Oorspronkelijk geplaatst door Namaz
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Vlaams verkeerscentrum
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenDus (algemene) hulpdiensten hebben de bevoegdheid om dit toe te passen (wat ik wel kan begrijpen in bepaalde gevallen), zonder enige kennis van zaken (op verkeersinzicht) en toestemming van het verkeerscentrum en/of wegpolitie? Dat was er dan aan te zien want de heren van de civiele zaten op de betonnen middenberm lekker te keuvelen en al lachend het "showspel" waar te nemen.
Hoe kunnen nu 6 man in een prefab gebouw in Antwerpen weten of een weg moet afgesloten worden of niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenYup.
Hoe kunnen nu 6 man in een prefab gebouw in Antwerpen weten of een weg moet afgesloten worden of niet?Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Het probleem in België is dat de projecties niet vol automatisch mogen gestuurd worden. Het systeem reikt een voorstel aan en dat wordt dan door een medewerker bevestigd en indien nodig aangepast en dan pas geprojecteerd. 't Probleem is dat daar uiteraard wat tijd over gaat.U hoeft dit niet te lezen.
Comment
-
Tja ' GLAD WEGDEK , MATIG UW SNELHEID ' bij dit weer ... het kan een test zijn ... of een vergetelheid ... of gewoon een vergissing.
Ik sluit me nog aan bij de originele postings , d.i. de borden lopen meestal ver achter de feiten. In HUMO stond ooit een reportage van het Vlaams Verkeerscentrum met als kop " Zelfs als er nog maar iemand aan remmen DENKT, hebben we het gezien ".
Veel verder ernaast kunt ge niet zijn.
Comment
Comment