Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel IV

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichten
    Enorm hatelijk idd, maar ik kan het wel snappen dat mensen er zich niet op hun gemak voelen tussen die brede namen.
    Brede namen? Hoe dan ook, het is daar op sommige stukjes wel érg smal. Als er een vrachtwagen rechts rijdt, kán je er soms gewoon niet langs. Maar 40 rijden is uiteraard nooit nodig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Igor Bekijk Berichten
      Brede namen? Hoe dan ook, het is daar op sommige stukjes wel érg smal. Als er een vrachtwagen rechts rijdt, kán je er soms gewoon niet langs. Maar 40 rijden is uiteraard nooit nodig.
      bmw mercedes klaarblijkelijk BREDER lol @ slechte humor

Comment

• Momenteel erger ik me wel een beetje aan de pikdorsers hier. Begrijp me niet verkeerd, ik heb veel respect voor het werk dat die mannen verrichten (vooral nu het weer hen het toelaat moeten ze waarschijnlijk tandje bijsteken). Ik wil gerust een eindje achter hen rijden, want ik vermoed dat het ook wel lastig rijden is om constant te moeten mikken met bomen aan je ene kant en tegenliggers aan de andere kant.
        Maar als je nu ziet dat er 20 man achter je rijdt en je opeens een gans stuk beton aan je rechter hebt (toch zeker een goeie 500 meter), om dan nog steeds geen plaats te willen verlenen door efkes wat meer naar links te rijden, daar heb ik het wat moeilijk mee...
        2009 BMW E91 320d
        2002 BMW E46 M3
        2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
        2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
          Momenteel erger ik me wel een beetje aan de pikdorsers hier. Begrijp me niet verkeerd, ik heb veel respect voor het werk dat die mannen verrichten (vooral nu het weer hen het toelaat moeten ze waarschijnlijk tandje bijsteken). Ik wil gerust een eindje achter hen rijden, want ik vermoed dat het ook wel lastig rijden is om constant te moeten mikken met bomen aan je ene kant en tegenliggers aan de andere kant.
          Maar als je nu ziet dat er 20 man achter je rijdt en je opeens een gans stuk beton aan je rechter hebt (toch zeker een goeie 500 meter), om dan nog steeds geen plaats te willen verlenen door efkes wat meer naar links te rijden, daar heb ik het wat moeilijk mee...
          Naar LINKS? dus jij wil rechts voorbij ?
          Dit is dan ook omdat jij deze baan kent.

Comment

• vandaag was het weer circus op de oprit E40 komende uit Leuven naar de Ring rond Bru.
            Om de minuut kon ik wel een of ander kunstje zien van andere bestuurders, die dat op een veel te gevaarlijke manier doen. Zo een Hollandse camperwagen die middenin z'n weg stopt, met daarachter een vol toeterende vrachtwagen die aan hoge tempo afkwam en enorm moest vertragen vooraleer die nog net door de opening kon gaan die de camper had gelaten.
            (Ik ontwijk ook meestal de file door pas laat in te voegen (<1km voor afslag), maar ik doe dat op een verantwoord manier, van zodra ik een opening zie (dat toelaat zonder de achterligger te verhinderen) (die zijn er een pak, want slapende chauffeurs laten soms grote gaten tussen) smijt ik me erin.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
              Niet onderschatten. Ik heb klanten gehad die dat hier in de buurt elke seizoen erwten komen plukken. Heb daar een paar nachten mee meegereden, en die machines, daar kan je beter niet te zot mee doen. Rij daar bvb een beetje teveel mee naar de kant van een weg, en je glijdt eraf, of de rand breekt af, en als je vastzit dan is't pas feest.
              Wat wel grappig is, is dat je op de hoogte van het eerste verdiep zit. Ongelooflijk hoeveel mensen slpaen (of iets anders ) met de gordijnen open

Die gasten waren daar ook 4 dagen mee onderweg vanuit Holland (kunnen geen bruggen kruisen )
              Maar ze kunnen wel bruggen dwarsen?

Comment

• Toeristen.
                Kust.
                Dom.
                Dom.
                Dom.

