Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wikango One - Millenium

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door decat Bekijk Berichten
    Mijn maand gratis coyote op Android gaat binnenkort ook aflopen.
    Die Wikango lijkt me een ideale vervanger.
    Op appbrain blijkt dat die niet op de achtergrond kan draaien? GPS en Wikango zou dus samen niet mogelijk zijn, iemand die dit kan bevestigen?
    Idd (althans op de iPhone):

Oorspronkelijk geplaatst door Dino737 Bekijk Berichten
    Juist nog een nadeel ondervonden aan de iPhone app.

De app blijft niet draaien in de achtergrond. Als je dus je scherm wilt afzetten om de batterij een beetje te sparen krijg je geen waarschuwingen meer!
    Een ander nadeel van de app is dat je cte 3G nodig hebt wat het dus wel duur maakt als je regelmatig in buitenland zit. Maar dat is zelfde natuurlijk bij de Coyote app.
    Last edited by Dino737; 17/02/2011, 11:20.

Comment

• Vanmorgen bij het naar huis rijden Icoyote en Wikango beide naast mekaar laten draaien, af en toe eens geswitched om stand van zaken te bekijken.
      Op Brussel -> Luik E40 rond 8h had ik:

ICoyote:

- constant rond de 60 a 80 verkenners, straal onbekend maar vermoed dat Coyote daar ruim in gaat -> +50 km
      - melding van een vaste flitspaal dat er niet staat (st stevens woluwe)
      - geen actieve melding van gevarenzones

Wikango:

- max 25 a 30 verkenners in een straal van 0.1 tot 20 km
      - melding van een flitspaal dat er niet staat, idem als coyote
      - actieve melding van gevarenzones

Overall vind ik de applicatie van Wikango beter, lijkt een beetje op Avertino.
      Bij Coyote heb je dan weer meer verkenners.
      Database error.
      The database has encountered a problem.

Comment

• Melding van gevarenzones kun je instellen bij iCoyote.

Comment

• Heb ik ondertussen gedaan, thanks
          Database error.

Comment

• Decat, telt de Wikango applicatie bij jou correct af wanneer je een flitspaal nadert?

Bij sommige flitspalen zie ik het ding correct aftellen vanaf 500m tot 0m op het moment dat ik de paal passeer, maar bij andere palen doet hij het net omgekeerd... Op 500m van de paal staat er 0m in Wikango, en op moment dat ik de paal passeer heeft hij opgeteld naar 500m...

Verder zie ik niet meteen een mogelijkheid om het getuut van Wikango uit te schakelen bij het naderen van een paal. Bij iCoyote kan je op het pictogram van een speaker 'klikken' zodat het geluidssignaal stopt, maar bij Wikango lijk ik dat niet te hebben. Ik moet wel melden dat ik bij Wikango zéker ben dat ik niet alles op mijn scherm zie door de te kleine schermgrootte.

Comment

• Wikangoo kan je voor elk 'obstakel' ( flitspaal , rood licht, snelheidsradar, risicozone , wegenwerken , mobiele radar ) instellen of je GEEN melding wil, als je toch kiest voor melding dat je scherm moet knipperen of niet, met geluid of zonder geluid, en als je voor geluid kiest, wil je een biep of wil je gesproken stem. Voorts is het algemene volume van al die toeters en bellen gezamelijk instelbaar. Nog nooit gezien dat hij 'optelt' voor een vaste paal, bij welke paal bijvoorbeeld doet hij dat gegarandeerd ? Dan ga ik daar eens ter plaatse kijken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk Berichten
                Wikangoo kan je voor elk 'obstakel' ( flitspaal , rood licht, snelheidsradar, risicozone , wegenwerken , mobiele radar ) instellen of je GEEN melding wil, als je toch kiest voor melding dat je scherm moet knipperen of niet, met geluid of zonder geluid, en als je voor geluid kiest, wil je een biep of wil je gesproken stem. Voorts is het algemene volume van al die toeters en bellen gezamelijk instelbaar. Nog nooit gezien dat hij 'optelt' voor een vaste paal, bij welke paal bijvoorbeeld doet hij dat gegarandeerd ? Dan ga ik daar eens ter plaatse kijken.
                Laten we duidelijk stellen dat ik de Android applicatie gebruik, en die dateert van een paar maanden terug, dus niet vergelijkbaar met het vaste apparaat vrees ik. Een flitspaal waar ik het zéker voorheb is die op de E40 aan Merelbeke, van Gent richting Brussel.

