Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel IV

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
    en nogmaals: mochten ze nu eens allemaal hun lichten effectief aansteken .... wekelijks zie ik er minstens eentje die zonder licht rijdt.
    Wekelijks één?!? Wow
    Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
      Duidelijke humor dat iedereen onmiddellijk snapt
      Is dit sarcastisch?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schaevertje Bekijk Berichten
        Is dit sarcastisch?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
          Wekelijks één?!? Wow
          al wie veel op baan is zal dat kunnen beamen.
          Je moet er wel op letten, want 't valt niet op. Ah nee want hun licht brandt niet
          Echt wel hoor.

2015 Volvo V60 D2 aut.
          2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
            Gedurende 28 km achter 'n camion gehangen (28km om rijtje van 40+ camions in te halen tegen 10km/h verschil), er reed welgeteld 1 auto achter op 't eind.
            Subtiel.
            Maar om die post te verduidelijken: er stond wel degelijk een bord dat inhalen was toegelaten!

Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
            een trucker zonder zorgen en ergernissen dus
            CAS is mijn tofste collega! Hij rijdt wel voor het foute bedrijf.

Ergernis deze week: vannacht een auto plots voor mij zonder lichten op een route national in Frankrijk. Ik kom daar lekker aangetuft tegen 90 met de camion, plots zo'n bompa aan 40 zonder lichten voor u. :S Reed waarschijnlijk zo traag omdat em niets zag.
            Last edited by |) ][ |V| ][; 30/07/2011, 08:31.

Comment

• En ook nog een voze Fransman die tegen mijn camion reed gisterenavond op een parking en gewoon vertrok. Enkel wat krassen die weg zullen gaan na verloop van tijd, maar toch, zelfs niets komen zeggen ofzo. Boer.

Comment

• even naar Gent op en af.
                Man man, nooit was de autostrade zo veilig. Op het eerste vak vrije baan!
                Danku lieve toeristen.
                Alleen mogen jullie op die linkerkant wel wat sneller rijden dan honderd. Oendert gedomme!

2015 Volvo V60 D2 aut.
                2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Je zoeter etwot van kriegn é! Nu ja, liever daaze weere nar uus zien, toen zienk weere op me gemak aan d ekust.
                  Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
                    even naar Gent op en af.
                    Man man, nooit was de autostrade zo veilig. Op het eerste vak vrije baan!
                    Danku lieve toeristen.
                    Alleen mogen jullie op die linkerkant wel wat sneller rijden dan honderd. Oendert gedomme!
                    Vandaag Antwerpen-Kortrijk en terug gedaan met mijn vader achter mij.
                    Ik rechts rijden, af en toe een middenvaksrijder langs links voorbij steken tot ik het beu was. Mijn pa op het middenvak rijden en af en toe zo'n middenvaksrijder inhalen langs rechts, ni te doen! Maar inderdaad wel zalig rijden op het rechterbaanvak

Een andere ergernis.. een Berlingo aan 130+ waarbij de chauffeur aan het sms'en was, de kleine los op de passagiersstoel zat met achteraan een aanhanger met konijnenkot én konijn
                    De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.

1976 Volkswagen Kever 1200L
                    1990 Volvo 344
                    1991 Mercedes W124 230CE
                    2016 Skoda Octavia van 't werk

Verkocht
                    1980 Volkswagen Derby CLS
                    1990 Mercedes W124 230CE
                    2008 Renault Espace 2.0 dci 130

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mr. JN. Bekijk Berichten
                      Vandaag Antwerpen-Kortrijk en terug gedaan met mijn vader achter mij.
                      Ik rechts rijden, af en toe een middenvaksrijder langs links voorbij steken tot ik het beu was. Mijn pa op het middenvak rijden en af en toe zo'n middenvaksrijder inhalen langs rechts, ni te doen! Maar inderdaad wel zalig rijden op het rechterbaanvak

Een andere ergernis.. een Berlingo aan 130+ waarbij de chauffeur aan het sms'en was, de kleine los op de passagiersstoel zat met achteraan een aanhanger met konijnenkot én konijn

Ook van 3de vak onmiddelijk naar 1ste om een autotje te tonen hoe het moest, had het blijkbaar niet door.

