Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel IV

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Tip aan de Ligier rijders: gelieve bij het invoegen op een tweevaksbaan -met maximum toegelaten snelheid van 120 km/h- er rekening mee te houden dat uw voertuig een pak trager op gang komt dan het aankomende verkeer. Laat staan dat het ooit meer dan 50 haalt.

Potverdikke zwaar in de remmen mogen gaan om niet op zo'n snordoos in te vliegen.

Ze moesten die dingen gewoon verbieden. Of op het fietspad laten rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk Berichten
      Tip aan de Ligier rijders: gelieve bij het invoegen op een tweevaksbaan -met maximum toegelaten snelheid van 120 km/h- er rekening mee te houden dat uw voertuig een pak trager op gang komt dan het aankomende verkeer. Laat staan dat het ooit meer dan 50 haalt.

Potverdikke zwaar in de remmen mogen gaan om niet op zo'n snordoos in te vliegen.

mogen die daar eigenlijk wel rijden ?

Comment

• Nee, dacht het niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door LaZeR Bekijk Berichten
          Nee, dacht het niet
          Normaal wel, tenzij het een autoweg is (wat in veel gevallen wel zo is bij een 2x2 met middenberm waar je 120 mag)
          AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk Berichten
            Tip aan de Ligier rijders: gelieve bij het invoegen op een tweevaksbaan -met maximum toegelaten snelheid van 120 km/h- er rekening mee te houden dat uw voertuig een pak trager op gang komt dan het aankomende verkeer. Laat staan dat het ooit meer dan 50 haalt.

dit weekend enen in centrum Torhout gezien die tegen een maat zijnen nieuwe Ligier aan 't tonen was en ik ving een deel van het gesprek op: "en in nen Smart, ge kriegt in die koefer nie eens e kaba in, mor iere wel wé"
            die kerel vond zijn ligier veel beter dan een smart

2015 Volvo V60 D2 aut.
            2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• vuile marginalen die het niet kunnen laten om op uw zetels te speken

Comment

• Schone maten, zeg ik dan!

Comment

• Fuck zeg, ik sta hier al een kwartier te koken van woede. 't Heeft niets met verkeersergernissen te maken, maar kan het nergens anders kwijt...

M'n M3 staat bij m'n ouders thuis op de oprit (die redelijk groot is) in een hoekje, naast een haag. Het kan voorlopig niet anders, vanaf oktober krijgt hij een garagebox. Daarnet kom ik thuis met de bedrijfswagen, en ik zie dat de haag geschoren is (mijn ouders zijn op reis, en ik wist niet dat er iemand de haag ging komen scheren), denkende "dat stuk aan mijn M3 zullen ze wel overgeslaan hebben, wagen staat er op minder dan een meter van dus ze kunnen er niet aan". Ik rij dichter en zie dat dat stuk wél geschoren blijkt te zijn .

Ik stap uit, ga al vol angst kijken, en zie plots dit

*GODVERDOMME!!!*

Ik denk dat het er erger uitziet dan het is (is vooral wit zand), maar 't zijn 100% zeker krasjes die enkel met een machine weg te krijgen zijn (heb klein stukje zand weggeveegd om te zien wat dat gaf). Ik ben benieuwd hoe erg het zal zijn na een wasbeurt (om werkelijke impact te zien), maar dat kan ik nog niet maken want dit wil ik eerst aan de verantwoordelijke tuinarchitect laten zien.

Bende sukkels zeg!

Comment

• Mja, de meeste van die kerels redeneren: "Ze wisten da we kwamen, dan hadden ze da spel hier maar moeten verzetten...
                    1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
                      Mja, de meeste van die kerels redeneren: "Ze wisten da we kwamen, dan hadden ze da spel hier maar moeten verzetten...
                      redeneren die wel?

Comment

• Gisterenavond op de E40 waar ze aan het werken zijn dacht een vrachtwagenchauffeur van de bouwfirma dat zijn oranje zwaailichten hem een prioritair statuut gaven... Langsheen de file blazen over de smallere pechstrook, en claxonneren als een collega-vrachtwagenchauffeur 'm niet genoeg ruimte gaf om te blijven blazen.

En dan klagen dat mensen te hard door wegenwerken rijden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                          Gisterenavond op de E40 waar ze aan het werken zijn dacht een vrachtwagenchauffeur van de bouwfirma dat zijn oranje zwaailichten hem een prioritair statuut gaven... Langsheen de file blazen over de smallere pechstrook, en claxonneren als een collega-vrachtwagenchauffeur 'm niet genoeg ruimte gaf om te blijven blazen.

