Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wikango One - Millenium

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ik heb op het moment 5 verkenners binnen een straal van 20 km. Voor de rest reageert Wikango wel niet op mijn gsm(android). Gebeuren er pas dingen vanaf het moment dat je aan het rijden bent? Of moet er eerst iets geactiveerd worden? Ik heb nu geen emailadres ingegeven in het begin, omdat ik ervanuit ging dat dat enkel voor de nieuwsbrief is?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
      Dat zal idd de verklaring zijn . Dus toch nog EVENTJES geduld
      DB: 16-01 (dus vandaag ), maar van de 2 vaste snelheidsradars heeft hij nog nooit gehoord. Heb ze even LIVE gemeld en dan nog eens via de website van AlerteGPS.

Eigenlijk zou zoiets toch niet mogen, hoe moeilijk kan het zijn om de database met nieuwe flitspalen up-to-date te houden? Mijn vertrouwen heeft dus een flinke deuk gekregen.
      Ik dacht voor vast flitspalen dit ding 100% te mogen betrouwen. Guess what...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jerry Bekijk Berichten
        Er is trouwens ook een app voor Android van Wikango!
        Androidvariant, iPhone-variant, Wikango-hardware, maken die allemaal gebruik van dezelfde database?

If so, dan is €10,00 voor de Androidvariant (ik ken de prijs voor iPhone-variant niet) eigenlijk een koopje? Of zie ik iets over het hoofd?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Den Billie Bekijk Berichten
          Androidvariant, iPhone-variant, Wikango-hardware, maken die allemaal gebruik van dezelfde database?

If so, dan is €10,00 voor de Androidvariant (ik ken de prijs voor iPhone-variant niet) eigenlijk een koopje? Of zie ik iets over het hoofd?
          Ik moet u het antwoord schuldig blijven. Momenteel heb ik nog geen smartphone maar ik ben wel van plan om me een androidphone aan te schaffen in het voorjaar. Die wikango app zou er dan meteen op komen. Misschien weet DRIVER-W wel meer?

Comment

Ik heb die applicatie gratis gedownload vanop getandroidstuff.com... Voor de rest heb ik er zelf wel nog niet mee gewerkt, hij maakt verbinding met een Europese server, hij laadt de Europese bestanden, hij heeft het aantal verkenners aan, maar er gebeurt niets als ik op het scherm duw...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 914 Bekijk Berichten
              DB: 16-01 (dus vandaag ), maar van de 2 vaste snelheidsradars heeft hij nog nooit gehoord. Heb ze even LIVE gemeld en dan nog eens via de website van AlerteGPS.
              Ik zou een klacht indienen tegen de lokale autoriteiten omdat ze de plaatsing van twee vast flitspalen op een lokale baan niet wereldkundig gemaakt hebben, en dus ook niet aan de flitspaalverklikkers (Coyote & Wikango enz...)?? (Misschien bent u de eerste die hen vandaag van het bestaan van deze palen iets laat weten ?)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Den Billie Bekijk Berichten

Vrijdag getest met Wouter. Ik de (volledig gratis) iPhone Wikango, hij de Wikango hardware dink.
                We kregen hetzelfde resultaat qua verkenners... dus dezelfde database.

Comment

Inderdeed.

Comment

Nog even zitten kijken op de radarkaart op alerteGPS en behalve de palen in Lochristi, vind ik toch nog enkele ontbrekende palen hoor:

Volgens mij staat die paal in de Liefkenshoektunnel er intussen niet meer.

Staat er geen paal als je vanuit Antwerpen richting Brussel rijdt of omgekeerd? Geen enkele paal te bespeuren op die kaart. Kan misschien correct zijn maar ik meen mij te herinneren dat er op de E19 wel degelijk staan.

