Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wikango One - Millenium

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Duurde bij mij één dag, eigenlijk minder dan 24u zelfs.

Ik denk dat - ondanks dat m'n apparaat live geactiveerd is - ik nog altijd die "activeer live" heb in het menu.

Tel nr zou je op alertegps.com moeten vinden.

Comment

opgelost

gisteren plots geactiveerd, inderdaad, wachten tot actief is.

Comment

Dinsdag een One Millenium aangekocht en hier ook nog geen Live.
        Ik geef ze nog tijd tot maandag, dan ga ik er mee terug.
        Ook al een fout ontdekt, op het viaduct van Vilvoorde staat zogezegd een vaste radar met max. snelheid 70 km/u. Ten eerste is de max. snelheid daar 90 en ten tweede is er van een vaste radar op die plaats geen sprake

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FvDm Bekijk Berichten
          Dinsdag een One Millenium aangekocht en hier ook nog geen Live.
          Ik geef ze nog tijd tot maandag, dan ga ik er mee terug.
          Ook al een fout ontdekt, op het viaduct van Vilvoorde staat zogezegd een vaste radar met max. snelheid 70 km/u. Ten eerste is de max. snelheid daar 90 en ten tweede is er van een vaste radar op die plaats geen sprake
          Dat laatste = omdat je database nog niet up-to-date is hoogstwaarschijnlijk.

Verder raad ik je aan - zoals ik een paar posts terug al 's zei - de klantendienst te bellen of mailen via alertegps.com

Comment

Mja, ik vind het toch niet kunnen dat je er zelf zo moet achterzitten. Als ze reclame maken met 'werkt direct uit de box', dan verwacht ik dat ook. Het is verdorie een toestel van 279 EUR. Een telefoonnr. vind ik niet en ik heb hun 3d geleden al via het contactformulier op hun site mijn probleem voorgelegd.
            ps Bij mijn weten heeft er nog nooit een vaste flitspaal gestaan op het viaduct...

Comment

Idd een slechte start en eerste indruk. 279 EUR ? Staat te koop bij Krëfel voor 249 EUR hoor, is een actie tot eind januari..

't kan nu wel zijn dat er eens een foutje instaat (een melding te veel, oid, of foute snelheid, bvb @ Kennedytunnel zegt 'ie altijd "70km/h radar" terwijl je daar soms ook bvb 100 mag), maar dat kan de Coyote ook overkomen.

Raar dat je geen reply terug hebt via 't contactformulier. Toen ik een bericht zond had ik de dag er na al antwoord.. Heb je je productnummer er bijgevoegd ?

Comment

Ja, serienummer opgegeven, ook geregistreerd op hun site, LIVE staan op ON (groen blokje) en "illimite". Alleen geen live op het toestel zelf....
                Wat hebben ze u geantwoord dan? Geduld hebben?
                Maar misschien komt het dees wekeend nog wonderbaarlijk in orde....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FvDm Bekijk Berichten
                  Ja, serienummer opgegeven, ook geregistreerd op hun site, LIVE staan op ON (groen blokje) en "illimite". Alleen geen live op het toestel zelf....
                  Maar misschien komt het dees wekeend nog wonderbaarlijk in orde....
                  Heb je al eens geprobeerd om een tijdje rond te rijden met het toestel aangeschakeld ?

Comment

Gewoon een iPhone aanschaffen!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                      Gewoon een iPhone aanschaffen!

En geflitst worden door een vaste radar ?

Comment

De Wiki heeft wel meerdere "foutjes", na 6 maand gebruik kan ik stellen dat het er niet meer of minder zijn dan bij Coyote. Waar beide toestellen wel eens in de fout gaan, is over het algemeen de Garmin wél correct in het aanduiden van de maximum toegestane snelheid. Maar da's een voorzichtige schatting, nog maar 2 maand aan't rijden. Ik denk dat er voor die oorzaak moet aangeklopt worden bij de leverancier van het kaartmateriaal en/of -gegevens.(ik dacht dat Garmin gebruik maakte van Navteq) . Wat niet wegneemt dat het altijd mag gemeld worden op de desbetreffende helpdesks.

Comment

Sinds vandaag ook een Wikango One gebruiker.

Op het eerste zicht redelijk tevreden, snel GPS ontvangst, duidelijk scherm. Uit het doosje, code ingevoerd, en enkele seconden later kan ik al LIVE meldingen doen, dus ook op dat vlak ben ik tevreden. (Heb wel een 3 maand gratis ipv unlimited abonnement) Ga het eerst eens proberen, en dan misschien upgraden.

Echter de flitspalen die enkele maanden geleden op een lokale baan geplaatst werden, weet hij nog niet staan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 914 Bekijk Berichten
                            Sinds vandaag ook een Wikango One gebruiker.

Op het eerste zicht redelijk tevreden, snel GPS ontvangst, duidelijk scherm.

Echter de flitspalen die enkele maanden geleden op een lokale baan geplaatst werden, weet hij nog niet staan.

Zeg eens de code van uw database ?

Ik ben er zeker van als je 1-2 dagen geduld hebt, dat ze er op zullen staan Dan heb je de nieuwste database en zitten alle nieuwste flitspalen er in.

Duurde bij mij ook 2-tal dagen vooraleer alles up-to-date was.

Comment

Db : 20-10 dacht ik

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 914 Bekijk Berichten
                                Db : 20-10 dacht ik
                                Zal dus nog een oude zijn

Ik heb 14-01 en da's in principe de recentste (14-01 van 't jaar 2011)

Jij hebt nog die van 20 oktober 2010.

Zoals ik zei nog efkes geduld dus

Comment

DB nu al 01-11

Schiet goed op zo En ik maar denken dat dat daaagggeeenn ging duren, is eerder enkele minuten.

Och ja, was nog vergeten vertellen waarom ik voor de Wikango gekozen heb.
                                  1. Vind het toestel er degelijker uit zien (grafische interface is ook beter naar mijn mening)
                                  2. Gesproken meldingen zijn duidelijk te verstaan
                                  3. Een pak goedkoper
                                  4. Zeer snelle sateliet ontvangst (voor mij samen met de prijs de belangrijkste factor )

Het aantal gebruikers stijgt zeer snel, dus ook dat zal binnenkort geen issue meer zijn. Hoe meer mensen dit op hun Iphone installeren hoe beter
                                  Last edited by ; 15/01/2011, 19:53.

Comment

Er is trouwens ook een app voor Android van Wikango!

Comment

Staat nu op 01-04 (die 20-10 zal dan wel in 2009 geweest zijn ) en die 01-03 (hopelijk in 2010 )

Kan verklaren waarom er nog steeds geen spoor is van de 2 vaste flitspalen op de Beerveldse baan. (Staan trouwens ook niet op de radarkaart van AlerteGPS )

Comment

Dat zal idd de verklaring zijn . Dus toch nog EVENTJES geduld

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
                                          En geflitst worden door een vaste radar ?
                                          Ah nee eh, de Wikango app werkt op dat gebied wel gewoon goed

Comment

Working...
                                          X