Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel IV

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
    Misschien was het geen eenrichting voor scooters en fietsers?
    Dit was enkelrichting voor alle verkeer. Er rijdt daar een tram en die kan er maar net door
    De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.

1976 Volkswagen Kever 1200L
    1990 Volvo 344
    1991 Mercedes W124 230CE
    2016 Skoda Octavia van 't werk

Verkocht
    1980 Volkswagen Derby CLS
    1990 Mercedes W124 230CE
    2008 Renault Espace 2.0 dci 130

Comment

• Op 100meter van elkaar.....

-Ne fietser zonder licht.....

-Eentje dat aan het joggen is met een piepklein lampje, gelukkig gaven zijn benen genoeg licht zodat ik em zag lopen

Comment

• Wanneer gaan ze nu eigenlijk de limiet invoeren van 90 km/h of 100 km/h voor iedereen die met een aanhangwagen of caravan op de baan is ? Daarstraks eentje tegen gekomen met een Multivan met daarachter trailer met oude corvette op tegen 140 km/h !

Dat is in mijn ogen toch echt niet verantwoord meer ...

Comment

• Mensen die ,voor een keer hun pinker wel gebruiken bij het wisselen van rijvak, 'vergeten' van ook in hun spiegels te kijken!
          Vanmorgen weer alles mogen toeslaan omdat er weer eentje zich van het middenvak naar links schiet, mét pinker, maar zonder te kijken.
          2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Een BMW X5 die mij en een vriendin bijna van de baan reed, wij reden mooi rechts achter elkaar.
            Komt die BMW afgescheurd (hoorde hem al afkomen) waarna hij vol toeterend ons voorbij gescheurd kwam.

Eikel.
            Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
            Current:
            1987 Mercedes-Benz W124 200D
            1979 Mercedes-Benz W123 280E
            1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
            Ex:
            1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
            1976 Mercedes-Benz W123 250
            1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
            1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
            1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
            1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
            2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
            1980 Mercedes-Benz W123 280
            1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

• Deze morgend gvd weer bijna eenen auto op mij, deze keer was het eenen tegenligger die enkele auto's voorbij aan't steken was midden in eene bocht.
              Zowel ik als de bestuurder die achter mij reed hebben ons op het nippertje aan de kant kunnen smijten.
              Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
              Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Ik krijg het van die nieuwe rage die er uit bestaat dat wanneer ergens ne kwibus aan 't werken is, ongeacht of het ne particulier of iemand van Belgacom of Iverlek of iets dergelijks is, dat ze steevast hun camionette op het fietspad zetten, of er nu parkeerborden staan of niet speelt geen rol, altijd zetten ze hunnen brol op het fietspad.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
                  Ik krijg het van die nieuwe rage die er uit bestaat dat wanneer ergens ne kwibus aan 't werken is, ongeacht of het ne particulier of iemand van Belgacom of Iverlek of iets dergelijks is, dat ze steevast hun camionette op het fietspad zetten, of er nu parkeerborden staan of niet speelt geen rol, altijd zetten ze hunnen brol op het fietspad.
                  Of camions die moeten laden en lossen, altijd op het fietspad en dan geven ze je nog een halve meter om te paseren...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Snapcount Bekijk Berichten
                    Erger me al een hele tijd ook dood aan mensen die klaarstaan om een baan op te draaien (meestal wegen van het type 90 per uur of meer).

Die zien u in de verte aankomen, maar in plaats van OFWEL op tijd op te rijden en stevig gas te geven OFWEL te wachten tot ik gepasseerd ben aan mijn toegestane +-90 per uur, gaan ze NET voor ik bij hun ben tergend traag de baan oprijden.

Resultaat: ik moet alles dichtgooien en eindig op een tiental centimeter van hun achterkant... en natuurlijk ben ik dan de wegpiraat die vieze blikken krijgt van in de bewuste wagen.

Gewoon verfoeilijk. Dat iedereen toch eens leert de "flow" van verkeer begrijpen.
                    ²
                    Als ze dan toch geen 'haast' hebben kunnen ze net zo goed wachten ook...