En dan klagen dat mensen te hard door wegenwerken rijden...
                          Dat is nu ook zo tijdelijk voor die werken.
                          ze mogen op de pechstrook rijden om de file te vermijden
                          BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                            Dat is nu ook zo tijdelijk voor die werken.
                            ze mogen op de pechstrook rijden om de file te vermijden
                            En welke wet zegt dat?

Op de borden staan maar 3 rijstroken aangegeven...

De uiterst rechtse volle lijn duidt de rand van de rijbaan aan, en wat erachter ligt mag je op een autosnelweg niet op rijden.

Ik denk ook niet dat claxonneren done is, zelfs als die kerel een andere vrachtwagen wil inhalen (inhaalverbod, inhalen langs rechts verboden).

Comment

• En als die niet langs de pechstrook reed en dus mee moest aanschuiven was iedereen hier aan het klagen dat de werken te lang duren...
                              Beetje consequent zijn hé, al vind ik dat claxonneren ook erover gaat.

Comment

En welke wet zegt dat?

Op de borden staan maar 3 rijstroken aangegeven...

De uiterst rechtse volle lijn duidt de rand van de rijbaan aan, en wat erachter ligt mag je op een autosnelweg niet op rijden.

Ik denk ook niet dat claxonneren done is, zelfs als die kerel een andere vrachtwagen wil inhalen (inhaalverbod, inhalen langs rechts verboden).
                                Daar hebt ge gelijk in natuurlijk maar het is op het nieuws geweest dat het mag.
                                en:

Wegenwerken op de E40 (A3) Aachen>Liège > Bxl/Bsl ter hoogte van Bertem richting Brussel/Bruxelles. Versmalde rijstroken.

Werken op de E40 tussen Bertem en Sterrebeek (KP 16.3 tot 8.. Deze werken zullen in 3 fase gebeuren en zullen van 12 juni tot en met 13 september duren.

De parking van Everberg in de richting Brussel is gesloten voor al het verkeer vanaf 01 juni tot en met 13 september 2010.
                                fase 1 :
                                aanvang : 12/06 vanaf 20.00 uur
                                einde : 26/06

Enkel werken op de rechterrijstrook richting Brussel, het verkeer kan over 3 normale rijstroken in beide richtingen, de werfwagens zullen gebruik maken van de pechstrook, snelheidsbeperking van 70 km/uur (snelheidscontrole voorzien).

Verwachte verkeershinder :
                                -richting Brussel : de hele dag vertraagd verkeer, tijdens de ochtendspits langer files dan normaal met vertragingen van 20 tot 30 minuten.
                                -richting Leuven : vooral 's avonds zal het verkeer trager dan normaal verlopen

fase 2 :
                                --------
                                De nachten van 24 en 25/06/2010 zal er richting Brussel, telkens vanaf 20 uur 1 rijstrook ingenomen worden voor het plaatsen van de signalisatie. Vanaf 22 uur zal het verkeer slechts op 1 rijstrook rijden. Deze situatie zal tot 5 uur 's ochtends plaatsvinden

Vanaf 26/06/2010 tot 26/07/2010 zal het verkeer richting Brussel op 3 versmalde rijstroken rijden maar aan de kant van de pechstrook. Het verkeer richting Leuven blijft momenteel eveneens over 3 versmalde rijstroken rijden.

fase 3 :
                                -------.
                                op 31/07 en 01/08/2010
                                BMW X5 45e

Comment

• Een aannemer mag volgens artikel 59.10 heel wat meer dan u en ik, maar rechts voorbijsteken over de pechstrook zit daar niet bij.

Comment

Een aannemer mag volgens artikel 59.10 heel wat meer dan u en ik, maar rechts voorbijsteken over de pechstrook zit daar niet bij.
                                    Jij mag ook niet sneller dan 120
                                    Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Aan 123 km/u zit ik niet te claxonneren en spiegels af te rijden

Comment

• Vorige week is er iets na Bertem ook zo'n bulldozer aan 30 a 40 km/h vanop de werken zonder kijken het rechtste rijvak opgereden, het verkeer moest maar uitwijken.
                                        Database error.
                                        The database has encountered a problem.

Comment

• Is het tegenwoordig de gewoonte om langs rechts voorbij te gaan bij druk verkeer op de snelweg 1 auto op te schuiven?

(En een te trage automaat in de range zorgt ervoor dat je zelden nog het gat kan dichtrijden, ook al zie je da ander van ver opduiken in je spiegels )

Comment

Working...
                                          X