Wil vooral weten van andere Android gebruikers of zij hetzelfde hebben. Als het bij hen goed werkt, ligt het aan mijn gsm, en niet aan Wikango.

Comment

• Op Android flipt Wikango hier ook soms ook.
                  Hij geeft een vaste flitspaal om 800m aan, ineens springt hij weg en geeft hij een nieuwe melding van vaste paal op 1200 meter die daarop ineens op 100m of 0m springt etc.

Het ligt aan Wikango, niet aan uw gsm.
                  Database error.

Comment

Op Android flipt Wikango hier ook soms ook.
                    Hij geeft een vaste flitspaal om 800m aan, ineens springt hij weg en geeft hij een nieuwe melding van vaste paal op 1200 meter die daarop ineens op 100m of 0m springt etc.

Dan ligt het misschien net wel aan jullie gsm.. Heb dit met mijn standalone Wikango nog nooit voorgehad voor zover ik me kan herinneren.

Comment

• Ik denk het niet want Coyote op Android heeft daar geen last van.
                      Database error.

Comment

Op Android flipt Wikango hier ook soms ook.

Wellicht juist wel.
                        samsung galaxy? Die gps is niet echt goed.

Comment

• Nee ik heb een HTC, op andere toepassingen (coyote, googlemaps, geoskiing) werkt de gps perfect dus zal het niet aan liggen.
                          Database error.

Comment

• Wikango voor Android, versie 2.0.2, werkt niet goed, punt.

Comment

• Ben ik de enige die vindt dat de batterij van Wikango zo weinig capaciteit heeft?
                              Volledig geladen houdt die het niet meer dan 3u vol.
                              Vervelend als je autolader niet bij hebt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FvDm Bekijk Berichten
                                Ben ik de enige die vindt dat de batterij van Wikango zo weinig capaciteit heeft?
                                Volledig geladen houdt die het niet meer dan 3u vol.
                                Vervelend als je autolader niet bij hebt.

Kan beter idd, maar de mijne houdt 't wel iets langer dan 3 uur vol, ik denk dat je daar nog een uurtje of 2-3 mag bij doen makkelijk. Laad je hem telkens volledig op tot de oplichtende ring rond de knop blauw wordt ?

Comment

• 3 uur is inderdaad heel weinig, ik haal toch ook 5-6 uur non-stop gebruik.
                                  Staat je helderheid en/of contrast maximaal ingesteld ? Hier ligt mi een belangrijke sleutel tot de gebruiksduur van de batterij.
                                  Het opladen duurt dan toch ook vrij lang, bij een lege batterij heeft 'ie ook 5 uur nodig om volledig op te laden ( van rood naar blauw).

Comment

• Heb sedert gisteren dus ook een wikango

Moest naar een beurs en op een bepaalde stand bij een grote bestelling kreeg ik een wikango erbij , benieuwd wat dit gaat geven ...
                                    zal hier wel regelmatig zijn met een vraag denk ik

Comment

• Welk type heb je precies gekregen ? En hebben ze iets gezegd over 'abo' ? Standaard 3 maanden , of 'lifetime' ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk Berichten
                                        Welk type heb je precies gekregen ? En hebben ze iets gezegd over 'abo' ? Standaard 3 maanden , of 'lifetime' ?
                                        Max wikango met 3 maand gratis abonnement

Comment

• Vraagje over wikango ( of andere radarverklikker ) :

Gisterenmorgen zag ik rond 9uur in de Pinte een mobiele controle staan in de tegenovergestelde richting . heb dit gemeld op mijn wikango , maar gisterenavond toen we terug naar huis kwamen kreeg ik melding dat daar een mobiele controle staat , die er dus niet stond , was waarschijnlijk door mijn eigen melding van ' smorgens dat ik verwittigd werd .
                                          Maar hoe werkt dit juist ? hoelang blijft dit daar opstaan ?

Comment

Working...
                                          X