Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel IV

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
    Met die 406 deed ik bij natte baan de wisselaars van de E40 in Merelbeke naar de R4 al driftend
    Dat ging wel niet meer als het diesellek was opgelost, hij had plots VEEL meer grip
    Ik bevestig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
      Spijt dat je je wagen te dicht bij de lijn hebt gezet?
      Ja ik stond dicht bij de lijn, omdat toen ik er inreed ik net hetzelfde deed ( een broek van eigen laken ofzo)
      Er stond een bééjemwéé wat slecht gepaarkeerd aan de rechterkant, heb er serieus dicht bij mogen rijden om deftig in da gat te graken zo dat ik mooi kon uitstappen

edit: sorry voor het west-vlaams accent
      Last edited by ; 31/05/2011, 14:09.

Comment

• Ik ben dus niet de enige die kan driften met een 406 XD

opties:
        Lederen zetels
        armsteunen
        airco
        gekke nieuwe tweedehandsradio
        Nieuwe speakers ( mooi weggewerkt )
        Nooit gewassen

Die van mij, heb ik nog geen Vmax getest met gps, wijzertje heeft wel al 190 gezien.
        Last edited by ; 31/05/2011, 14:12.

Comment

• De beruchte lichtgroene 406 3.0 V6 waar de verkeerspolitie zo'n 10 jaar geleden mee reed gingen nochtans erg goed vooruit hoor!
          MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
            De beruchte lichtgroene 406 3.0 V6 waar de verkeerspolitie zo'n 10 jaar geleden mee reed gingen nochtans erg goed vooruit hoor!
            Ha ja, tuurlijk dadde

Heb op een vrijdagavond zo eentje van de WPR aan mij horen vragen "dat is een diesel ofwa?!" toen ze moeite hadden mijn 105pk JTD te volgen

Comment

• één of andere kutneger in zijn rammelkar die zonder lichten in de leopold II tunnel een 200 tal meter achter mij reed... midden in de tunnel stond er iemand met pech stil, dus iedereen vertraagt tot bijna stilstand, die neger had dat natuurlijk weer niet gezien, ook al had quasi iedereen zijn dubbele pinkers aan. in mijn achteruitkijkspiegel zie ik die neger naderen, op het allerlaatst pas smijt die alles dicht en met gierende banden schuift die nog bijna tegen mij... man man man
              bmw 116d sportshatch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door koenvj Bekijk Berichten
                één of andere kutneger in zijn rammelkar die zonder lichten in de leopold II tunnel een 200 tal meter achter mij reed... midden in de tunnel stond er iemand met pech stil, dus iedereen vertraagt tot bijna stilstand, die neger had dat natuurlijk weer niet gezien, ook al had quasi iedereen zijn dubbele pinkers aan. in mijn achteruitkijkspiegel zie ik die neger naderen, op het allerlaatst pas smijt die alles dicht en met gierende banden schuift die nog bijna tegen mij... man man man
                Gene stress.

Je moet u minder druk maken in het verkeer.
                I can't get enough... ZOOM-ZOOM...

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

• Das waar KAREL. Maar het gebeurt sneller dan je denkt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk Berichten
                    Das waar KAREL. Maar het gebeurt sneller dan je denkt.
                    Tuurlijk, ik moet dan ook 50% van de tijd dat ik in de auto rijd bovenstaand zinnetje tegen mezelf zeggen.
                    I can't get enough... ZOOM-ZOOM...

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mazdastruction Bekijk Berichten
                      Gene stress.

Je moet u minder druk maken in het verkeer.

minder druk maken? voor hetzelfde geld schuift die gek een meter verder door, en heb ik nu een whiplash.
                      bmw 116d sportshatch

Comment

• Vandaag bijna in iemand zijn gat gereden. We naderen verkeerslichten die nog op rood staan. Het is een tweerijvaksbaan, rechts staat er iemand voor het rood. Ik ben daar nog 300m af, met nog iemand voor mij. Ik houd voldoende afstand. Het wordt groen en tegen dat we bijna aan de lichten zijn schiet de rechtse wagen pas in gang, om terug stil te vallen. De bestuurder voor mij panikeerde of zo, vraag me niet wat, maar die sloeg compleet zijn boel toe toen hij zag dat de rechtse wagen stil viel. Ik dus ook volledig in de remmen, en een geluk dat ik genoeg afstand hield. En dat de persoon achter mij ook niet aan het slapen was, of die zat in mijn gat.

Comment

• Van geluk gesporken, 'k had ook sjans dat er niemand achter mij reed.

Comment

• Dieje lul met zijn donkerblauwe saab die denkt omdat hij orange stickers van euphony heeft geplakt hij een prioritair voertuig is? Als hij het moest lezen : volgende keer stopt ge en gaat ge er niet als een bang kieken vandoor (tremelobaan aan grens Keerbergen omstreeks 15.30 uur).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door prospeed Bekijk Berichten
                              Dieje lul met zijn donkerblauwe saab die denkt omdat hij orange stickers van euphony heeft geplakt hij een prioritair voertuig is? Als hij het moest lezen : volgende keer stopt ge en gaat ge er niet als een bang kieken vandoor (tremelobaan aan grens Keerbergen omstreeks 15.30 uur).
                              moet je gewoon laten weten aan de firma, vraag achter de fleetmanager of andere leidinggevende en doe je verhaal

Comment

• Euphony is een piramideding. Al die jossen zijn dus zelfstandig.

Comment

• 50+'ers met een Vlaamse leeuw sticker op hun auto.

Comment

• ik zag zo net een sharan met vl-sticker met 4 indiers in

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                      ik zag zo net een sharan met vl-sticker met 4 indiers in
                                      GVD alle Indiërs terug naar Indonesië!

Comment

• ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yoda007 Bekijk Berichten
                                          GVD alle Indiërs terug naar Indonesië!
                                          tsss, wat een misser! Mensen van India zijn wel Indianen hé! tsss

Comment

Working...
                                          X