Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel IV

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
    Bompa is oud
    ja, maar ik voel me jong!
    Ik ken er veel bij wie het omgekeerd is

2015 Volvo V60 D2 aut.
    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Gisteren kwam een neger in een Jetta mij wat ambeteren. Ik was enkele wagens aan het inhalen aan 135 op CC, en kon nog niet naar rechts. Komt meneer onmiddellijk in mijn gat hangen, lichten flashen, claxoneren, .. heb mijn snelheid dan maar aangepast aan de wagens rechts van mij, kon hij nog wat blijven hangen achter mij. Als je merkt dat ik al te snel rijd en ik niet naar rechts kan moet je zo niet komen doen. Eens er andere wagens op ons naderden ben ik maar terug 135 gaan rijden en opzij gegaan Iets later stond ik er opnieuw naast, file

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
        Gisteren kwam een neger in een Jetta mij wat ambeteren. Ik was enkele wagens aan het inhalen aan 135 op CC, ...
        Een neger die sneller rijdt dan toegelaten ? Zulke ben ik nog nooit tegengekomen, meestal rijden die minstens 10km/u trager dan toegelaten.

Comment

• Hij was aangepast aan het leven in de maatschappij!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
            Hij was aangepast aan het leven in de maatschappij!
            Een neger die aangepast is aan de maatschappij ? Zulke ben ik nog nooit tegengekomen.

I can't get enough... ZOOM-ZOOM...

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

• onderhoud wegen moet gebeuren, ben ik mee eens
              maar deze week toch wel wat veel van het goede ...

In Wetteren centrum, rode verf op rotonde aanbrengen tussen 7:30 en 10:00 dus in volle spits, centrum loopt volledig vast, op woensdag

dag erna, op N42 beginnen met bermmaaien, bestalwagen staat midden op het rijvak, druk verkeer in beide richtingen
              achteraan op laadbak zit een man met bosmaaier en stap op en af aan ieder paaltje, muurtje, ... om er rond te maaien zodat dag later de klepelmaaier kan werken

N42 : 2x1 vak, bochtig, ... en dat weer op zelfde ogenblik, recht in de spits

dus weer file, te laat op werk, ...

nog nooit gehoord van planning ???

In gent centrum zo dikwijls ook vuilniswagen, in éénrichtingsstraat, in de spitsuren, ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                http://www.facebook.com/video/video....09103&comments

hard op het einde gewoon met 2 voeten tegelijk erop
                Ik zou graag eens schieten op zo'n bende. Gewoon echt met een groot geweer van ver zo...
                Captain Turbo
                General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

Die kan toch onmogelijk nog leven?

Iemand een idee van de aanleiding van het gevecht?

Comment

Ik stel voor dat we eens gaan praten met die jongeren om te horen waar het probleem zit.

Ziek gwn.

Comment

• Zou zoiets nog mogelijk zijn met concealed carry van vuurwapens door mensen met een vergunning?

Goed, die jongeren gaan zich dan ook bewapenen, maar liever een groep dooie minderjarige maroefkes dan overvolle gesloten centra en juridisch gepalaver.

Of gewoon na middernacht een kernbom op Brussel. Na de werkuren leeft daar toch niks van belang.

Comment

Zou zoiets nog mogelijk zijn met concealed carry van vuurwapens door mensen met een vergunning?

Goed, die jongeren gaan zich dan ook bewapenen, maar liever een groep dooie minderjarige maroefkes dan overvolle gesloten centra en juridisch gepalaver.

Of gewoon na middernacht een kernbom op Brussel. Na de werkuren leeft daar toch niks van belang.
                        Je bent een paar smileys vergeten.
                        I can't get enough... ZOOM-ZOOM...

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de messias Bekijk Berichten

Is dat uberhaupt in België?

Fuck beide voeten op zijn hoofd, Serieuze vragen bij of hij nog leeft.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichten

't Is al 'n ouder filmpke hoor... 'k heb dat 2-3 jaar geleden al 's gezien.
                            't Lijkt me overigens niet in België te zijn, zoiets komt echt wél in 't nieuws/gazet hoor.