Ik probeer sowieso zo weinig mogelijk te remmen en constante snelheden te rijden, zo'n pipo's helpen het wel mooi om zeep
                    Last edited by SilentSpring; 24/05/2011, 22:26.
                    2018 BMW X1 18d

Comment

• Vandaag aan het tankstation... Eigenaar van een knalgele Skoda Caddy vond het nodig om aan de eerste pomp te stoppen hoewel hij zag dat ik vlak achter hem toegereden kwam. Dan hadden we gelijktijdig kunnen tanken.... Even later springt zijn vrouw/vriendin uit de caddy, zij tankt, stapt vervolgens naar het winkeltje om te betalen en nog wat boodschappen te doen.
                      Ondertussen kon ik mooi blijven wachten tot madam terug kwam....en ze eindelijk in alle rust verder reden.

Even rekening houden met andere mensen....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                        Of camions die moeten laden en lossen, altijd op het fietspad en dan geven ze je nog een halve meter om te paseren...
                        Dan zijn ze nog vrijgevig, bij ons is het een redelijk breed fietspad (twee richtingen), en daar kan juist een ganse camionette op, resultaat: fietsers mogen op 't straat gaan rijden. Dat ze daardoor in gevaar komen is het minste van die apen hun probleem, als ze maar geen auto's "hinderen" denken ze precies.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ragazza_loco Bekijk Berichten
                          Vandaag aan het tankstation... Eigenaar van een knalgele Skoda Caddy vond het nodig om aan de eerste pomp te stoppen hoewel hij zag dat ik vlak achter hem toegereden kwam. Dan hadden we gelijktijdig kunnen tanken.... Even later springt zijn vrouw/vriendin uit de caddy, zij tankt, stapt vervolgens naar het winkeltje om te betalen en nog wat boodschappen te doen.
                          Ondertussen kon ik mooi blijven wachten tot madam terug kwam....en ze eindelijk in alle rust verder reden.

Even rekening houden met andere mensen....
                          Of zoals ik deze week meemaakte: royaal voor de enige pomp parkeren die de slang aan de juiste kant van mijn wagen had, zodat ik mij naast een andere pomp kon wringen en met de slang moest martelen om hem toch maar in de vulopening te krijgen. Gaat mijnheer enkel voor een pakje sigaretten! Zet uw blik dan een meter opzij, zodat de pompen tenminste nog vrij blijven!

Comment

• Vrachtwagen geladen met 'koude asfalt' maar dan zonder een zeil over z'n container. E313 Antwerpen - Hasselt ligt weer vol kleine steentjes.
                            Last edited by ; 25/05/2011, 09:52.

Comment

• Ik dacht dat die verplicht waren om een zeil over hun vracht te spannen.

Mijn ergernis is dit mooie weer, want het is blok en ik ben nog student.

Comment

Mijn ergernis is dit mooie weer, want het is blok en ik ben nog student.
                                Ik vond dat ook niet leuk destijds, maar voor de mensen die gaan werken is het evengoed mooi weer ...

Comment

Ik dacht dat die verplicht waren om een zeil over hun vracht te spannen.
                                  ... om 5 min tijd te winnen ofzo, echt crimineel.
                                  Ik moest nog zo ver rijden, maar ik wou dat ik 'em op z'n minst had aangegeven, hoeveel schade veroorzaakt die pipo wel niet.

Comment

• Zeker en vast , steenslag schade... en als je erachter rijdt kan je nog een ster in je ruit hebben.

Comment

• Godver.

Anderhalf tot twee uur vertraging tussen Gent & Erpe-Mere op de E40.

En dan mag je niet kwaad zijn op de aanstoker van't accident want het kan een klapband of mechanisch falen geweest zijn.

Maar als het nen debiel was die onverantwoord reed, moesten ze hem er nog een patap op zijn smoel gaan bijgeven.

Ben me weergekeerd naar mijn werk. En ik moest om 17u bij garage De Clerck in Erondegem zijn.
                                      '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                                      '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                                      '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                                      '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                                      '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                                      '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                                      '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                                      '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                                      '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

en als je erachter rijdt kan je nog een ster in je ruit hebben.

Beter een ster in je ruit dan..!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk Berichten
                                          Beter een ster in je ruit dan..!
                                          een ruit in je ster?

ne ksnap nie wa je bedoelt, als je normaal rijd dan graak je daardoor toch niet van de weg

Comment

Working...
                                          X