Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wikango One - Millenium

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk Berichten
    Moet je daar nogceen abbonement nog voor kopen?

Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk
    Ja , maar weet niet hoeveel dit kost .

Had deze gekocht met 3 maand abonnement gratis , maar toen ik mijn M3 kocht liet de vorige eigenaar zijn Coyote erbij dus Wikango nu te koop.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
      Ja , maar weet niet hoeveel dit kost .

Had deze gekocht met 3 maand abonnement gratis , maar toen ik mijn M3 kocht liet de vorige eigenaar zijn Coyote erbij dus Wikango nu te koop.
      Ik heb even gekeken & abbo kost 200 euro. Voor een pauver studentenloontje... Al jeukt het wel om dat te kopen. Dus ik pas voorlopig. Sorry toere.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk Berichten
        Ik heb even gekeken & abbo kost 200 euro. Voor een pauver studentenloontje... Al jeukt het wel om dat te kopen. Dus ik pas voorlopig. Sorry toere.

No problem

Comment

• na veel gelees hier en daar, heb ik vandaag een wikango max millenium gekocht
          in tegenstelling tot wat ik op de meeste plaatsen lees, heb ik hem uit de doos gehaald, aangesloten en na een minuut of twee in de auto, was hij operationeel
          ik moest dus niks speciaals doen, noch wachten op aktivatie door wikango zelf
          als ik hem nu online registreer, zou er 3 jaar waarborg op zijn ipv 1
          ondertussen heb ik er nog maar 25 km mee gereden, dus ik kan nog niet veel zinnigs vertellen, tenzij dat hij de 2 vaste radars die ik tegenkwam, meldde
          ik hoop maar dat er, door de betere prijs, snel evenveel of meer wikango-rijders gaan zijn dan coyote-rijders
          volgens de winkelier waar ik het kocht (ars, brusselsesteenweg 444, overijse) zou het aantal nu al quasi gelijk zijn
          ik heb daar twijfels bij omdat ik bijna geen mensen met wikango ken en veel met coyote, maar een inhaalbeweging lijkt me logisch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nicknamebelgium Bekijk Berichten
            na veel gelees hier en daar, heb ik vandaag een wikango max millenium gekocht
            in tegenstelling tot wat ik op de meeste plaatsen lees, heb ik hem uit de doos gehaald, aangesloten en na een minuut of twee in de auto, was hij operationeel
            ik moest dus niks speciaals doen, noch wachten op aktivatie door wikango zelf
            als ik hem nu online registreer, zou er 3 jaar waarborg op zijn ipv 1
            ondertussen heb ik er nog maar 25 km mee gereden, dus ik kan nog niet veel zinnigs vertellen, tenzij dat hij de 2 vaste radars die ik tegenkwam, meldde
            ik hoop maar dat er, door de betere prijs, snel evenveel of meer wikango-rijders gaan zijn dan coyote-rijders
            volgens de winkelier waar ik het kocht (ars, brusselsesteenweg 444, overijse) zou het aantal nu al quasi gelijk zijn
            ik heb daar twijfels bij omdat ik bijna geen mensen met wikango ken en veel met coyote, maar een inhaalbeweging lijkt me logisch

wees gerust, er zijn er al heel veel.
            den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
            "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
            Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Hallo,

Iemand die wat meer nieuws weet over de Wikango? heb al heel wat forums opgezocht maar voor het jaar 2013 en 2014 heb ik niet veel informatie gevonden.
              Hoeveel gebruikers hebben ze nu effectief, wat is beter, de nieuwere producten(zijn die goed?)

Comment

• Mijn pa rijdt er ondertussen een paar maanden mee rond. Ik denk dat het zo'n wikango Max is, alleszins heeft hij een onbeperkt abonnement. Heb de indruk dat hij alle vaste flitspalen wel weet staan, alsook de trajectcontroles. Bij een trajectcontrole geeft hij ook jouw gemiddelde snelheid weer, wel handig vind ik. Je hebt bijna direct ontvangst en de batterij gaat ettelijke uren mee. Overdag heb je op de autostrade meestal wel een verkenner op 30 in jouw richting, maar op hoeveel afstand en welke tijdspanne dat is weet ik niet. Heb al 1 keer gehad dat er een mobiele stond en die wist hij netjes staan (zag later wel op politiecontrole dat hij er al bijna 2 uur stond ). Enige nadeel dat ik tot nu toe heb ondervonden is dat als je bv op de Antwerpse ring rijdt, hij telkens piept voor de flitspalen op de bruggen dwars over de ring (50 per uur op die banen).

Comment

Working...
                X