Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk BerichtenIk heb geen idee of ik het goed deed of niet, het was misschien wat voorbarig m proberen in te halen na die eerste doorsteek.
Ik begrijp niet dat mensen zo snel voorbij die werken blijven vlammen.
Ik begrijp niet waarom mensen remmen als ze iemand achter zich zien.
Comment
-
aan die duts van een franse cammionchauffeur op de R4 in gent-zeehaven die zelf ritsen niet kent en me daardoor bijna in de wegblokkering knalde.
Dat het bij autobestuurders nog niet 100% geweten is daar ben ik me van bewust, maar mensen die dagelijks hele dagen op de baan zijn met een vrachtwagen zouden dat systeem toch al mogen kennen en niet hun hele gevaarte naar links knallen als der iemand afkomt die graag nog 250m verder rijd...2013- Volvo V60 D3 R-Design
2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenJe beschrijft nu (los van of hij daar nu te snel reed of niet) ook een van de grootste ergernissen van truckers: Auto's die ze net inhaalden, die nadien terug voor hen willen om toch maar terug traag te rijden. Blijf er dan gewoon achter, heb je nergens nog last van...Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenHet kan ook net andersom, begrijp niet waarom sommige truckers persé één plaats voor mij in de file willen terecht komen en er zijn er zo velen. Dat zie je toch aankomen dat je niet sneller kan/mag, om toch nog een plaatsje te willen veroveren....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenAlsof dat eigen is aan vrachtwagenchauffeurs ...Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenNEEN, helemàààààl niet! Maar daar je het van een huis-werk-fun-huis-chauffeur nog zou kunnen aannemen (begrijpen doe ik niet) kan ik het van de trucker toch niet begrijpen, hij zou beter moeten weten dat dit zinloos is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenVanmorgen op de A19, ik ga naar het linkervak om twee auto's die op de oprit zaten ruimte te geven om in te voegen. De eerste gaat naar het rechtervak en de tweede onmiddellijk naar het linkervak, terwijl ik er naast reed. Vent bleef ook dwaas voor hem uit staren toen ik hem nadien claxonnerend voorbijging.
Daar zie ik toch ook geregeld kamikaze stoten
Daar ooit al een zien inhalen op de pechstrook
Comment
-
Daarnet aangereden geweest met de fiets.
Ik reed op het fietspad en was net aan het bijsteken na een kruispunt en een auto die wou afslaan naar de Carrefour had me blijkbaar niet gezien Tegen de flank gereden, net voor de achterband en naast de auto gevlogen. Gelukkig had ik de reflex om een soort judo-val te doen, waardoor ik eigenlijk ongehavend ben.
Wel serieus verschoten natuurlijk, en de chauffeur van die auto ook.
(Voor wie het zich afvroeg; ja, het was een vrouw. )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schaevertje Bekijk BerichtenHeb je dit zelf met zo'n stickers gedaan? Ziet er proper uit
heb mij van't weekend ferm geergerd aan de (voornamelijk) Hollandse camionchauffeurs die het altijd nodig vinden om tijdens de dag (dus voor 19u) voor bij te steken of als het regent. Met schoon opstoppingen als gevolgd.
Zondag waren er ook anders weer genoeg mensen die danig schrik hadde van de brandstofprijze da ze precies hun gaspedaal ni meer durfde te gebruiken. 100 a 110 op 2de (van de 3) rijvak en daar blijven plakken. Toppunt is da het eerste rijvak meestal nog leeg is en het de 2 en 3de vrij druk
ik blijf schoon op't eerste en rij ze zo voorbij!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk Berichten(Voor wie het zich afvroeg; ja, het was een vrouw. )
nix aan overgehoude? ook al een paar keer zien gebeuren hier in Leuven 8-/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk BerichtenDaarnet aangereden geweest met de fiets.
Ik reed op het fietspad en was net aan het bijsteken na een kruispunt en een auto die wou afslaan naar de Carrefour had me blijkbaar niet gezien Tegen de flank gereden, net voor de achterband en naast de auto gevlogen. Gelukkig had ik de reflex om een soort judo-val te doen, waardoor ik eigenlijk ongehavend ben.
Wel serieus verschoten natuurlijk, en de chauffeur van die auto ook.
(Voor wie het zich afvroeg; ja, het was een vrouw. )
ik ben eens aangereden door een wilde fietser
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B&V Bekijk Berichten
nix aan overgehoude? ook al een paar keer zien gebeuren hier in Leuven 8-/
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenHeb je je niet laten reanimeren door haar
ik ben eens aangereden door een wilde fietser
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenDaarnet een lelijk wijf in een getunede saxo die me coupeert en dan op haar rem gaat staan omdat ik te dicht reed. Wat had ze verwacht? Ze veranderde van vak op 2m voor mij om vrijwel meteen op de rem te gaan.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Deze morgend tijdens de regen enkele pipo's waaronder enkele vrachtwagenbestuurders die vonden dat ze best met hun acheterste mistlicht aan konden rijden
En fatsoenlijke spatlappen staan er tegenwoordig ook al niet meer op vrachtwegens (als er al spatlappen op zitten)Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenAlsof dat eigen is aan vrachtwagenchauffeurs ...Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenDaarstraks nog iets gezien van een beroeps, maar ook al tegen gekomen door de "gewone" chauffeur: op de Antwerpse ring stond een vrachtwagen (van HiTra = Luxemburgsenummerplaat) op de pechstrook, ik zie hem instappen en maak plaats voor hem door een rijvak op te schuiven en om zijn "aanloop" te kunnen nemen. Wat doet die man? Rijdt onmiddellijk het uiterste rechtse rijvak op, met als gevolg dat het achterop komend verkeer zich mocht uit de voeten maken. Niet tegenstaande hij voldoende vrije "in-rij-loop" had vooraleer de pechstrook wegviel koos hij er voor om dit maneuver uit te voeren. ik begrijp dat niet van een beroepschauffeur of zie ik een instelling uit het hoofd? (Misschien wist hij niet dat er nog voldoende pechstrook was zou een reden kunnen zijn).
Comment
Comment