Dat was vroeger vooral het geval, nu probeer ik idd de binnentemperatuur niet teveel te laten verschillen met die van buiten.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenIdd schuifdak is niet hetzelfde als airco, met een schuifdak moet je rijden om voor verkoeling te zorgen, anders heb je d'r niks aan.
Veel "open gevoel" hebt ge niet met een simpel schuifdakje.
Dan moet je al van die grote schuifdakken hebben dat bijna heel de breedte van je dak open gaan, dan kan je van "open gevoel" spreken.
Voor mij betekent mijn auto op zich al "vrijheid" en "genieten"
Maar we wijken af.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ragazza_loco Bekijk BerichtenDat was vroeger vooral het geval, nu probeer ik idd de binnentemperatuur niet teveel te laten verschillen met die van buiten.Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 16v m-jet (sold)
Lancia Dedra 1.9 TD LX (sold)
Seat Ibiza Evo2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geertqv Bekijk BerichtenNormaal -5 graden verschil met de buitentemperatuur,kheb nooit last van hoofd of keelpijnPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geertqv Bekijk BerichtenNormaal -5 graden verschil met de buitentemperatuur,kheb nooit last van hoofd of keelpijn
Heb zelfs oordopjes in de auto liggen voor als ik met de ramen open wil rijden.
Mijn oorkes zijn veel te gevoelig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenManmanman wat een zwakke legumes hier
Zou anders echt niet goed komen met het werk dat ik doe.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenRamen toe?
Genieten van de wind in men haren.
Comment
-
Bij mij altijd op 21 graden zelfs al is het er buiten 35, geen last van verkoudheden Als het zeer warm is zet ik de airco wel uit ongeveer een minuut voordat ik op mijn bestemming aankom, dan is het temperatuurverschil niet te hoog bij het uitstappen.
Comment
-
verkoudheden krijg je niet van tocht of koude.
Die krijg je door bij verminderde weerstand jezelf extra te belasten door ineens in koudere omgeving te komen, waardoor je extra energie nodig hebt en nog onweerbaarder wordt. Dan een bacterie of virus en je hebt het zitten.
Dus: voldoende slapen, voldoende vitamientjes en je kan ertegen.
Ik bewijs dat trouwens al heel m'n leven.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichtenverkoudheden krijg je niet van tocht of koude.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenIk erger mij aan de fucking CRAP karren van de post!!
Vandaag zonder koppeling gevallen na knarsen in 1ste (alle vitessen weg, voor de duidelijkheid)
Wagen trilde al enorm bij het (ont, "eigenlijk is het koppelen van de vitessen naar de motor ")koppelen in 1ste en 2de'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk BerichtenIdd. Maar wel van bloot te liggen 's nachts!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk BerichtenEen stijf lichaamsdeel (nek, rug, ...) is iets anders dan een verkoudheid.
Comment
-
Ben ik dan de enige die met warm weer (lees: vanaf 23° graden ofzo als de auto in de zon staat) de airco op vol vermogen, het koudste, en recht op mijn wezen afstelt?
Ik ben er nog nooit ziek van geworden (want dat kan je ook niet worden van tocht, zelfs niet als het buiten hard waait bij vriestemperaturen en je loopt met een natte kop buiten). Ook van stramme spieren geen last en ik hou ervan dat het waait in mijn auto, genre schuifdak + alle ramen open op de autosnelweg.'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
'94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
'09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
'12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19
'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Comment
Comment