Kan er niet op antwoorden, ik heb geen Iphone noch die app.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wikango One - Millenium
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk BerichtenDoet die Wikango app. op iPhone exact hetzelfde als het toestel zelf of heeft dit laatste extra functies?
Wie een iPhone heeft moet dus m.a.w. geen toestel aanschaffen? Of kun je die app. maar beperkt gratis gebruiken?
Of de app helemaal hetzelfde is als het toestel zelf kan ik niet zeggen want ik heb het toestel nog niet gezien maar de app doet zijn ding wel (waarschuwen voor flitspalen en je kan zelf mobiele doorgeven in de 2 rijrichtingen).
Enigste grote nadeel wat ik tot nu toe heb opgemerkt is dat je natuurlijk cte 3G data verbinding gebruikt. Geen probleem in België maar ik kom regelmatig in Nederland en heb mijn dataroaming af staan zodat ik het daar dus niet kan gebruiken.
Comment
-
Die app. kun je toch moeilijk als een gratis alternatief zien vind ik. Ten eerste moet je al een iPhone hebben. Vergeet ook niet om de kost van je dataverkeer te rekenen. Sychroniseren en gprs verbinding kost geld he. Zal voor die specifieke toepassing ook nooit zo user friendly zijn als een apart toestel.
Die Wikango Millennium met levenslang abonnement is trouwens overal uitverkocht, ook bij de webshops.2021 Taycan 4S
2021 Lexus UX250h
Comment
-
Ik gebruik ook wikiango op m'n iphone.. Vandaag eens uitgetest, werkt goed.. zeker voor de vaste flitspalen, maar voor de mobiele tuut dat spel op de plaatsen waar ze zouden kunnen staan, niet waar ze effectief staan... Dus tuut zeer veel.
Oh ja, ik kan die app. gratis gebruiken en werkt ook zonder 3G verbinding, ik heb een GPS signaal zonder internetHet is gratis dus mij hoor je niet klagen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk Berichtenmaar voor de mobiele tuut dat spel op de plaatsen waar ze zouden kunnen staan, niet waar ze effectief staan... Dus tuut zeer veel.
Oh ja, ik kan die app. gratis gebruiken en werkt ook zonder 3G verbinding, ik heb een GPS signaal zonder internetHet is gratis dus mij hoor je niet klagen!
GPS okee da's voor uw satellieten (bereik) maar data transfer naar hun database gaat niet via GPS heMY 2011 Lexus IS250 Aut.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk BerichtenDat zijn de "flitsgevoelige" locaties waar ooit al een mobiele controle was maar niet noodzakelijk nu. Handig op plaatsen waar je op dat moment niet veel verkenners hebt. Je kan dat ook afzetten.
GPS okee da's voor uw satellieten (bereik) maar data transfer naar hun database gaat niet via GPS he
wat bedoel je dan met data transfer? Ik krijg nu toch ook alle meldingen met of zonder 3G verbinding?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk BerichtenAls je zo op de bvb van Brugge naar Brussel rijdt en om bij iedere afrit hoor je zo'n melding, dan kan je het beter niet gebruiken
wat bedoel je dan met data transfer? Ik krijg nu toch ook alle meldingen met of zonder 3G verbinding?
Wanneer je de app opstart dan maakt die verbinding met een server om alle recente flitslocaties te laden via het internet en dit gebeurd om de zoveel tijd. Dat hoeft echter geen probleem te zijn want er zijn providers waarbij mobiel internet binnen België zo goed als gratis is. Mensen denken altijd dat dat ongelofelijk veel geld kost maar niks is minder waar. Voor buiten België zijn er ook genoeg oplossingen.
Het gebruiksgemak van de wikango app op de iPhone doet zeker niet onder voor dat van het stand allone toestel.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk BerichtenKan er niet op antwoorden, ik heb geen Iphone noch die app.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk BerichtenIs in solden bij de Krefel nu
249 euro met levenslang abonnement
Ik was al efkes aan 't twijfelen voor een Mini Coyote, maar die Wikango One met levenslang abonnement is toch interessanter, denk ik.
Wat is "beter" of effectiever, Mini Coyote of Wikango One Millenium ?
Comment
-
Is normaal dat het niet direct werkt.
Activering gebeurt binnen de 24 uur.
http://www.alertegps.nl/images/Handleiding%20W1.pdf (zie p.15)MY 2011 Lexus IS250 Aut.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk BerichtenWat is "beter" of effectiever, Mini Coyote of Wikango One Millenium ?
Wikango is wel steviger gebouwd en imho ook gebruiksvriendelijker.
Coyote komt ook pakken duurder uit met die 12 eur/maand abonnementskostMY 2011 Lexus IS250 Aut.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk BerichtenIs normaal dat het niet direct werkt.
Activering gebeurt binnen de 24 uur.
http://www.alertegps.nl/images/Handleiding%20W1.pdf (zie p.15)
Dus na registratie op alertegps.com gebeurt de registratie dus van daaruit , als ik het goed begrijp ?
MVG
Comment
-
Site AlerteGPS
Nog een vraagje voor de kenners hier,
als ik nu op de site alertegps wil inloggen, krijg ik de melding : dienst niet beschikbaar, probeer het later opnieuw.
Is dit gekoppeld aan die live account misschien ? en eenmaal actief terug in orde ?
Sorry voor die vragen, maar vind er nergens meer info van terug, op dit punt kon hun uitleg/service wel wat beter denk ik
MVG
Comment
-
Bij een Millennium hoef je idd. geen code in te geven.
Volgens mij heb je ofwel geen GPS-ontvangst (ga naar buiten!) ofwel heb je de Live optie nog niet geactiveerd in het systeemmenu (dat moet je zelf doen volgens mij).
FAQ Problemen AlerteGPS / Wikango (aug 2010)
Hierbij beschrijven wij een aantal veel voorkomende problemen / foutmeldingen voor AlerteGPS & Wikango
1. Geen GPS ontvangst:
Start het apparaat op (zonder 12 Volt aansluiting), wacht 5 seconden verwijder de batterij en plaats deze na 10 seconde weer terug. Het systeem is nu gereset! Start het apparaat opnieuw op en binnen 60 seconde zal deze weer GPS ontvangst hebben. (gelieve stilstaand te doen en buiten!)
2. Invoeren Live activering code
Bij een Wikango One of Pro dient u de live code in te voeren. Zorg voor eerst een GPS ontvangst. Ga daarna in het menu naar “systeem” daarna naar “Live Activering” voer hier de code in. Bij een Wikano Lifetime Millennium hoeft u GEEN code in te voeren. Het Millennium systeem is namelijk direct gekoppeld met lifetime sevices.MY 2011 Lexus IS250 Aut.
Comment
Comment