Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wikango One - Millenium

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Gunther112 Bekijk Berichten
    Ik heb zonet eenn Wikango Millenium Max gekocht. Maar wordt niet herkend door mijn computer (Windows Vista). Ik heb even gezocht op de FAQ op de site, maar wat daar staat is onduidelijk (toch voor mij). Iemand een idee wat er moet gedaan worden ?
    En als het toestel aan het opladen is aan de pc, kan die dan niet uitgeschakeld worden ? Blijft aanstaan bij mij....

Aan de PC hangen om up te daten is niet nodig. Het toestel doet automatisch updates via GPRS wanneer het aangeschakeld is.

Comment

• Ah, wist ik niet. Bedankt !

Comment

• ik ben voorlopig de app wat aan het uittesten. Blonk niet echt uit in sattelier receptie op de iphone. Kreeg geen geldige gps bepaling vandaag.

Ik heb ook even mijn mobiele data setting op de iphone uitgezet zodat hij efkes geen netwerk kreeg maar toch stel ik vast dat hij wel de km correct aangeeft die je rijd. Hoe kan dit eigenlijk dat hij mijn kilometers per uur weet zonder netwerk? Hoe werkt dat dan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
          ik ben voorlopig de app wat aan het uittesten. Blonk niet echt uit in sattelier receptie op de iphone. Kreeg geen geldige gps bepaling vandaag.

Ik heb ook even mijn mobiele data setting op de iphone uitgezet zodat hij efkes geen netwerk kreeg maar toch stel ik vast dat hij wel de km correct aangeeft die je rijd. Hoe kan dit eigenlijk dat hij mijn kilometers per uur weet zonder netwerk? Hoe werkt dat dan?
          Omdat de snelheid via GPS gaat, en niet via het netwerk.

Comment

• ok

Comment

• Heb een probleempje,

Mijn wikango ligt in conflict met de RNS510 van VW.
              Moest in ieper zijn, tik het adres in en GPS gaf wervik aan als ik in ieper zit.

Doe de wikango weg en alles terug normaal.
              Zou het werken als ik de wikango links van het stuur zet en de gps in de midden (die kan nergens anders want is ingebouwd )?
              Of zal dit steeds in conflict blijven?
              Golf V GTI Edition 30 ---> Verkocht
              2012 Audi A4 Avant ---> Verkocht
              2014 Golf 7 R ---> Verkocht
              2008 BMW E91 335i --> Verkocht
              2015 Golf 7 GTD

Comment

• Als ik mijn Wikangoo opstart in de auto, valt de ontvangst van de autoradio terug naar 50% , ttz enkel de sterkere stations ( MNM Q StuBru ) zijn nog te ontvangen. Als ik afstem op een alternatieve frequentie vanuit een andere provincie, is het noppes totdat ik de Wiki terug uitschakel. Daar is een perfect technische verklaring voor, alleen had ik gehoopt dat de electronica binnenin de Wiki iets beter beschermd was voor dit fenomeen.

Comment

• heb net 4000 km achter de rug met de wikango max, en moet zeggen toestel werkt perfect
                  in frankrijk verschillende malen dat ze er degelijk stonden te flitsen , dank u wikango

wat betreft storing , geen last van radio op navigatie stond op en de wikango .

kan ook zijn dat een radio of een navi slecht is afgeschermd he , daarom liegt het niet aan de radarmelder.

Comment

• Ik heb lang getwijfeld om een Stinger te kopen, maar ik durf het risico niet nemen om zo'n "echte" detector te laten steken.

Ik denk mij dan maar een Wikango Millennium Max aan te schaffen. Ik had enkele vragen voor de kenners hier.

Waar kan je dit ding zo al verkrijgen? Krefel las ik, nog plaatsen?

Ik zou het gebruiken in twee auto's, moet ik dan een extra bevestigingskit kopen of zitten er meerdere in 1 pakket?

Comment

• Ik heb mijne wikango bij ataf in westerlo gekocht , reden omdat ik daar een mooie perfecte service had gekregen vroeger betreft een autoradio .

In het pakketje zit enkel een magneet om op je dashbord te kleven daar kan je dan je wikango op plaatsen .

Ik heb via het net bij wikango zelf een houder bijgekocht om aan de ventilatieroosters te monteren, moet zeggen vrij degelijk .

je kan hem met behulp van vb. velcro op eender welke plaats hangen , weegt niets dus blijft lekker hangen .

groeten
                      Marc

Comment

• Gebruik een reepje velcro, dat kost 3 euro / meter . Je neemt een stukje van 5 cm van strook A en kleeft dat in al de voertuigen waar je hem hebben wil, desnoods in dezelfde auto maar op 2 plaatsen ( ik heb hem s'nachts graag voor me, overdag naast de spiegel ) , en je kleeft 5 cm van strook B op de Wiki of Coyote. Véél beter dan de bijgeleverde magneetjes ! Ligt nooit te rammelen , en heeft het nog nooit begeven bij het betere bochtenwerk of vertragingen.

Comment

• Da's eventueel een idee ja, waar haal je zo'n velcro?

Het kan wel eens van doen zijn dat dat beter houdt, ik heb nogal een harde vering in de S15 (understatement...)

Comment

• Overal kun je dat kopen, ik haal meestal een strip in de Carrefour ofzo. Dat zit opgerold op een kleine bobijn, ergens in de rayon van huishoudelijke spullen, naaigerief etc.

Comment

• Net even getest en die magneet werkt bij mij perfect, ik zou alleen nog een tweede moeten kopen (die waren uitverkocht)

Niemand heeft er hier nog eentje op overschot zeker?

Comment

• Heb nog ergens ene liggen.
                                Golf V GTI Edition 30 ---> Verkocht
                                2012 Audi A4 Avant ---> Verkocht
                                2014 Golf 7 R ---> Verkocht
                                2008 BMW E91 335i --> Verkocht
                                2015 Golf 7 GTD

Comment

• Ben aan het overwegen om zo ene aan te schaffen. Maar heb nog een vraag ivm aantal gebruikers. Heeft er iemand een idee hoeveel er in Belgie darrmee rondrijden?

Grtz

Comment

• Zal moeilijk zijn om daar een schatting op te kleven denk ik.

In ieder geval ben zeeer tevreden met mijne wikango , daarstraks nog op de E314 vlak voor de afrit Rotselaar hebben ze ook een vaste radar geplaatst langs de linker zijde .

Dit wist ik niet die stond daar vroeger niet ! Maar de wikango is slimmer dan mezelf

Ik heb zelden dat ik geen gebruikers rond mij heb , en zelfs dan geeft hij de risico zones aan

dus rijd er niemand voor jou , en je komt in een risico zone let ik wat beter op .

Ik moet zeggen heb hem van eind mei , ben dan op verlof geweest ( 4000 km ) maar heb toch al een keer of 4 à 5 geluk gehad dat ik hem bij mij had .

nu wil niet zeggen dat ze ergens staan of dat je een radar passeerd tegen te hoge snelheid dat je ook een boete zou hebben he .

maar ben er tevreden mee .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door blazer Bekijk Berichten
                                      In ieder geval ben zeeer tevreden met mijne wikango , daarstraks nog op de E314 vlak voor de afrit Rotselaar hebben ze ook een vaste radar geplaatst langs de linker zijde .

Dit wist ik niet die stond daar vroeger niet ! Maar de wikango is slimmer dan mezelf
                                      Die paal staat daar al zeker 2 jaar en wordt ruim op voorhand aangegeven door een waarschuwingsbord
                                      '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                      '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door blazer Bekijk Berichten
                                        Zal moeilijk zijn om daar een schatting op te kleven denk ik.

Ik heb zelden dat ik geen gebruikers rond mij heb , en zelfs dan geeft hij de risico zones aan

dus rijd er niemand voor jou , en je komt in een risico zone let ik wat beter op .

Ik moet zeggen heb hem van eind mei , ben dan op verlof geweest ( 4000 km ) maar heb toch al een keer of 4 à 5 geluk gehad dat ik hem bij mij had .

nu wil niet zeggen dat ze ergens staan of dat je een radar passeerd tegen te hoge snelheid dat je ook een boete zou hebben he .

maar ben er tevreden mee .
                                        Bedankt voor de reaktie. Ben zelf dagelijks op de baan voor werk,dus zou ik da handig vinden. Want boetes zijn voor ons! Heb nog tijd tot eind deze maand,want deze staat nu in de reclame bij krefel.

Comment

• Max millenium

hey mannen , sorry ben nieuw hier , maar heb het forum gevonden door naar een oplossing te zoeken die ik tot hiertoe nog niet heb gevonden , daarom even hier mijn vraagje stellen , misschien weet hier iemand raad? heb vorige zaterdag een wikango max millenium gekocht ( dus met liftime abonement) zaterdag uitgepakt ,aangesloten op voeding en opgestart met het boekje erbij , zaterdagavond heb ik hem nog geregistreerd bij wikango met wat volens mij het serienr is ( vrij onduidelijke uitleg waar die staat ) en tot op heden ( vandaag dinsdag dus ) werkt dat ding nog steeds niet , ik krijg onderaan " icoontjes in het groen , een antennetje , een schoteltje en batterij , bovenaan rechts en zwart leeg kadertje , op een volledig wit scherm waar op staat Max by wikango , soms verschijnt er onderaan links de tekst verbinden en dan weer vebonden , maar verder doet hij niks , als ik rij krijg ik wel mijn snelheid te zien bovenaan rechts , maar voor de rest krijg ik niks te zien , heb al enkele malen gaan klagen bij de verkoper , maar word daar niet verder geholpen , krijg enkel te horen , breng hem binnen en we sturen hem op , kan toch niet of ben ik zo verkeerd , weet er iemand raad of is dat ding gewoon defekt , alvast dank voor enige reaktie en hulp

Comment

Working...
                                          X