Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik zeg niet dat ze allemaal zo zijn, maar nu het terug iets warmer en mooier weer wordt, valt het op dat er weer meer rambo's tussenzitten.
Je ziet het ook aan hun machines en uitrusting vind ik. Zeker met de nieuwe nummerplaten kan je ze er zo uithalen. Vaak kerels die een moto kopen om tussen de files te gaan rijden zonder enige ervaring, die mannen kunnen amper hun moto rechthouden. Die moeten allemaal eerst is op hun smoel gaan voor ze het kalmer aan gaan doen denk ik
Ergernis van de week....
Al drie keer gezien deze week. Mensen die maar niet kunnen beslissen op welk vak ze gaan rijden. Even naar links dan weer even naar rechts, maar uiteindelijk rijden ze gewoon in het midden...grrrrr
Ergernis van de week....
Al drie keer gezien deze week. Mensen die maar niet kunnen beslissen op welk vak ze gaan rijden. Even naar links dan weer even naar rechts, maar uiteindelijk rijden ze gewoon in het midden...grrrrr
Ja, ik haal soms in op het linkervak aan 120, om dan meteen erna uiterst rechts te gaan rijden voor 100m, en dan weer een vrachtwagen in te halen op de middenband.
Je moet zo rechts mogelijk rijden, al wie dat niet doet mogen ze castreren en anaal verkrachten!
'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12 '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08 '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16 '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19 '19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Ja, ik haal soms in op het linkervak aan 120, om dan meteen erna uiterst rechts te gaan rijden voor 100m, en dan weer een vrachtwagen in te halen op de middenband.
Je moet zo rechts mogelijk rijden, al wie dat niet doet mogen ze castreren en anaal verkrachten!
Oh maar ik bedoelde dit eigenlijk niet.... Bij mij ging het gewoon over een tweebaans-vak (E314) waarbij ze zowel het linkse als het rechtse gedeeltelijk in beslag nemen.
Maar idd altijd op het linkse vak rijden.....grrr
GIsteren op de bredabaan in Merskem: 2 baanvakken en het ene is wat verder om links af te slaan en het andere om gewoon rechtdoor te rijden. Voor dat die ene baan voor links af te slagen wordt is er een soort van kronkel in de baan. ( als ge dan links rijdt en ge rijdt rechtdoor komt ge op het rechtbaanvak terecht).
Ik reed rechts en links van mij een opgefockt johnny'ke met zijn A3. Ik was die al heel de tijd in het oog aan het houden met zijn rare manouvres. Ik rij rechts en hij links en zonder te pinken wilt hij van links naar rechts gaan in de S bocht.
Ik claxoneer en die verschiet. Nuja ik dacht die let nie op ofzo. Wat verder moet er geritst worden, en die bleef naast mij rijden zodat ik er niet tussen kon en hij begon wa uit te pakken ( woulah ik pak u mama enzoverder).
Dus ik laat die voor en dan zit hij elke keer alles toe te gooien zonder dat er iemand voor hem rijdt. Mij nie gelaten, ik hou afstand en laat die rustig zijn ding doen. Wat verder zijn het terug 2 baanvakken ( een voor naar links en een rechtdoor). Hij staat links maar wilt de eerste auto voorbij steken. Hij had er alleen niet op gerekend dat die eerste auto blijkbaar goed gas gaf dus hij kon er niet voor en stond dus vast om links af te slagen . Ik was vierde of 5e wagen en ik kon heel vriendelijk wuiven terwijl hij daar zijn stuur zat kapot te slagen
Je ziet het ook aan hun machines en uitrusting vind ik. Zeker met de nieuwe nummerplaten kan je ze er zo uithalen. Vaak kerels die een moto kopen om tussen de files te gaan rijden zonder enige ervaring, die mannen kunnen amper hun moto rechthouden. Die moeten allemaal eerst is op hun smoel gaan voor ze het kalmer aan gaan doen denk ik
diegene die dinsdagmorgen ook in de file Aarschot>Leuven dacht te slaommen zal het dus nu ook kalmer aandoen.
Die dacht ook dat iedereen tegen de vangrails ging rijden om een opening voor mijnheer te maken. Dat beloofd tegen dat het echt goed weer gaat worden.
Jaren gedaan met de moto maar niet op de manier die beschreven wordt...
Als alles stil stond durfde ik er wel vlot door, maar eens het verkeer op gang kwam en weer wat snelheid kreeg voegde ik netjes in en bleef ik gewoon in het verkeer rijden.
Wel vaak rechtsom gegaan met de moto, al dan niet met het vingertje op, aangezien een hoop debielen links en midden bleven rijden aan 120-125 terwijl er rechts KILOMETERS plaats was
diegene die dinsdagmorgen ook in de file Aarschot>Leuven dacht te slaommen zal het dus nu ook kalmer aandoen.
Die dacht ook dat iedereen tegen de vangrails ging rijden om een opening voor mijnheer te maken. Dat beloofd tegen dat het echt goed weer gaat worden.
Wie zou dat zijn, ik passeer daar ook eens
Ik heb het alleszins niet nodig dat jij tegen de vangrail moet rijden om mij door te laten . Alles breder dan een camionet kan wel hinderen, maar voor alles smaller kan je er altijd voorbij op de snelweg .
Doorgaans, als er links zo iemand tegen de stippelijn gaat rijden om motoren niet door te laten, is er rechts wel iemand zo vriendelijk om een opening te houden.
Ik rij bijna elke dag over die baan. Met +120 daar langs die bomen geeft al een aardige adrenaline stoot.
Ook woensdag stond daar een vrachtwagen stil midden op de baan. (Auto's konden net door de verdrijvingsstrook.
En vuilniskarren die op die weg daar stoppen. En het ergste van al zijn die tractoren en grote landbouwvoertuigen.
Dat nodigt uit voor ongevallen.
Het gras of de beton dan ... Dat vak is echt wel niet breed hoor voor een camion. Natuurlijk lijkt het simpel van uit je auto om op een cm van de berm te rijden.
HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.
Volledig onverantwoord dat men een mens op die leeftijd met een bus vol kinderen laat rijden!!!!!!!!!!!
Iedereen kan onwel worden of zo he, maakt niet uit hoe oud je bent.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Moet een buschauffeur niet elk jaar testen doen zoals een vrachtwagenbestuurder?
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment