Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel IV

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Empress Bekijk Berichten
    Momenteel 130km file op de Vlaamse autosnelwegen! Ik erger me dood! Ik moet iedere dag van Antwerpen naar Brussel en terug. 2 dagen per week rijdt mijn 7 maanden oude dochter ook nog eens mee... Leuk hoor die files hier in ons Belgenland!!

Wegens werken aan het viaduct van Vilvoorde is er een alternatieve route om naar Antwerpen te rijden: de E19 ipv de A12. Nu zijn er werken op de E19 in Kontich... Ja, je raadt het al... Er is een alternatieve route om naar Antwerpen te rijden: de A12!!

KOMAAAAAN!
    ik ken je situatie niet maar:
    Al gedacht om even wat dichter bij huis te gaan werken? Als meer mensen dat zouden doen, worden de files een stuk korter.
    (Of de trein af en toe nemen?)

Ik heb nergens gehoord dat de E19 een alternatief was bij de werken in Vilvoorde, de E19 sluit daar net aan op de Ring.
    autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• ik had vanmiddag overigens géén problemen bij de werken in Kontich. Overal vlot 70 en ze staken me nog voorbij. De files waren alvast niet richting Brussel, om 16u30 in Kontich.

Ik heb wel bijna twee fietsers omvergereden omdat ze door rood overstaken, omdat ze vonden dat er toch niets afkwam (en niet op mij letten). De eerste peddelde rustig door, de tweede is nip voor mij gestopt.
      Wel grappig, het waren van die eSolex achtige fietsen
      autofans.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B&V Bekijk Berichten
        waarom ni?

btw: problem solved
        Ik twijfel er aan dat dit wel mag

En om op de soorten platen terug te komen.
        Je heb de gewone rechthoekige, dan een vierkant model (voor auto's waar de rechthoekige niet op past) en dan heb je nog de motorplaat.
        De motorplaat is nog iets kleiner dan het gewone vierkante model.
        Motorplaat vooraan zou enkel mogen indien je die achteraan ook hebt, anders niet.
        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B&V Bekijk Berichten
          waarom ni?

btw: problem solved
          Heb je dit zelf met zo'n stickers gedaan? Ziet er proper uit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Empress Bekijk Berichten
            Momenteel 130km file op de Vlaamse autosnelwegen! Ik erger me dood! Ik moet iedere dag van Antwerpen naar Brussel en terug. 2 dagen per week rijdt mijn 7 maanden oude dochter ook nog eens mee... Leuk hoor die files hier in ons Belgenland!!

Wegens werken aan het viaduct van Vilvoorde is er een alternatieve route om naar Antwerpen te rijden: de E19 ipv de A12. Nu zijn er werken op de E19 in Kontich... Ja, je raadt het al... Er is een alternatieve route om naar Antwerpen te rijden: de A12!!

KOMAAAAAN!
            Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichten
            Behalve dan deze middag waar alles dicht stond op de E40 tussen Oostkamp en Aalter voor een ongeval dat om 6u vanmorgen gebeurd was...
            Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk Berichten
            ik had vanmiddag overigens géén problemen bij de werken in Kontich. Overal vlot 70 en ze staken me nog voorbij. De files waren alvast niet richting Brussel, om 16u30 in Kontich.

Ik heb wel bijna twee fietsers omvergereden omdat ze door rood overstaken, omdat ze vonden dat er toch niets afkwam (en niet op mij letten). De eerste peddelde rustig door, de tweede is nip voor mij gestopt.
            Wel grappig, het waren van die eSolex achtige fietsen
            Wel op de Antwerpse ring richting Gent al vanaf 13:00h en op de E19 Brussel > Antwerpen heeft het gans de namiddag hopeloos geweest. Hoevenen > Brussel- Zuid > Putte NL. > Kapellen > Hoevenen = 195 min. normaal: 125'
            Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
            Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• je kan geen omelet maken zonder eiereren te breken
              we zijn in de vakantie, hopelijk zijn veel werven 1 september opgelost

Comment

• vakantie is toch voorbij sinds euhm vorige week of zoiets dacht ik? bouwverlof komt toch ni overeen met het verlof van wegenwerken?

