930T, waar alle huidige flitsers van Frankrijk te vinden zijn?

Thanks!

TIP: http://www.coyotesystems.be/nl/

Maar voor de tomtom: http://www.alertegps.com/

Comment

Via de site van autoplus.fr kom je hierop. Site van ministerie zelf. How hard can it be? Klik per regio om dan de vaste en mobiele te zien.

Comment

bij mijn weten worden alle flitspalen in frankrijk mooi met borden aangegeven
        1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichten
          Voilà En nog ruim op voorhand ook.

Comment

evenals in Spanje, kans om geflitst te worden is relatief klein in deze landen

Comment

Elf jaar geleden overleden Vlaming krijgt pv uit Frankrijk :

Nieuwe en tweedehands auto’s veilig vergelijken en kopen? Dat doe je op Vroom! Ontdek hier +40.000 wagens, +20.000 tests, nieuws, advies en prijzen.

Comment

Op de terugreis ben ik ook geflitst door een vaste flitspaal.
                Je mocht er 130 en ik reed zo'n 125. Had al wat ingehouden vanaf het bord waarop staat 'radar'.
                Ik werd zo'n 100m voor de flitspaal nog voorbij gestoken door wat snellere auto's en wanneer ik de flitspaal passeer, flitst deze mij.

Ik reed zeker niet te snel, vind het maar vaag...
                Zullen wel zien of er iets binnen komt zeker.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stoffn Bekijk Berichten
                  Op de terugreis ben ik ook geflitst door een vaste flitspaal.
                  Je mocht er 130 en ik reed zo'n 125. Had al wat ingehouden vanaf het bord waarop staat 'radar'.
                  Ik werd zo'n 100m voor de flitspaal nog voorbij gestoken door wat snellere auto's en wanneer ik de flitspaal passeer, flitst deze mij.

Ik reed zeker niet te snel, vind het maar vaag...
                  Zullen wel zien of er iets binnen komt zeker.
                  Zeker dat het niet regende? 110 km/u!

Op terugreis van het zuiden vorige week toch ook weer een mobiele controle gezien.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                  2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Ik ben op 22/7 op terugreis geflitst (met een caravan dan nog ) ergens tussen nancy en metz. Was zo een stuk waar heel de tijd afgewisseld werd tussen 90 en 110, dan weet ge het soms wel niett meer als er plots een flitser staat en ben geflitst aan 101.. Vorige vrijdag zat de boete al in de bus..
                    BMW E61 525d LCI '09
                    Suzuki Bandit 1250NA /07
                    Fiesta Red Edition '16

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten

Op terugreis van het zuiden vorige week toch ook weer een mobiele controle gezien.
                      Nope, was een mooie avond.
                      Ahja, zullen wel zien zeker

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk Berichten
                        Ik ben op 22/7 op terugreis geflitst (met een caravan dan nog ) ergens tussen nancy en metz. Was zo een stuk waar heel de tijd afgewisseld werd tussen 90 en 110, dan weet ge het soms wel niett meer als er plots een flitser staat en ben geflitst aan 101.. Vorige vrijdag zat de boete al in de bus..
                        dat is snel ik ben de 2de week van juli naar Le Cap d'Agde geweest en nog steeds niets in de bus gekregen dus het zal waarschijnlijk niets worden dan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten

en die flitspaal gaat automatisch iedere keer omschakelen?
                          denk het niet

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
                            en die flitspaal gaat automatisch iedere keer omschakelen?
                            denk het niet
                            ik dacht dat het mobiele controle was, sorry, niet goed gelezen

2015 Volvo V60 D2 aut.
                            2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Et voilà, we hebben weer ons best gedaan om de Franse staatskas te spijzen: http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/bi...boetes_Fransen

Comment

Ze zouden beter ook eens de omgekeerde cijfers publiceren. Wat de Fransen hier allemaal uitsteken met hun auto is er vaak ook zwaar over. Die krijgen dan geen boetes of wat?

Is het fenomeen van kleine rode franse koekendoos met 6 man in zonder lichten aan 80 op het middenvak van de e17 om 2u30 's nachts nu eigenlijk geminderd sinds de weedpass?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
                                  Ze zouden beter ook eens de omgekeerde cijfers publiceren. Wat de Fransen hier allemaal uitsteken met hun auto is er vaak ook zwaar over. Die krijgen dan geen boetes of wat?

Is het fenomeen van kleine rode franse koekendoos met 6 man in zonder lichten aan 80 op het middenvak van de e17 om 2u30 's nachts nu eigenlijk geminderd sinds de weedpass?
                                  weedpass ??? :p

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
                                    Die krijgen dan geen boetes of wat?
                                    Wie voortaan in Frankrijk overtredingen begaat, kan dus ook bij ons gedwongen worden om een boete te betalen. En omgekeerd natuurlijk ook.

Comment

Nu niet meer....

Ben er hier in N-Frankrijk al tegengekomen die niet meer aangekondigd zijn. Geen idee of ze borden verwijderen of het gewoon een nieuwe paal was waar ze geen bord geplaatst hadden.

Het wordt trouwens als maar strenger in Frankrijk.
                                      Rij veel in Frankrijk en merk een groot verschil met een paar jaar geleden.
                                      Ook al gesproken met Fransen en dat rijbewijs met punten is dedju toch dikke k*k zunne. Voor iemand die veel km's doet en dus onvermijdelijk wel 1 maal per jaar ergens 'er aan hangt' wordt het een dure zaak. Je hebt zowiezo een boete maar als je punten wil terugverdienen moet je een cursus gaan doen en dat kost ook nog eens heel wat Euro's .

De boetes zijn trouwens precies ook hoger dan bij ons. Ik ben laatst geflitst aan 56 ipv 50km/h, als ik binnen de 46 dagen betaalde kreeg ik maar een boete van 90€, anders was het een flink stuk meer (ken het niet meer zo uit het hoofd). Hier in België zou dat 50€ geweest zijn .

Comment

borden worden stelselmatig weg genomen, naar het schijnt.
                                        2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Working...
                                        X