Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel IV

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ysinove Bekijk Berichten
    Wat als ik nu voor een spoedgeval naar een ander ziekenhuis moest??? (onze dienst werkt in 2 ziekenhuizen)
    Naar je diensthoofd stappen en klagen dat de mobiliteitscoordinator een amoebe is.

Ik vraag me ook af hoe de functie van mobiliteitscoordinator te mengen valt met het bezit van wielklemmen. Volgens mij moeten daar nog wat letters voor zijne titel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
      Naar je diensthoofd stappen en klagen dat de mobiliteitscoordinator een amoebe is.

Ik vraag me ook af hoe de functie van mobiliteitscoordinator te mengen valt met het bezit van wielklemmen. Volgens mij moeten daar nog wat letters voor zijne titel.
      Die amoebe is de zoon van een prof., die gast heeft nooit iets bewezen en is dankzij zijn vader in die functie gerold (lees: speciaal voor hem gecreëerd).

Alleszins eens goed uitgekafferd tijdens mijn operatie! Voelde goed, jammer dat hij niet bij mij stond of...

Comment

Die amoebe is de zoon van een prof., die gast heeft nooit iets bewezen en is dankzij zijn vader in die functie gerold (lees: speciaal voor hem gecreëerd).

Alleszins eens goed uitgekafferd tijdens mijn operatie! Voelde goed, jammer dat hij niet bij mij stond of...
        Dokter en operatie?
        Wat doe jij precies?

En ik dacht, wielklemmen zijn toegelaten @ privéterrein, je moet zelf geen parkeerwachter fzo zijn..
        Heb jij dan zo'n geen 'kruis" in je auto zitten?

Comment

• Een AIXAM op de E19 richting Antwerpen!!!
          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
            Dit was eerder een geval van "niet willen zien" volgens mij.
            Dan nog, ge kunt er alleen maar mee winnen.

Vandaag 2 keer getoeterd aan de lichten van 3 auto's verder omdat ze nog niet vertrokken waren. Das super effective. *Puuuuut* en ze schieten plots weg.

Of ze maken van hun oren tegen de mens achter hun

Comment

• Ik erger me er niet meteen aan, heb toch al veel fietsers gevaarlijk toeren zien uithalen.
              Ik denk dat vele van hun het motto hadden" ela, Ik snijd iedereen de pas af omdat ik een zwakke weggebruiker ben" dat zonder lichten snachts soms .
              Ik rijd zelf soms met de koersfiets en daar zitten ook een aantal idioten bij die zonder besef risico's pakken om de snelste te zijn (op de openbare weg) .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ReVo Bekijk Berichten
                Dokter en operatie?
                Wat doe jij precies?

En ik dacht, wielklemmen zijn toegelaten @ privéterrein, je moet zelf geen parkeerwachter fzo zijn..
                Heb jij dan zo'n geen 'kruis" in je auto zitten?
                Iedereen wordt gelijk behandeld door het ziekenhuis. T'is een belachelijk systeem, maar vanaf volgende maand heb ik mijn privéplaats: hopelijk dan geen problemen meer. (BTW: plastisch chirurg)

Comment

Iedereen wordt gelijk behandeld door het ziekenhuis. T'is een belachelijk systeem, maar vanaf volgende maand heb ik mijn privéplaats: hopelijk dan geen problemen meer. (BTW: plastisch chirurg)
                  dat levert waarschijnlijk ook wel onnoemelijke discussies en gesprekken

Comment

• "haal die wielklem daar van af of ik verbouw uw muil" is dus geen loos dreigement. En vermoedelijk aftrekbaar van de ziekenkas.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                      "haal die wielklem daar van af of ik verbouw uw muil" is dus geen loos dreigement. En vermoedelijk aftrekbaar van de ziekenkas.
                      IK wist het dat er eenen zo'n opmerking ging maken

Comment

• Dat zal hij al wel vaker mogen horen hebben.....

Comment

• Deze avond op de E17, een bruine medemens in zijn Merc C klasse op Franse platen... dan gaat er bij mij sowieso al een alarmbelleke af...

Haalde mij in langs rechts, moest dan inhouden voor een vrachtwagen maar dat zag 'ie niet zitten en hij wilde mij couperen, jammer genoeg was ik al bezig met het gat naar mijn voorligger te dichten

Beginnen pharen, middelvinger naar boven en een hoop gebaren... ff plankgas en afscheid genomen, cruise control terug op 120 en eens vriendelijk gezwaaid...

Eikels

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                            Deze avond op de E17, een bruine medemens in zijn Merc C klasse op Franse platen... dan gaat er bij mij sowieso al een alarmbelleke af...

Haalde mij in langs rechts, moest dan inhouden voor een vrachtwagen maar dat zag 'ie niet zitten en hij wilde mij couperen, jammer genoeg was ik al bezig met het gat naar mijn voorligger te dichten

Beginnen pharen, middelvinger naar boven en een hoop gebaren... ff plankgas en afscheid genomen, cruise control terug op 120 en eens vriendelijk gezwaaid...

Eikels
                            Soms doe ik da ook, efkes plankgas, en dan kom je precies terug op een rustiger stuk autostrade
                            en daan mooi 120 en je hebt een zee van ruimte.

Comment

• De laatste tijd erger ik me mateloos aan de duiven die extreem lang op de baan blijven zitten als je afkomt...

Ik los dan wel het gas, maar ze blijven echt tot het allerlaatste moment zitten. Vorige week zo nog ene gehad die dan plots van richting veranderde met als gevolg tegen de voorruit.

Eergisteren opnieuw alles mogen dichtgooien voor ene die wel tot het absolute bleef zitten. Met als gevolg laptop tegen dashboard... Hatelijke beesten op bepaalde momenten
                              2009 BMW E91 320d
                              2002 BMW E46 M3
                              2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                              2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Dat was mij ook al opgevallen, die beesten lijken wel zelfmoordneigingen te hebben
                                Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                  Dat was mij ook al opgevallen, die beesten lijken wel zelfmoordneigingen te hebben
                                  echt é, en azo van de ene kant van de baan naar de andere kant overvliegen juist als je passeert ofzo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
                                    De laatste tijd erger ik me mateloos aan de duiven die extreem lang op de baan blijven zitten als je afkomt...

Ik los dan wel het gas, maar ze blijven echt tot het allerlaatste moment zitten. Vorige week zo nog ene gehad die dan plots van richting veranderde met als gevolg tegen de voorruit.

Eergisteren opnieuw alles mogen dichtgooien voor ene die wel tot het absolute bleef zitten. Met als gevolg laptop tegen dashboard... Hatelijke beesten op bepaalde momenten

Remmen voor dieren is gevaarlijk!

Gewoon blijven rijden, heb er nog (zo goed als) nooit 1 geraakt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk Berichten
                                      Remmen voor dieren is gevaarlijk!

Gewoon blijven rijden, heb er nog (zo goed als) nooit 1 geraakt.
                                      'k rij begot nog geen half jaar metn oto of ké al een beest meegehad.
                                      Stel da da beest door uw ruit vliegt, 't zou ook proper zijn.

Comment

• Je zal al serieus moeten vlammen om een duif door uw ruit te krijgen

Comment

• En ik erger mij nu al aan de verkeersellende die de werken aan de viaduct van Vilvoorde met zich gaan meebrengen

Comment

Working...
                                          X