Comment

• jaja, maar de vakantie voor de scholen nog niet, en dan is het toch een pak minder druk

Comment

• Gisteren op de A12 eentje met een hoofddoek die heel de tijd op het middenste vak reed aan hooguit 110, tot grote ergernis van alle andere bestuurders die madam op allerhande manieren duidelijk wilden maken dat ze uit de weg moest gaan. Maar niks heeft geholpen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gunter Bekijk Berichten
                      Gisteren op de A12 eentje met een hoofddoek die heel de tijd op het middenste vak reed aan hooguit 110, tot grote ergernis van alle andere bestuurders die madam op allerhande manieren duidelijk wilden maken dat ze uit de weg moest gaan. Maar niks heeft geholpen...
                      links er naast rijden en en naar rechts beginnen sturen?

Comment

• Afrit E40 (kust -> brussel) naar E17 richting antwerpen. 2 vakken, maar iedereen gezellig links tegen een slakkengang...

Soms word je gewoon verplicht rechts in te halen om nog een beetje vlot te rijden.

Comment

• en hoe oud bent u ?
                          niet dat ik nooit rechts inhaal

Comment

• Daarstraks iemand voor mij gehad die wel het bestaan van de voorrang van rechts wist, maar niet de inhoud daarvan. Ook een ongeluk zien gebeuren bij 30 per uur, uiteraard door 2 bejaarden.

Comment

• aan de werken op de E19 in Kontich. Niet aan de werken op zich, wel aan de vrachtwagen met Nederlandse platen die me doodleuk komt voorbijgevlamd terwijl ik 70 rij. Ik wissel van rijvak (want t meest rechtse wordt nog steeds afrit) en rij achter hem. Dan remt hij af voor om de doorsteek door de middenberm te nemen, neemt daarbij twee rijvakken in en kan vervolgens niet optrekken naar 70.
                              Ik wissel terug van rijvak met t idee dat ik m wel voorbij kan, maar eens ik aan 70 zit zie ik dat ik m niet meer inhaal en dat hij zelfs nog versnelt. Intussen zit er al een Golf III in mn kont die t nodig vindt om zn lichtclaxon te gebruiken. Ik heb dan maar even de rem aangetikt en me laten uitbollen om weer achter de vrachtwagen te gaan rijden. Ik denk dat dat de snelste en wettelijkste manier was om de Golf voor te laten, al had de bestuurder zijn boerenverstand iets anders in gedachten.
                              Ik haalde de vrachtwagen na de volgende doorsteek overigens opnieuw in (aan 70km/u), omdat hij net hetzelfde deed als ervoor.

Ik heb geen idee of ik het goed deed of niet, het was misschien wat voorbarig m proberen in te halen na die eerste doorsteek.
                              Ik begrijp niet dat mensen zo snel voorbij die werken blijven vlammen.
                              Last edited by svenio_g; 15/08/2011, 20:45.
                              autofans.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                en hoe oud bent u ?
                                niet dat ik nooit rechts inhaal
                                Hoe oud denk je?
                                Niet dat ik altijd rechts inhaal, hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jopi Bekijk Berichten
                                  Hoe oud denk je?
                                  Niet dat ik altijd rechts inhaal, hoor
                                  Denken is niet zijn sterkste kant, denk ik

Comment

• en jij denkt een zwarte ketel te zien.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
                                      en jij denkt een zwarte ketel te zien.
                                      ik ben ook nooit goed geweest in denk spelletjes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                                        Denken is niet zijn sterkste kant, denk ik

Comment

• Vanmorgen op de A19, ik ga naar het linkervak om twee auto's die op de oprit zaten ruimte te geven om in te voegen. De eerste gaat naar het rechtervak en de tweede onmiddellijk naar het linkervak, terwijl ik er naast reed. Vent bleef ook dwaas voor hem uit staren toen ik hem nadien claxonnerend voorbijging.

Comment

Working...
                                          X