Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wikango One - Millenium

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wikango One - Millenium

ik lees niet op de pagina van Clickx dit :
    Wikango One biedt levenslang radarupdates aan
    08 april 2010 | Jan Custers
    Wikango One Millenium biedt levenslang radarupdates aan.

Moet je vaak de baan op maar ben je het beu om je halve maandloon aan snelheidsboetes uit te geven? De radarverklikker Wikango One Millenium biedt voor de eenmalige aankoopsom van 299,95 euro levenslang realtime radarupdates aan, zonder extra abonnementskosten.

AlerteGPS, de grootste Europese producent van radarmelders introduceert de Wikango One Millenium. Het apparaat heeft een schermpje van 1,8 inch en een intuïtieve grafische interface.

1 miljoen gebruikers
    De Wikango houdt je niet alleen op de hoogte waar er geflitst wordt. Je kan ook zelf andere eigenaars verwittigen als er een ongeval plaatsvindt of er een vallende ster wordt gesignaleerd. En dat in 12 Europese landen waar bijna 1 miljoen gebruikers rondrijden.

Handig is ook dat er geen computer nodig is om het apparaat te activeren of om data over te zetten. Telkens je het apparaat inschakelt krijg je via de ingebouwde GPRS-verbinding de laatste updates.

Wie reeds in het bezit is van een Wikango One kan ook profiteren van het levenslange Millenium-aanbod. De Wikango One Millenium kost 299,95 euro. Meer informatie is te vinden op de site van AlerteGPS

Het ding is blijkbaar ook in voorraad bij onze vrienden van de GPSSHOP en op youtube is er ook een filmpje te zien

nu was ik van plan een coyote v2 te nemen, maar dit doet me dan weer twijfelen. Ok het kost meer, maar je hebt geen abo kost.
    vraag is vooral hoeveel gebruikers er hiervan zijn in belgie natuurlijk, of het zou moeten zijn dat coyote en wikango gebruikers dezelfde gegevens delen...

zover ik weet was wikango voorheen enkel beschikbaar als iphone applicatie?

iemand?
    4 rings driver

Hey,

Ja, ik lees ook juist dit artikel in Clickx en ik begin ook te twijfelen. Dit is een interessant aanbod van Wikango One, Life Time Abonnement, erg interessant. Ik ben ook aan het wachten op de Coyote V2, maar nu weet ik weer niet meer wat te kiezen. De vraag is hoeveel Wikango One gebruikers er zijn in België. Dit is belangrijk voor de mobiele Flits-Updates. Shit hé, ik was nu zeker van mijn aankoop van de Coyote V2, maar nu wil ik toch nog info van andere Wikango One gebruikers.

Comment

ja daar wringt volgens mij het schoentje net, te weinig wikango gebruikers tegenover coyote's.
      ik wacht nog een paar weken, we zien wel dan he
      4 rings driver

Comment

Ik rij sinds kort ook met een wiki, en de verhouding tov een coyote valt idd nogal mager uit.
        Vaste meldingen OK , daar is geen kunst aan, de mobiele meldingen hinken nog wat achterop, maar ze zijn er wel. Keerzijde van "weinig" verkenners is dat je vrijwel niet geplaagd wordt door valse alarmen.

Comment

Ik heb het op de iphone aangezet zondag bij het terugrijden van de nürburgring tot in west-vlaanderen, en meer dan 3-4 verkenners had ik niet... beetje te weinig. Dus wacht ik op de V2.

Comment

Ja, het systeem staat of valt met het aantal gebruikers. Heeft er iemand een idee hoeveel er Wikango One gebruikers zijn in België? Je kan ook nergens in grote electrozaken de Wikango One terugvinden. De Coyote daarentegen vind je bijna overal en er zijn ook reeds 10-duizenden gebruikers in België. Dus ik denk dat mijn volgende aankoop de nieuwe Coyote V2 zal worden.

Comment

wikango met lifetime abonnement lijkt me super, maar de coyote heeft veel meer gebruikers ja. dat ze eens alle databanken synchroniseren samen met tomtom, garmin,...
              1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichten
                dat ze eens alle databanken synchroniseren samen met tomtom, garmin,...
                Dat gaan ze nooit doen. Is alleen maar in het nadeel van de grootste.

Comment

Wikango

Hoeveel gebruikers van Wikango zitten dagelijks op traject Gent-Kortrijk via E17 en Kortrijk-Brugge via A17?

