Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel IV

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Pling, plong ....dienstmededeling aan de zondagsrijders :
    ook in het weekend mag er op de rechter rijstrook gereden worden !

Comment

• Gaten in de baan. Veel gaten.

En groot!

Nu, op een oude baan die weinig gebruikt wordt (en dus een oude wegdek/lage prioriteit voor de gemeente heeft) kan ik dat nog eventueel begrijpen...
      Maar als er meerdere gaten zijn in een weg die ongeveer 2 maanden geleden pas geopend is...
      Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
      Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ksirk Bekijk Berichten
        Pling, plong ....dienstmededeling aan de zondagsrijders :
        ook in het weekend mag er op de rechter rijstrook gereden worden !

ik heb (afwisselend ook) rechts gereden hoor :-)

(dat ging het snelst )
        Last edited by koenvj; 16/01/2011, 23:16.
        bmw 116d sportshatch

Comment

• Nummerplaat P-300 die op het Meiserplein vrolijk het rode licht negeert en daarbij mij bijna onderuit rijdt. Parlementarier had niks in de mot, chauffeur kon enkel schaapachtig glimlachen alvorens ie richting de NATO stuurde.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door koenvj Bekijk Berichten
            wa was da jong vandaag tussen 5 en 6 op de E40 tussen gent en bxl (richting bxl)? het is fucking zondag! wie on earth moet er dan op de baan zijn? en al die kloefkappers die links even snel rijden als die in het midden als die rechts... allez, hoe moeilijk is het nu om te beseffen dat als je even snel rijdt als die rechts van u, je best ook rechts rijdt omdat je anders diegenen die sneller willen gaan blokkeert...

en degoutant is ook dat je die kloefkappers niet eens kunt aansporen tot naar rechts gaan, want er zit een hele sliert auto's tussen de kloefkapper in kwestie en gijzelf... grrr
            Ik ben rond 18 uur tegelijkertijd met mijn pa vertrokken in Wetteren, richting Zellik. Ik langs rechts inhalend waar mogelijk, hij enkel langs links (principe kwestie). Ik was 10 minuten vroeger thuis, zonder te snel te rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
              Ik ben rond 18 uur tegelijkertijd met mijn pa vertrokken in Wetteren, richting Zellik. Ik langs rechts inhalend waar mogelijk, hij enkel langs links (principe kwestie). Ik was 10 minuten vroeger thuis, zonder te snel te rijden.
              Hm . Wetteren-Zellik, een 40-tal km? Als je pa gemiddeld 100 km/u rijdt, doet hij daar 24 minuten over. Jij hebt het dus op 24 - 10 = 14 minuten gedaan, dus met een gemiddelde van 170 km/u?

Midden- of linksplakkers zijn enorm vervelend, maar we hoeven de tijd die wij, voorbeeldige chauffeurs, door hen verliezen ook niet te overdrijven .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Igor Bekijk Berichten
                Hm . Wetteren-Zellik, een 40-tal km? Als je pa gemiddeld 100 km/u rijdt, doet hij daar 24 minuten over. Jij hebt het dus op 24 - 10 = 14 minuten gedaan, dus met een gemiddelde van 170 km/u?

Midden- of linksplakkers zijn enorm vervelend, maar we hoeven de tijd die wij, voorbeeldige chauffeurs, door hen verliezen ook niet te overdrijven .
                Onze pa heeft er ongeveer 35 minuten over gedaan, ik ongeveer 25. Mijn probleem niet als het links en in het midden amper vooruit gaat. En ik pik wel 2 minuten omdat ik via het Texaco-station van de snelweg ga, en hij niet.

Comment

• voor de 1001 putten in de baan

! Afrit Aalter E40 - Gent -> Oostende is verschrikkelijk , net voor het rondpunt !

www.meldpuntwegen.be

Comment

• Leuven - Overijse: putten van meer dan 30cm diep !!!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten

ik doe het ook, maar ik vind het wel vervelend dat (i) ik gedwongen word tot verkeersovertredingen omdat men het concept rechts rijden wanneer mogelijk niet snapt (meestal hoe aftandser de auto en/of hoe zuidelijker de bestuurder hoe erger de rijgewoonten), en (ii) men aldus zonder reden kunstmatig gevaarlijke toestanden creëert op de baan (de meesten kijken al niet als ze een rijvak meer naar links willen nemen, ik maak mij dan ook geen illusies ivm zij die een rijvak meer naar rechts willen opschuiven)...

en het was niet altijd mogelijk langs rechts voor te steken, sommige volslagen idioten denken dat het optimaal is om met drie naast elkaar te rijden, exact even snel.
                      bmw 116d sportshatch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                        Nummerplaat P-300 die op het Meiserplein vrolijk het rode licht negeert en daarbij mij bijna onderuit rijdt. Parlementarier had niks in de mot, chauffeur kon enkel schaapachtig glimlachen alvorens ie richting de NATO stuurde.
                        Zilveren Audi A4 ?

Comment

• Ik dacht dat een donkere A6 was ofzo...

Comment

• Scooter"boys" Fietspad op, af, tussen de file, terug fietspad op, voor mij komen staan,enz,... en vragen wat " loos " is.
                            Last edited by ro80; 21/01/2011, 17:13.
                            truth is in the eye of the beholder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ro80 Bekijk Berichten
                              Scooter"boys" Fietspad op, af, tussen de file, terug fietspad op, voor mij komen staan,enz,... en vragen wat " loos " is.
                              Spijtig van je "weet waar je werkt vestje"
                              Last edited by ro80; 21/01/2011, 18:03. Reden: geen reclame
                              truth is in the eye of the beholder

Comment

• trage slakken tijdens de spits
                                't Was weer erg.
                                Een ritje Brussel heen en terug verliep zonder grote zorgen, midden in de dag, maar de rit van kantoor naar huis was weer erg ... secundaire weg, vrijdag, spits .... maar je rijdt dan wel maar 60 waar 90 mag en kan
                                En je zal nooit anders weten: wanneer de onderbroken lijn weer ononderbroken wordt, stopt de stroom van tegenliggers en omgekeerd.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• trage slakken zijn m'n zorg niet nu ik ook de spits in moet
                                  vooral mensen die niet tijdig hun richting aanwijzen

en op de autostrade accordeontoestenden op de linkerrijstrook door gatplakkers

Comment

• met een strikte dag- en avondplanning was dat nu eenmaal wel m'n zorg.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                      en op de autostrade accordeontoestenden op de linkerrijstrook door gatplakkers
                                      veelal veroorzaakt door-rechts voorbijstekers

Comment

• die er niet zouden zijn als iedereen rechts houdt waar mogelijk!

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• De pipo in zijn E91 die vanop de oprit rechtstreeks het 2de vak opvlamde vlak voor m'n neus, terwijl ik niet direct kon uitwijken omdat er een auto naast me reed. Ik claxonneerde om een mogelijk ongeval te vermijden (niet dat hij daarom stopte met invoegen) en toen ik hem een aantal meters voorbij was (via het linkervak) ging hij nog eens gas geven om mij terug rechts voorbij te steken. Aangezien dat niet mag, heb ik er maar voor gezorgd dat hij dat ook niet kon (en hem even later gewoon doorgelaten door netjes rechts te houden)...
                                          Opel Astra Sports Tourer, 1.3CDTi ecoFLEX:
                                          BMW E90 320d:

Comment

Working...
                                          X