Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel IV

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door koenvj Bekijk Berichten
    da's toch al een aantal jaar betalend dacht ik...
    Correctie: is 25 euro blijkbaar.

Dat wist ik echt niet, heb nergens een aangeving zien staan ofzo, ook geen automaten zien staan.
    Zondagavond (op een feestdag dan nog) om 23u gaan controleren en beboeten, goed bezig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cosworth Bekijk Berichten

Dat wist ik echt niet, heb nergens een aangeving zien staan ofzo, ook geen automaten zien staan.
      Zondagavond (op een feestdag dan nog) om 23u gaan controleren en beboeten, goed bezig.
      Als ge toch in Gent naar de Kinepolis gaat, en tis voor de late vertoning, parkeer u gewoon op de Citadellaan ... vanaf 19u ist daar gratis, terwijl je in de straten rond de cinema moet betalen tot na middernacht.

Het is amper 5 minuten stappen, en je moet geen geld gaan bijsteken als er nog een uitstapje wordt georganiseerd na de film.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fantaflesdopke Bekijk Berichten
        Als ge toch in Gent naar de Kinepolis gaat, en tis voor de late vertoning, parkeer u gewoon op de Citadellaan ... vanaf 19u ist daar gratis, terwijl je in de straten rond de cinema moet betalen tot na middernacht.

Het is amper 5 minuten stappen, en je moet geen geld gaan bijsteken als er nog een uitstapje wordt georganiseerd na de film.
        Of Sint-pieters, €2.50 en ge kunt met een gerust hart stappen.

Comment

• In Schoten zijn ze aan de herstellingswerken begonnen van de vorst van afgelopen winter. Heel goed, alleen hebben ze de 3 grote banen tegelijkertijd afgesloten . En ipv stukje per stukje te doen breken ze 20 meter weg op en dan 100meter verder nog eens 20 meter. Elk zo'n 10 a 20 cm diep zonder waarschuwing voor de wagens waarbij sommige (de meeste) er dan los door knallen.

Achja we zullen maar hopen dat het resultaat wat deftig is zeker
          BMW X5 45e

Comment

• Over wegenwerken gesproken: ze zijn hier buiten het dorp nu al 6-7 weken bezig om 2 domme rijstroken over een kleine 100m afstand te vernieuwen
            't is al een week of 2-3 dat beide rijstroken herlegd zijn (proper, dat wel) maar het ene vak naast het fietspad is nog altijd afgezet en 't is nog altijd met zo'n verkeerslicht dat retelang op rood staat.
            Ze moeten enkel het fietspad nog doen, met zo'n mooi weer is er overigens 2 weken geen kloot uitgestoken ook daaraan.
            Vanavond zag ik dat ze blijkbaar in de loop van de dag nog een meterke of 10 fietspad zijn komen uitbreken maar dat is het wel.

Aan dit tempo zal't tegen eind mei misschien wel gedaan geraken
            Ik kan me zelfs al niet meer herinneren wanneer die "werken" begonnen zijn, 'k weet alleen dat het in't begin de indruk gaf dat het vlot vooruit ging, maar meer dan "blijk geven van" was het blijkbaar niet...

En de beste van al: het slechtste stuk ligt 10m verder en dat herstellen ze blijkbaar niet
            Last edited by SilentSpring; 26/04/2011, 21:21.
            2018 BMW X1 18d

Comment

• Vandaag heb ik nog eens een hartelijke en oprechte verwensing mogen ontvangen in het verkeer. Dat was ondertussen ook al weer enige tijd geleden.

Honkhonk+middelvinger+"heyjoenggodverdoeme". De arm waar de hand met de betekenisvolle vinger aan vast zat, leek trouwens volledig ontbloot en werd met veel animo door het geopende raam naar buiten gestoken. Het mag duidelijk zijn dat ik hier een erg voldaan gevoel aan over hield. Way to go champ!

Ik was trouwens aan het ritsen.

Comment

Wees tevreden, buiten die parking is het nieuw tarief : 50 euro voor gewoon en 100 euro in bewonerszone. Jieha!
                Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                Motoren & Tjeurisme

Comment

• Vanmiddag in een bebouwde kom in NL
                  Kerel in Golf III, kampte mogelijk met een lichamelijk ongemak, aangezien hij nogal schuin in zijn zetel hing.

Popquiz:

Vervolgens...
                  A. voerde hij een dubieus inhaalmanoeuver uit, waarschijnlijk omdat zijn voorligger de wettelijke toegelaten snelheid aanhield.
                  B. bleek dat één remlicht defect was, en vermoedelijk ook zijn richtingaanwijzers, aangezien deze op geen enkel gepast moment leken te functioneren.
                  C. reed de bestuurder net door rood (randgeval).
                  D. Alle voorgaande antwoorden zijn juist, voorspelbaar op basis van stereotypen, en waren waarneembaar binnen de tijdspanne van ongeveer 1 minuut.

Comment

Gisteren parkeerboete gekregen rond 22u30 op de parking van Kinepolis Gent, 35 euro.
                    Waar the fuck moet je daar betalen?
                    .................................................. .....................................
                    Last edited by ; 27/04/2011, 17:47.