Comment

Ik heb me onlangs een wikango one gekocht, de versie van 299 euro met dus lifetime abonnement. Nu las ik in de handleiding (die tevens ook gemaakt was voor de wikango one van 159 euro waarbij men nog extra abonnement kan betalen voor x-aantal maanden) dat men het toestel moet updaten door het aan de pc aan te sluiten met USB. Wat betreft de versie met lifetime abo las ik dat het niet hoeft omdat je zogezegd alles al automatisch krijgt, maar dat het wel mag (raar...). Mijn versie is een toonzaalmodel omdat het het enige was dat nog overbleef in de winkel en ik heb gezien dat de laatste update van half oktober vorig jaar is. Zou ik dan moeten updaten of is dit nooit nodig met lifetime abonnement? En ivm vaste flitspalen (die er kunnen bijkomen want verdwijnen dat zal niet) is daarvoor dan die update wel nodig of komt dat ook automatisch?

Dank u.

Comment

Er bestaan 2 verschillende soorten update, er is een update van de database, daar dient dus het abo voor, maar er is ook een update van de firmware, di de software die het toestel aan de praat brengt.

Comment

Ok bedankt, maar wat is dan het precieze nut van die update in mijn geval? Het toestel werkt perfect, alleen komt er soms op het scherm dat er een nieuwere versie beschikbaar is. Je zegt dat de update van de firmware dient om het toestel aan de praat te brengen, maar dat is al het geval. De update van de database daarvoor heb ik dus al het abo, dus dat is sowieso al niet nodig. Wat houdt die update van de firmware dan in in mijn specifiek geval? Gaat dit dan over info ivm vaste flitspalen, etc? Of heeft dit er niets mee te maken?

Dank u

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gregorysuy Bekijk Berichten
                          ... nut van die update in mijn geval?
                          Een update is altijd aan te bevelen, in de nieuwe software-versie zitten misschien méér mogelijkheden, of zijn bepaalde bugs uit oudere versie's weggewerkt, draait de processor anders, etc etc. Het toestel zal altijd wel werken, maar als je nu bv W98 op je pc installeert, zal die ook wel werken, maar je gaat toch één en ander niet zo vlot meer gedaan krijgen.

Comment

Hoe zit dat nu met het aantal gebruikers in BE? Ik lees op enkele sites van Wikango dat ze door de 1,6 miljoen gebruikers zouden hebben in Europa, en bij Coyote zou dat maar 600.000 zijn. Klopt dat wel?

Comment

Ik denk dat "aantal verkochte toestellen" dichter bij de waarheid zit, voor beide systemen.

Comment

Iemand die nog een ervaring kan posten van de Wikango?
                                Ik was eerst van plan om een Coyote te kopen maar door al de negatieve posts van problemen wacht ik nog even af.

THX,

Dino

Comment

Vanmorgen de Wikango app op mijn iPhone laten bollen. Hmja. 10 verkenners op de E40, en volgens Wikango staan er tussen Sterrebeek en Kraainem ook twee flitspalen op de snelweg.

Coyote had in het begin ook maar weinig verkenners, maar die begon tenminste niet te jengelen in Kraainem, en in Sterrebeek enkel in de richting Luik

Comment

Ik heb die wikango app ook op mijn iPhone. Laatst passeerde ik een mobiele flitser maar kreeg geen melding. Nog net in de ankers kunnen gaan want anders was het prijs.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dino737 Bekijk Berichten
                                      Iemand die nog een ervaring kan posten van de Wikango?
                                      Ik rij al ruim 6 maand met de wiki, 10 maand V1, 6 maand V2 en 3 weken Nuvi.
                                      De V2 heb ik al buitengeflikkerd, is niet mijne 'dada', de V1 gebruik ik nog sporadisch,soms gebeurt het dat ik hem 3 dagen 'vergeet' in te schakelen. De wiki heeft zich sinds de aanschaf ontpopt als een degelijke reisgenoot, en als je z'n duurdere aanschaf afweegt tov een abonnement, is de keuze snel gemaakt. Alle toestellen zijn in hetzelfde bedje ziek want niet elke mobiele flitser wordt gemeld, dus garanties zijn er nergens. De Nuvi is in eerste instantie een zeer geavanceerde GPS, met het voordeel dat 'ie ook de Coyote's weergeeft. Na 90 dagen is het gratis abo voorbij, en ik ga dat ook niet verlengen. Maar dik poen betalen voor een toestel EN nog eens de maandelijkse kosten erbij, da's van het goede teveel. TestAankoop zou stellen dat de Wiki de beste koop is voor de gemiddelde rijder die geen kapitalen wil betalen voor zijn rijstijl. Als je een autosnelwegvreter bent, die ook héél graag de leftlane opzoekt, dan is de Coyote jouw ding. Alle toestellen zijn "efficiënter" op de grote assen, dus is de pakketprijs (toestel + abo) minder onoverkomelijk.

Comment

Doet die Wikango app. op iPhone exact hetzelfde als het toestel zelf of heeft dit laatste extra functies?
                                        Wie een iPhone heeft moet dus m.a.w. geen toestel aanschaffen? Of kun je die app. maar beperkt gratis gebruiken?
                                        MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Working...
                                        X