Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wikango One - Millenium

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door denstraffe Bekijk Berichten
    hey mannen , sorry ben nieuw hier , maar heb het forum gevonden door naar een oplossing te zoeken die ik tot hiertoe nog niet heb gevonden , daarom even hier mijn vraagje stellen , misschien weet hier iemand raad? heb vorige zaterdag een wikango max millenium gekocht ( dus met liftime abonement) zaterdag uitgepakt ,aangesloten op voeding en opgestart met het boekje erbij , zaterdagavond heb ik hem nog geregistreerd bij wikango met wat volens mij het serienr is ( vrij onduidelijke uitleg waar die staat ) en tot op heden ( vandaag dinsdag dus ) werkt dat ding nog steeds niet , ik krijg onderaan " icoontjes in het groen , een antennetje , een schoteltje en batterij , bovenaan rechts en zwart leeg kadertje , op een volledig wit scherm waar op staat Max by wikango , soms verschijnt er onderaan links de tekst verbinden en dan weer vebonden , maar verder doet hij niks , als ik rij krijg ik wel mijn snelheid te zien bovenaan rechts , maar voor de rest krijg ik niks te zien , heb al enkele malen gaan klagen bij de verkoper , maar word daar niet verder geholpen , krijg enkel te horen , breng hem binnen en we sturen hem op , kan toch niet of ben ik zo verkeerd , weet er iemand raad of is dat ding gewoon defekt , alvast dank voor enige reaktie en hulp

Indertijds toen ik mijn Wikango One Millenium kocht, had ik hetzelfde probleem. Ik heb toen gemaild naar de klantenservice van Wikango (direct naar 't hoofdkantoor - in 't frans) om m'n probleem uit te leggen en enkele uren later hadden ze al teruggemaild én was mijn toestel geactiveerd!

Hier en dan bij 't contactez-nous formulier.

Comment

• probs met max millenium

Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
      Indertijds toen ik mijn Wikango One Millenium kocht, had ik hetzelfde probleem. Ik heb toen gemaild naar de klantenservice van Wikango (direct naar 't hoofdkantoor - in 't frans) om m'n probleem uit te leggen en enkele uren later hadden ze al teruggemaild én was mijn toestel geactiveerd!

Hier en dan bij 't contactez-nous formulier.
      alvast dank , heb al wel een mail gestuurd , maar in het ned, zal nog effe afwachten of er op deze gereageerd word , zoniet jouw manier proberen , enkel iemand vinden die goed frans kan , mijne is ééne grote ramp , alvast mercikes

Comment

• Wel ik heb mij afgelopen vrijdag ook eentje aangeschaft , en de eerste dag werkte die perfect , stond toen alleen in de mini ( geen andere gps gerichte toestellen)
        S'anderdaags ben ik op verlof vertrokken en gedurende die 1000km heeft hij geen moment meer in life modus gestaan . Ik vrees dat hij een beetje slecht samenwerkt met al de andere toestellen in mijn BMW ... Zo heb ik ook nog een coyote en een speciaal kaske voor de peage ?!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
          Wel ik heb mij afgelopen vrijdag ook eentje aangeschaft , en de eerste dag werkte die perfect , stond toen alleen in de mini ( geen andere gps gerichte toestellen)
          S'anderdaags ben ik op verlof vertrokken en gedurende die 1000km heeft hij geen moment meer in life modus gestaan . Ik vrees dat hij een beetje slecht samenwerkt met al de andere toestellen in mijn BMW ... Zo heb ik ook nog een coyote en een speciaal kaske voor de peage ?!
          Die deed ook raar met mijn ingebouwde gps. Heb die gewoon wat verder van elkaar gehangen en werkt terug goed.
          Golf V GTI Edition 30 ---> Verkocht
          2012 Audi A4 Avant ---> Verkocht
          2014 Golf 7 R ---> Verkocht
          2008 BMW E91 335i --> Verkocht
          2015 Golf 7 GTD

Comment

• In Duitsland 0 verkenners op de Wikango

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
              In Duitsland 0 verkenners op de Wikango
              No shit Sherlock!

In Duitsland zijn radarmelders verboden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
                No shit Sherlock!

In Duitsland zijn radarmelders verboden.
                Wow echt ???