Comment

• ik wist niet goed waar ik deze moet zetten, dus hier maar :

motorijder maakt een paar overtredingen, ...

maar één is echt "er over" volgens mij, zie maar eens op de foto :

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
                        ik wist niet goed waar ik deze moet zetten, dus hier maar :

motorijder maakt een paar overtredingen, ...

maar één is echt "er over" volgens mij, zie maar eens op de foto :

Géén nummerplaat??
                        Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 16v m-jet (sold)

Lancia Dedra 1.9 TD LX (sold)

Seat Ibiza Evo2 ​

Comment

• Bwa, heb al iemand gezien met een Suzuki Hayabusa met valse nummerplaat, politiesirene en blauwe knipperlichten erop.

Hebben ze tot nog toe nooit kunnen aanhouden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geertqv Bekijk Berichten
                            Géén nummerplaat??
                            Verder ook op het zebrapad, en over de witte lijn en precies kandidaat om een van de volgende weekends in de gazet te komen.

Comment

• * Fietsers die van links komen, die zonder kijken gewoon overrijden, terwijl ik dus eigenlijk ging doorrijden. En dan hebben ze nog het lef om van hun kloten te geven. 't Is niet omdat ge met de fiets zijt, dat ge voorrang hebt.
                              Dagelijkse kost als ge in Antwerpen-centrum woont...

* Linksrijders. We reden de Jan de vostunnel in, komende vanuit Antwerpen centrum. Ge ziet al van kilometers ver dat die perfect rechts kan rijden en ik geef toe dat ik terwijl ik kwam aanrijden, mijn pharen had gebruikt. Maar om dan alles toe te smijten
                              Dan maar vlotjes langs rechts gepasseerd, maar de mensen die voor hem reden vonden dat precies niet kunnen.
                              Wanneer ik terug naar links ging (in de tunnel ondertussen) smijt die a4 zich plots voor mij. Als ik er dan langs rechts langs wil, heeft hij een poging ondernomen om mij in de vanrail te rijden.
                              'k Zou zeggen: begin met niet onnodig links te rijden, zeker niet wanneer er iemand op punt staat u in te halen. 't Is niet omdat ge pinkt, dat ge voorrang hebt en u zomaar voor mij moet smijten.

Nadien kwam 'ie naast mij rijden met de nodige gebaren. 'k Heb dan maar teken gedaan dat hij een klein pietje had met een glimlachje derbij. Moesten we geen 100 hebben gereden, hij had mij uit den auto gesleurd. Zo kwaad dat die was
                              Last edited by ; 30/04/2011, 15:24.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geertqv Bekijk Berichten
                                Géén nummerplaat??

direct prijs, wel makkelijk zo ???

Comment

• In de Martelaarslaan in Gent zijn er wegenwerken waardoor 2 rijstroken herleid zijn tot 1 rijstrook. Deze middag weer enkele pareltjes van ritstechnieken gezien. (te starten van 200m voor de versmalling).

Het valt me trouwens op dat in Gent na middernacht de meest marginale foorbakken ten tonele verschijnen. Inclusief niet werkende pinkers,kapotte achterlichten,kapotte voorlichten en werkende mistlichten vooraan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ksirk Bekijk Berichten
                                    In de Martelaarslaan in Gent zijn er wegenwerken waardoor 2 rijstroken herleid zijn tot 1 rijstrook. Deze middag weer enkele pareltjes van ritstechnieken gezien. (te starten van 200m voor de versmalling).
                                    Deze morgen weer hetzelfde en de politie deed lustig mee. De bonobo in zijn X3 vond natuurlijk dat ik aan het voorbijsteken was en deed alle moeite om mij er niet tussen te laten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ksirk Bekijk Berichten
                                      In de Martelaarslaan in Gent zijn er wegenwerken waardoor 2 rijstroken herleid zijn tot 1 rijstrook. Deze middag weer enkele pareltjes van ritstechnieken gezien. (te starten van 200m voor de versmalling).

Het valt me trouwens op dat in Gent na middernacht de meest marginale foorbakken ten tonele verschijnen. Inclusief niet werkende pinkers,kapotte achterlichten,kapotte voorlichten en werkende mistlichten vooraan.
                                      niet alleen in gent en niet alleen na middernacht

Comment

• De laatste weken heb ik veel met de fiets gereden en ik me énorm geërgerd aan het gedrag van andere 'zwakke weggebruikers'

Met 2 naast elkaar blijven fietsen op een smal fietspad, zelfs als ik moet kruisen.
                                        Hele groepen die stilstaan in het midden van een kruispunt van fietsroutes om te zien welke weg ze uitmoeten. Dan moest ik er al over het gras voorbij.
                                        Wandelaars die niet omkijken en vlak voor je inlopen of hun hond die voor je inspringt.
                                        ...
                                        Ik heb al meerdere keren 'idioten' moeten roepen.

Velen vergeten dat ze zelfs tijdens het wandelen of fietsen zich aan verkeersregels moeten houden en doen maar op. Ik ben al eens gevallen door z'n nonchalant figuur maar die kreeg een drinkbus in z'n gezicht.

Comment

• 't Is erg soms, inderdaad.
                                          Met de mountainbike schiet ik ze gewoon over het gras voorbij, dan zijn er nog die lelijk durven doen...

Comment

Working...
                                          X