Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wikango One - Millenium

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
    Vraagje over wikango ( of andere radarverklikker ) :

Gisterenmorgen zag ik rond 9uur in de Pinte een mobiele controle staan in de tegenovergestelde richting . heb dit gemeld op mijn wikango , maar gisterenavond toen we terug naar huis kwamen kreeg ik melding dat daar een mobiele controle staat , die er dus niet stond , was waarschijnlijk door mijn eigen melding van ' smorgens dat ik verwittigd werd .
    Maar hoe werkt dit juist ? hoelang blijft dit daar opstaan ?
    Even mezelf quoten van een paar maand terug

Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
    In 't begin snapte ik dat ook niet goed, ff ter verduidelijking:

vaak krijg je dus idd een melding bvb. "Opgelet, radar met statief", dit zijn enkel risicozone's die de Wikango aangeeft waar ze vaak staan. Deze kan je niet "annuleren/bevestigen". En geloof me die risicozone's zijn best te respecteren! Zo heb ik een paar dagen terug effectief eentje zien staan op zo'n risicozone.

Wanneer je een "échte" (= door een andere Wikango gebruiker ingegeven) melding krijgt, dan (enfin, toch mijn Wikango, heb een normale dus niet op iPhone) hoor je een sirenegeluid. Ook zie je hoe lang geleden terug (aantal minuten) de melding is gemaakt.
    In dit geval moet je bevestigen/annuleren (en evt. de richting nog 's selecteren) of 'ie er al dan niet nog staat.

Ik kan nu toch na een paar weken wel zeggen dat dit bakske goed zijn werk doet.
    Maw toere, ik denk dus dat je in het terugkeren gewoon een risicozone melding kreeg, maar geen actuele live melding van een gebruiker. Kans is dus gewoon dat ze daar vaak staan ("hoe" vaak kan je zien adhv het aantal sterren) en dat de Wikango je dus sowieso verwittigde.

Als het je eigen melding nog zou geweest zijn (kan bijna niet) zal het een sirenegeluid geweest zijn + het aantal minuten dat 't geleden is dat je hem ingegeven hebt of het aantal minuten dat het geleden is dat de laatste persoon deze melding zou bevestigd hebben.

Comment

• Mijn Wikangoo start sinds gisteren telkens op met een reclameboodschap ... very irritating.

Comment

• Na nu een paar dagen de Wikango android-applicatie op mijn HTC Desire HD te hebben geprobeerd en getest kan ik vergelijken met het standalone toestel, mijn Wikango One Millenium. Het valt toch op dat de app soms "flipt" itt Wikango One die toch een stuk consistenter is. Zo gaat de applicatie op m'n HTC bvb. soms de meters beginnen aftellen tot een risicozone (krijg je dat geluid ook), gaan de "aftellende meters" veel sneller dan ze in realiteit gaan, stopt het aftellen ineens, begint het aftellen terug, dit gepaard met de geluiden die beginnen te freaken constant. Of als je op een kruispunt staat kan 'ie bij het terug vertrekken ook soms even een valse melding geven van een flitspaal die dichtbij is maar niet in uw richting staat, na enkele meters "herstelt" hij zich wel snel. Oké, sowieso weet je dus - als de app wat flipt- je moet opletten maar op de One heb je dergelijke bugs toch niet.

Ik vraag me af of het aan mijn GPS-ontvangst op de telefoon ligt/lag oftewel aan de applicatie die nog wat moet worden bijgeschaafd adhv updates.

Comment

• heb een iphone en een vraagje over de wikango app die ik net gedownload heb. Ik gebruik mijn iphone voor alleen het bellen en muziek beluisteren. Ik heb geen data abbonement alleen een sim kaart van mijn oude telefoon die erin zit en waarmee ik kan bellen.

Als ik die app wikango nu aanzet op de iphone (heb locatie voorziening aangezet hier thuis maar hier ben ik verbonden met wif met internet) en ik begin te rijden gaat dat dan werken gezien ik geen data abbonnement heb? Werkt dat dan met de sim kaart? Misschien domme vraag maar mijn kennis is beperkt van die dingen.

Het downloaden van de app was gratis moet ik geen abbonement betalen voor de life meldingen? Ik heb nergens gezien dat ik iets moet betalen. Ik heb me geregistreerd op de site maar daar ook zag ik nergens iets staan van een abbo voor de iphone apps.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
            heb een iphone en een vraagje over de wikango app die ik net gedownload heb. Ik gebruik mijn iphone voor alleen het bellen en muziek beluisteren. Ik heb geen data abbonement alleen een sim kaart van mijn oude telefoon die erin zit en waarmee ik kan bellen.