Vwoila.
                Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• idd
                  net even gaan lopen met de loopclub op de dijk in Oostende.
                  Geen goed idee.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                  2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
                    idd
                    net even gaan lopen met de loopclub op de dijk in Oostende.
                    Geen goed idee.
                    loopclub

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Igor Bekijk Berichten
                      Ja man, ik las ook net mijn post opnieuw. slaaptekort
                      Met vrachtwagens die net op het lijntje rijden, durf ik met de volvo er ook niet tussen. Levengsgevaarlijk!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                        loopclub
                        wat is 't probleem jongen?

ben je van mening dat sport niet belangrijk is?
                        En als je dan toch gelooft dat dat belangrijk is, ben je dan van mening dat onbegeleid prestatiegericht sporten een goede zaak is? Pretentieus genoeg om op jezelf te beginnen lopen, om dan jezelf te verbranden en te moeten stoppen?
                        Of ga je gewoon jezelf een vette hangbuik kweken binnen 18 jaar?
                        Last edited by Bompa; 02/08/2011, 01:36.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
                          wat is 't probleem jongen?

ben je van mening dat sport niet belangrijk is?
                          En als je dan toch gelooft dat dat belangrijk is, ben je dan van mening dat onbegeleid prestatiegericht sporten een goede zaak is? Pretentieus genoeg om op jezelf te beginnen lopen, om dan jezelf te verbranden en te moeten stoppen?
                          Of ga je gewoon jezelf een vette hangbuik kweken binnen 18 jaar?
                          Ik weeg 67Kg en ben 1m 90
                          Zit op kot, dus mijn dieet is niet echt vegitarische sla tjes
                          Sommige mensen hebben mss het karakter niet, en hebben groepsgeest nodig om te gaan sporten.
                          Wat zijn wij toch een hoop kuddedieren

Comment

• 67kg voor 1m90? Je zou beter wat gaan sporten zodat je wat spieren kweekt, tante Sidonia

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                              Sommige mensen hebben mss het karakter niet, en hebben groepsgeest nodig om te gaan sporten.
                              als dat uw enge visie is op "loopclub", zelfs nadat ik de uitleg gegeven heb waarom en wat, kan ik alleen maar besluiten dat ik medelijden heb met je.
                              Er is niemand die me moet vertellen dat ik geen karakter heb, en jij allerminst, je kent me niet eens. Ik heb geen boetes nodig om m'n snelheidslimieten te respecteren, ik heb geen alcoholcontroles nodig om niet te drinken als ik nog moet rijden. Ik heb ook niemand nodig om mezelf buiten de periodieke training 2x per week in m'n loopschoenen te steken. Ik heb gewoon mezelf nodig. Als ik rondom mij kijk in al deze zaken, en je moet zelfs niet eens het forum verlaten, voel ik me zeker niet slecht.

Eigenlijk wist ik je antwoord al, maar op dit forum en overal eigenlijk stel ik dikwijls een vraag om bepaalde antwoorden los te weken.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                67kg voor 1m90? Je zou beter wat gaan sporten zodat je wat spieren kweekt, tante Sidonia
                                Dat woog ik ook als ik 20 was, zenne.
                                Nu is dat 67kg en oneffen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Scorchio Bekijk Berichten
                                  Dat woog ik ook als ik 20 was, zenne.
                                  Nu is dat 67kg en oneffen...
                                  Ik ga akkoord met uw avatar

Comment

• 't is pas tegen uw dertig dat de kilo's er ineens bijkomen. Ik dacht vroeger ook "al dat sporten, dat heb ik niet nodig". Twee jaar geleden woog ik tien kilo minder... en dan plots zonder enige reden tien kilo erbij, om dan weer stabiel te blijven.

De loopclub heeft ook een sociaal aspect hé, naast dat fysieke.

@bompa: over dat vraag stellen, hoop je dan soms dat iemand u verbaast door iets anders te antwoorden?
                                    autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                                      Toeristen.
                                      Kust.
                                      Dom.
                                      Dom.
                                      Dom.

Vwoila.
                                      A19 richting Ieper + ring van Ieper vanmorgen.
                                      Een auto die links de vrachtwagens aan 't inhalen was tegen toch wel bijna 100 op te teller! Hem dan maar ingehaald via afrit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk Berichten
                                        't is pas tegen uw dertig dat de kilo's er ineens bijkomen. Ik dacht vroeger ook "al dat sporten, dat heb ik niet nodig". Twee jaar geleden woog ik tien kilo minder... en dan plots zonder enige reden tien kilo erbij, om dan weer stabiel te blijven.

De loopclub heeft ook een sociaal aspect hé, naast dat fysieke.

@bompa: over dat vraag stellen, hoop je dan soms dat iemand u verbaast door iets anders te antwoorden?
                                        ik heb het nogal voor mensen die me verbazen.
                                        Helaas, dikwijls ...... juist ja

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
                                          Kom binnen 15 jaar nog eens terug snotneus, en geef dan je gewicht eens door
                                          ik ben sinds mijn 18de nog geen grammetje bijgekomen (60KG) , ik doe niets van sport en ik mag alles maar dan ook alles eten,ik eet bijna de hele dag door,wat een luxe, tzit in de genen zeker
                                          Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 16v m-jet (sold)

Lancia Dedra 1.9 TD LX (sold)

Seat Ibiza Evo2 ​

Comment

Working...
                                          X