-edit-
                            Ok, 't filmke is van juni 2008 zie ik net, bijna 3 jaar geleden dus.
                            De kans is dus zelfs groot dat ik 't toen gewoon via een nieuwswebsite gezien heb.
                            Last edited by sibi; 08/05/2011, 18:19.
                            Life's too short. Not to. Live it.
                            1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
                            2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
                            2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
                            2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

• Mensen die hun hand niet opsteken wanneer je stopt om ze over te laten, al was het maar een kleine glimlach.
                              Ik weet dat het verplicht is om ze over te laten, maar eens glimlachen of vriendelijk je hand op steken is nu niet de grootste moeite van de wereld.
                              Als je ze niet zou overlaten en gewoon zou doorrijden kunnen ze natuurlijk wel hun handen gebruiken, ware het dan wel niet om even vriendelijk te zwaaien.

Comment

• Kweetniet... Eis je ook van mensen die door het groen rijden dat ze naar je wuiven? En wat met mensen die op een voorrangsweg rijden en jij wacht achter haaietanden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de messias Bekijk Berichten

Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichten

Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk Berichten
                                  't Is al 'n ouder filmpke hoor... 'k heb dat 2-3 jaar geleden al 's gezien.
                                  't Lijkt me overigens niet in België te zijn, zoiets komt echt wél in 't nieuws/gazet hoor.

-edit-
                                  Ok, 't filmke is van juni 2008 zie ik net, bijna 3 jaar geleden dus.
                                  De kans is dus zelfs groot dat ik 't toen gewoon via een nieuwswebsite gezien heb.
                                  Tzou in brussel zijn ja, en die gast beweegt nog maar of hij dat echt overleeft heb ik toch mijn twijfels over. En als hij het overleeft dan zal hij toch niet veel meer kunnen door een zwaar hersenletsel denkik.
                                  BMW X5 45e

Comment

• je hebt op de autostrade dikwijls van die pipo's die op het middenvak rijden, en dan plots beslissen dat ze beter uiterst links rijden en dan meteen zonder voorafgaand te pinken, te denken of te kijken ernaar handelen (hierna "idioten categorie 1").

ik vind het bijzonder ergerlijk dat er van die pipo's zijn, die wanneer je ongeveer in hun dode hoek zit (links schuin achter), beginnen te pinken omdat ze van hun middenvak naar jouw linkervak willen gaan... dat is toch altijd verschieten, want niets garandeert dat het geen idioten categorie 1 is...

dus bij deze een oproep: eerst kijken, dan pinken, dan pas naar links uitwijken. thanks.
                                    bmw 116d sportshatch

Comment

Kweetniet... Eis je ook van mensen die door het groen rijden dat ze naar je wuiven? En wat met mensen die op een voorrangsweg rijden en jij wacht achter haaietanden?
                                      Toch maar een kleintje van enige blijk van waardering te tonen?
                                      Want tegenwoordig mag je blij zijn dat een auto stopt wanneer je wil oversteken op het voetpad.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart_Man Bekijk Berichten
                                        Want tegenwoordig mag je blij zijn dat een auto stopt wanneer je wil oversteken op het voetpad.
                                        Ik ben het eens met wooter, ik snap niet waarom ik mijn waardering zou moeten tonen, ik verlang het ook niet van voetgangers die ik laat oversteken op een zebrapad
                                        BMW 420dA : >>>

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart_Man Bekijk Berichten
                                          Een handje opsteken doe ik wel eens om positief gedrag te stimuleren, niet omdat een of andere weggebruiker toevallig in een genadige bui is.

Dat gezegd zijnde, weer een paar figuren tegengekomen die geen handje kregen.

Inhaalmanoeuvers in een eenrichtingstraat, en daardoor op mij (fietser) af rijden over het fietspad. En dan zo'n smoel trekken van 'ik weet dat ik iets stom aan het doen ben, but hey, ik ben toch redelijk cool'

De andere had geen goesting om bij een wegversmalling van een aantal meter achter mij (wederom op de fiets) te blijven, en stoof daarom achter mij aan en haalde mij in over de stoep. Getuigt van veel respect voor je BMW M-Plakplaatje Edition.

Dan nog mensen die denken dat er 's avonds toch niet veel fietsers of eender wat meer op de baan zijn en daardoor maar op goed geluk hun oprit uitrijden.

Comment

Working...
                                          X