Als ik die app wikango nu aanzet op de iphone (heb locatie voorziening aangezet hier thuis maar hier ben ik verbonden met wif met internet) en ik begin te rijden gaat dat dan werken gezien ik geen data abbonnement heb? Werkt dat dan met de sim kaart? Misschien domme vraag maar mijn kennis is beperkt van die dingen.

Het downloaden van de app was gratis moet ik geen abbonement betalen voor de life meldingen? Ik heb nergens gezien dat ik iets moet betalen. Ik heb me geregistreerd op de site maar daar ook zag ik nergens iets staan van een abbo voor de iphone apps.
            Je hebt ook 3G nodig, dus ook best een data-abonnement, anders ga je aan serieuze rekeningen liggen.. Opletten dus!

Comment

• heb de 3 g uitgeschakeld en niks ingevuld bij provider.

Wat is voor belgie de intressantste aanbieding voor 3 g voor iemand die dat maar nu en dan gebruikt? Ik zit nu bij proximus. Wat zijn de ervaringen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
                Je hebt ook 3G nodig, dus ook best een data-abonnement, anders ga je aan serieuze rekeningen liggen.. Opletten dus!
                dus zonder 3g zal de apps volledig niet werken?

Comment

heb de 3 g uitgeschakeld en niks ingevuld bij provider.

Wat is voor belgie de intressantste aanbieding voor 3 g voor iemand die dat maar nu en dan gebruikt? Ik zit nu bij proximus. Wat zijn de ervaringen?
                  Bij proximus is dat de eerste 10 maand 5 € per maand daarna is het 10 € per maand om op internet te gaan en je mails te bekijken en andere apps te gebruiken via mobliele data..
                  Via 3G (wap) gaat het volgens mij ook maar dan betaal je per sessie van een bepaald aantal minuten dacht ik, wat veel duurder uitkomt.
                  Last edited by Gixxer; 22/05/2011, 09:48. Reden: typfout
                  den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                  "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                  Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Mobile vikings , is het best denk ik voor data .

15 € voor dacht 60 min bellen 2000 sms en 2 GB data

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door blazer Bekijk Berichten
                      Mobile vikings , is het best denk ik voor data .

15 € voor dacht 60 min bellen 2000 sms en 2 GB data
                      Idd, als je voor 15 euro oplaadt dan kan je dat bedrag gebruiken om te bellen (24cent per minuut dacht ik) en je krijgt dan "gratis" 2GB datavolume en 1000 sms'jes naar alle nummers en 1000 sms'jes naar andere Mobile Vikings nummers.
                      Die gratis voordelen blijven geldig tot 1 maand na de herlading.
                      Je belwaarde natuurlijk langer.

Ik heb sinds een maand of twee Mobile Vikings en ben er zeer tevreden van.

Comment

• ok merci voor alle info

Comment

• MV heeft wel niet echt de beste 3G dekking hè...
                          2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• ik zag dat de proximus promotie maar tot vandaag liep dus heb ik snel dat nog genomen en er was nog een extra korting van 9 euro wegens online bestellen als optie op mijn bestaande abonnement dus surf ik indeed 6 maand aan 5 euro en daarnaa aan 1O voor 25O Mb. Leek me het makkelijkste.

Merci voor de tip

Comment

• vraagje: enig idee hoeveel data wikango zou verbruiken tijdens een rit van 1 uur via 3G?

Comment

vraagje: enig idee hoeveel data wikango zou verbruiken tijdens een rit van 1 uur via 3G?
                                Echt zeer weinig kan ik je uit eigen ervaring vertellen Meer dan 2MB zal dat wel niet zijn.

Comment

• again thanks info

Comment

heb een iphone en geen data abbonnement
                                    I lolled
                                    Database error.
                                    The database has encountered a problem.

Comment

• Het kreng was gratis bij een aankoop aktie

Comment

• Wikango Millenium Max

Ik heb zonet eenn Wikango Millenium Max gekocht. Maar wordt niet herkend door mijn computer (Windows Vista). Ik heb even gezocht op de FAQ op de site, maar wat daar staat is onduidelijk (toch voor mij). Iemand een idee wat er moet gedaan worden ?
                                        En als het toestel aan het opladen is aan de pc, kan die dan niet uitgeschakeld worden ? Blijft aanstaan bij mij....

Comment

• Moet ge dat dan op uw PC aansluiten?
                                          Dat moet toch allemaal vanzelf gaan?

Comment

Working...
                                          X