Ook de weg Antwerpen-kortrijk afgelegd.
                      Geen E21 gespot met 3 man in

Comment

Ook de weg Antwerpen-kortrijk afgelegd.
                        Geen E21 gespot met 3 man in
                        Ik let niet op oude wrakken met wat gasten in
                        En weet ik veel hoe een e21 eruit ziet, BMW heeft enkel een 1, 3, 5, 6 en 7-reeks, dan nog een paar X'kes en wat M'ekens
                        Rond hoelaat?
                        De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.

1976 Volkswagen Kever 1200L
                        1990 Volvo 344
                        1991 Mercedes W124 230CE
                        2016 Skoda Octavia van 't werk

Verkocht
                        1980 Volkswagen Derby CLS
                        1990 Mercedes W124 230CE
                        2008 Renault Espace 2.0 dci 130

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mr. JN. Bekijk Berichten
                          Ik let niet op oude wrakken met wat gasten in
                          En weet ik veel hoe een e21 eruit ziet, BMW heeft enkel een 1, 3, 5, 6 en 7-reeks, dan nog een paar X'kes en wat M'ekens
                          Rond hoelaat?

Rond een uur of 8 - 9

Mss ben ik wel langs een andere weg gereden, want ik had een camioneur mee als pasagier en die weten wel langs waar rijden

Comment

• Ik moet wekelijks enkele keren over de viaduct van Vilvoorde, en telkens buiten de spits. Dat zou best vlot moeten gaan denk je dan, maar nee, hoeveel keer ik links achter iemand zit die de afmetingen van zijn wagen niet kent en die de wagen rechts voor hem niet durft voorbij te rijden .. Geen probleem als die wagen rechts 70 rijdt, maar al 3-4 keer gehad dat die amper 40 rijdt. En die voor mij dus ook.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                              Ik moet wekelijks enkele keren over de viaduct van Vilvoorde, en telkens buiten de spits. Dat zou best vlot moeten gaan denk je dan, maar nee, hoeveel keer ik links achter iemand zit die de afmetingen van zijn wagen niet kent en die de wagen rechts voor hem niet durft voorbij te rijden .. Geen probleem als die wagen rechts 70 rijdt, maar al 3-4 keer gehad dat die amper 40 rijdt. En die voor mij dus ook.
                              Ken dat , hatelijke situatie ook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                Ik moet wekelijks enkele keren over de viaduct van Vilvoorde, en telkens buiten de spits. Dat zou best vlot moeten gaan denk je dan, maar nee, hoeveel keer ik links achter iemand zit die de afmetingen van zijn wagen niet kent en die de wagen rechts voor hem niet durft voorbij te rijden .. Geen probleem als die wagen rechts 70 rijdt, maar al 3-4 keer gehad dat die amper 40 rijdt. En die voor mij dus ook.
                                Enorm hatelijk idd, maar ik kan het wel snappen dat mensen er zich niet op hun gemak voelen tussen die brede namen.

Comment

• Gisterennamiddag E17 Kortrijk-Sint Niklaas. Zelden zo hard geërgerd. Constant middenvaks en linksrijdende hollanders, een volvo die vanaf deinze tot beervelde in mijn weg reed, 110 links, als ik rechts voorbij wou wat gas geven ... Uiteindelijk er over geraakt, maar wat verder zit je dan opnieuw vast achter een hollander.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
                                    Gisterennamiddag E17 Kortrijk-Sint Niklaas. Zelden zo hard geërgerd. Constant middenvaks en linksrijdende hollanders, een volvo die vanaf deinze tot beervelde in mijn weg reed, 110 links, als ik rechts voorbij wou wat gas geven ... Uiteindelijk er over geraakt, maar wat verder zit je dan opnieuw vast achter een hollander.
                                    Waarom geen cc ?

Comment

Waarom geen cc ?
                                      Cruise Control?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
                                        Cruise Control?
                                        Ja inderdaad, gwn cruisecontrol op en wat heb jij dan te ergeren aan 2de vaksrijders? ze rijden daar toch niet in uw weg op het eerste vak (of was het niet met de camion)

Comment

Ja inderdaad, gwn cruisecontrol op en wat heb jij dan te ergeren aan 2de vaksrijders? ze rijden daar toch niet in uw weg op het eerste vak (of was het niet met de camion)
                                          Met camion heb ik geen last van linksrijdenden tegen 110 he. Was met Mercedes.

Comment

Working...
                                          X