Comment

In Leuven ontbreken er ook een heel deel ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                        Vrijdag getest met Wouter. Ik de (volledig gratis) iPhone Wikango, hij de Wikango hardware dink.
                        We kregen hetzelfde resultaat qua verkenners... dus dezelfde database.
                        Cool! Alleen jammer dat mijn Androidphone blijkbaar (nog?) niet ondersteund wordt. 'k Geef het wel eens door aan de papa, die met een iPhone zit en er niet in slaagt om z'n Mini Coyote abo te verlengen . Bedankt voor de info!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 914 Bekijk Berichten
                          Volgens mij staat die paal in de Liefkenshoektunnel er intussen niet meer.
                          Staat er geen paal als je vanuit Antwerpen richting Brussel rijdt of omgekeerd? .
                          De paal in de Liefkenshoektunnel heeft volgens mij nooit bestaan. Daar staat iets wat er heel hard op gelijkt, maar t'is geen flitscamera. Ik kom daar elke dag 2x voorbij, en bij mijn weten stond die paal al in 1995 op zo'n "flitspaallijst" die je toen in .xls kreeg doorgestuurd, maar ik heb die paal nooit niet teruggevonden. Een kentekenlezer heeft er enkele jaren geleden wel gestaan, maar die is al 2 jaar weg.
                          Op de E19 van Antwerpen naar Brussel staat enkel een paal in Wilrijk, vlak na de Craeybeeckxtnl, verderop geen meer. Andersom wel, als je van Brussel naar Antwerpen rijdt, kom je d'er nog ééntje in Rumst vlak na de oprit tegen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FvDm Bekijk Berichten
                            Ja, serienummer opgegeven, ook geregistreerd op hun site, LIVE staan op ON (groen blokje) en "illimite". Alleen geen live op het toestel zelf....
                            Wat hebben ze u geantwoord dan? Geduld hebben?
                            Maar misschien komt het dees wekeend nog wonderbaarlijk in orde....
                            In orde intussen?
                            MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
                              In orde intussen?
                              Alles zat maandag al in de doos om 's namiddags mee terug te gaan.
                              Tot ik kort voor de middag plots volgende mail kreeg.

Bonjour,

C'est corrigé. La fonction live sera active dans un délai de 24h.

Cordialement,
                              Bonne année 2011 !
                              L'équipe Wikango

Na t werk alles weer uitgepakt en effectief, het marcheerde.
                              Moet nog eens uitgebreid testen dit weekend op onbekend terrein.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jerry Bekijk Berichten
                                Er is trouwens ook een app voor Android van Wikango!
                                Yum! Interessant.

En waar vind ik dat exact?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                  Yum! Interessant.

En waar vind ik dat exact?
                                  Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
                                  Ik heb die applicatie gratis gedownload vanop getandroidstuff.com... Voor de rest heb ik er zelf wel nog niet mee gewerkt, hij maakt verbinding met een Europese server, hij laadt de Europese bestanden, hij heeft het aantal verkenners aan, maar er gebeurt niets als ik op het scherm duw...
                                  Alsjeblieft!

Comment

Ik mij ook net een Wikango One aangeschaft. Er was er wel enkel maar eentje beschikbaar met een abonnement van 1 maand.
                                    Weet er iemand waar en hoe het mogelijk is om dat up te daten naar een Millenium abonnement?

Ik vind momenteel enkel maar updates voor de max uitvoering.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BartVP Bekijk Berichten
                                      Ik mij ook net een Wikango One aangeschaft. Er was er wel enkel maar eentje beschikbaar met een abonnement van 1 maand.
                                      Weet er iemand waar en hoe het mogelijk is om dat up te daten naar een Millenium abonnement?

Ik vind momenteel enkel maar updates voor de max uitvoering.

Comment

Heb de Wikango One nu sinds gisteren.

Ik heb mij geregistreerd op hun site en mijn code (1maand) ingegeven op het toestel.
                                        Ik kreeg de boodschap 'code verzonden - verwerking - even geduld' Deze boodschap is er voor bijna een uur blijven opstaan zonder verder resultaat. Is mijn code nu aanvaard of niet? Als ik daarna opnieuw probeer komt er de boodschap 'probeer morgen opnieuw'. Ik vind dit toch allemaal redelijk vreemd!?
                                        Zijn er nog die dit probleem gehad hebben?

Op de site blijft ook de Live berichtgeving op OFF (rood) staan. Dus ik vermoed dat er nog niet te veel gebeurd is....

Comment

• Hi Lotus lover

Ik had dat dus ook, uiteindelijk af en opnieuw aangezet en blijkbaar is het ok.

Je kan de code blijven ingeven hoor, dat menutje gaat niet weg.

Als het goed is moet je nadat je satelieten en GSM verbonden zijn een extra menu'tje "Live" hebben. En als je op de "Live" knop bovenaan duwt, krijg je het meldingsvenster.

Comment

Working...
                                          X