Wist ik dus niet

Comment

• rij ook met BMW en geen probs met de navi of bluetooth , wikango werkt perfect

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                    In Duitsland 0 verkenners op de Wikango

Ik voorspel dat er in Zwitserland ook 0 zullen zijn
                    2021 Taycan 4S
                    2021 Lexus UX250h

Comment

• Heb mij ook enen aangeschaft, ma als ik hem aan de pc aansluit om op te laden.
                      Dan blijft het op usb-verbinding even geduld staan ma wil dan niet opladen.
                      Iemand die weet wat ik moet doen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door deten Bekijk Berichten
                        Heb mij ook enen aangeschaft, ma als ik hem aan de pc aansluit om op te laden.
                        Dan blijft het op usb-verbinding even geduld staan ma wil dan niet opladen.
                        Iemand die weet wat ik moet doen?
                        Opladen via stopcontact.
                        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
                          Opladen via stopcontact.
                          Inderdaad zo is het gelukt, en blijkbaar moet je hem ook afleggen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
                            Opladen via stopcontact.
                            Inderdaad, en blijkbaar moet je hem ook afleggen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door deten Bekijk Berichten
                              Inderdaad, en blijkbaar moet je hem ook afleggen.
                              den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                              "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                              Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Dag allemaal,

Ik sta ook voor de keuze om te kiezen voor Coyote of Wikango. Ik begrijp dat Coyote meer verkenners heeft, maar dat Wikango eigenlijk net zo goed werkt. Althans, dat lees ik uit info van verschillende forums.. maar dat is ook alweer info van minimaal een jaar geleden.
                                Wikango heeft toch een uniek concept dat je maar 1 keer betaald als je dat wenst. Het produkt is alleen minder gekend dat zijn Coyote broer. Daarnaast kun je de Coyote natuurlijk gewoon overal kopen.

Wilt iemand nog wat ervaringen delen?

Ik heb laatst met een Coyote v2 gereden en was daarover best te spreken. Kwaliteit van dat toestel was alleen erg brak. Ook ben ik niet te spreken over de kwaliteit van de nieuwe Coyote met touch screen. Maar aan de andere kant, als Coyote vele malen beter is. Dan kan ik daar mee leven.

Op de Franse Wikango site zie ik trouwens dat de nieuwe MAX 2.0 sinds juni beschikbaar is. Heeft iemand deze hier al gevonden? Ik snap ook niet het verschil met de huidige Wikango MAX.

Bij deze een oproep aan alle Coyote en Wikango gebruikers om je ervaringen weer te posten. Hoe meer ervaringen, des te groter de kans dat een persoon ook zo'n toestel koopt en dat is weer in het voordeel van alle andere WIkango of Coyote gebruikers.

Comment

• hallo
                                  ik heb me hier net geregistreerd omdat ik ook een radarmelder wil kopen
                                  als ik hier en elders lees, denk ik dat ik een wikango max millenium voor 259 € ga kiezen (299 € - 40 € cashback tot 31/10/2012)
                                  volgens deze site (maar internet is gewillig: we lezen wat ze erop gepost hebben) http://www.caraudio.be/caraudio2005/ producten-diensten/radarverklikkers
                                  zouden er op 06/2012 280.000 coyotes in belgië zijn en 180.000 wikango's (zie vergelijkende tabel)
                                  ik zou gedacht hebben dat het verschil veel groter was: ik ken 2 mensen met wikango en een 15tal met coyote)
                                  ik schat dat er overdag +- 2% daarvan effektief op de baan zijn en tijdens de piekuren het dubbele?
                                  maakt niet uit, zolang de mobiele maar gemeld worden....
                                  het kan toch niet anders dat wikango coyote gaat inhalen, door hun betere voorwaarden?
                                  dus, niet alleen uit financiële overwegingen, maar ook om het netwerk uit te breiden, geef ik voorkeur aan wikango
                                  wie iemand wat er met het levenslang abonnement gebeurt als je toestel stuk gaat of gestolen wordt?
                                  mvg

Comment

• Ik heb hier een Wikango Max liggen , amper gebruikt die ik verkoop ... iemand interesse?

Comment

• Wat vraag je ervoor?

Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk Berichten
                                        Wat vraag je ervoor?

Heb hem op Kapaza geplaatst daarstraks voor 75€

60€ forumprijs

Comment

• Moet je daar nogceen abbonement nog voor kopen?

Comment

Working...
                                          X