Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel IV

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
    Da's perceptie, da's zoals zeggen dat alle gatplakkers leasekrellen zijn van Duitse oorsprong.

Als je quads gaat verdieden omdat er zotten mee rijden (wat ik zeker niet ontken), dan wil ik ook dat vrachtwagens verboden worden want daar zitten ook cowboys in.

Kunnen ze zich eens niet bezighouden met het verbieden van criminaliteit, ofzo? En dat serieus gaan opvolgen?
    Ik dacht dat criminialiteit verboden was, maarja je blijft van die overtreders hebben

Mja het grootste probleem van die quads is vermoedelijk het geluid, zeker in een stedelijke omgeveving waar dat geluid zelf boven de geweerschoten en een vrouw verkrachten gaat, is nogal vervelend.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk Berichten
      Ik dacht dat criminialiteit verboden was, maarja je blijft van die overtreders hebben

Mja het grootste probleem van die quads is vermoedelijk het geluid, zeker in een stedelijke omgeveving waar dat geluid zelf boven de geweerschoten en een vrouw verkrachten gaat, is nogal vervelend.

Uiteraard is criminaliteit verboden, het was maar een kwinkslag dat ze daar precies niets aan doen.

En uiteraard maakt een quad een enorme hoop herrie, die in het beste geval je kan doen opschrikken en in een slechter geval je zelfs uit je nachtrust haalt.

Maar ik ben vannacht wakker geworden door sirenes van de brandweer of politie. Waar kan ik klacht indienen?

Snap je niet waar ik naartoe wil? Verdraagzaamheid. De burgemeesters die dit willen verbieden, zou ik het liefst van al met hun edele delen onder een noppelband van een quad leggen, om vervolgens een burn-out te doen met die quad .

Iedereen heeft wel problemen met iets, maar om daarom altijd maar vanalles te gaan verbieden...
      '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
      '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
      '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
      '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
      '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
      '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
      '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
      '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
      '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Ik erger mij aan 15-jarige jongeren die bussen bekogelen. De die zou ik ook graag vergast zien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichten
          Ik erger mij aan 15-jarige jongeren die bussen bekogelen. De die zou ik ook graag vergast zien.

Die leven in Brussel, een stad met een gezonde lucht, die vergassen vanzelf wel

Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
          Uiteraard is criminaliteit verboden, het was maar een kwinkslag dat ze daar precies niets aan doen.

En uiteraard maakt een quad een enorme hoop herrie, die in het beste geval je kan doen opschrikken en in een slechter geval je zelfs uit je nachtrust haalt.

Maar ik ben vannacht wakker geworden door sirenes van de brandweer of politie. Waar kan ik klacht indienen?

Snap je niet waar ik naartoe wil? Verdraagzaamheid. De burgemeesters die dit willen verbieden, zou ik het liefst van al met hun edele delen onder een noppelband van een quad leggen, om vervolgens een burn-out te doen met die quad .

Iedereen heeft wel problemen met iets, maar om daarom altijd maar vanalles te gaan verbieden...
          Ik zie nog altijd het nut niet in van een quad in een stad. Het is lomper dan een brommer (je staat nog altijd in file) en mottiger dan een auto (je wordt nog altijd nat).

Ik vind het een logische beslissing.

Die sirenes worden luider en luider (het kan toch niet goed zijn voor je oren met zoiets rondrijden ) omdat de auto's steeds beter geïsoleerd raken en dus de sirenes niet horen (en ook niet zien, want spiegelgebruik is iets wat de meesten ook vreemd is).
          Klachten moet je dus indienen bij de auto-constructeur.

De scheepsvaart heeft ook zulke problemen. Daar is de hoorn gereglementeerd op zoveel dB. Maar binnenin de stuurhut moet die hoorn hoorbaar zijn met zoveel dB. Dus wil je een betere isolatie, dan moet je kosten doen om nog te voldoen aan de reglementen.
          Nu proberen ze microphonen te gebruiken, maar nog niet echt een succes, dus veelal is een geluidsbrug noodzakelijk (geen idee hoe ze het oplossing, maar het wordt wel degelijk gecontrolleerd)

Comment

• dat iemand met een quad wil rijden is zijn goed recht, dat hij dat overal op de openbare weg moet kunnen is maar logisch. Die dingen rijden vlot met het verkeer mee dus daar is er geen enkel probleem.
            Maar ze verbieden omdat ze teveel lawaai maken? een quad met standaard uitlaat maakt niet meer lawaai als een standaard motorfiets, probleem is dat de meeste er een open pijp onder steken en dan komt er lawaai uit. Men moet die gewoon meer en grondig controleren.De oorzaak van de hinder moet worden aangepakt en het niet verbieden.

Kennis van me heeft een standaard versie op den boerenbuiten voor zijn dieren te voederen enzo; die hoor je aan 70/uur afkomen door het lawaai van zijn noppenbanden en niet door de uitlaat.

Moeten we straks allemaal onze radio uit de wagen halen omdat een paar zotten met van die boomcars rondrijden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk Berichten
              dat iemand met een quad wil rijden is zijn goed recht, dat hij dat overal op de openbare weg moet kunnen is maar logisch. Die dingen rijden vlot met het verkeer mee dus daar is er geen enkel probleem.
              Maar ze verbieden omdat ze teveel lawaai maken? een quad met standaard uitlaat maakt niet meer lawaai als een standaard motorfiets, probleem is dat de meeste er een open pijp onder steken en dan komt er lawaai uit. Men moet die gewoon meer en grondig controleren.De oorzaak van de hinder moet worden aangepakt en het niet verbieden.

Kennis van me heeft een standaard versie op den boerenbuiten voor zijn dieren te voederen enzo; die hoor je aan 70/uur afkomen door het lawaai van zijn noppenbanden en niet door de uitlaat.

Moeten we straks allemaal onze radio uit de wagen halen omdat een paar zotten met van die boomcars rondrijden?
              He dat ze rondrijden op de boerenbuiten (en minder boerenbuiten ) : zeker, logisch, als ze die daar gaan verbieden, kunnen ze meteen traktoren gaan verbieden. Of een verbod op koeien te voederen.

Again : open uitlaat in een stad : duidelijk dat je veel verstand hebt. Het merendeel van die bakskes heeft een open uitlaat.
              Moeten die trouwens een technische keuring ondergaan?

Comment

• 't Was weer week van de hoogbegaafden in Frankrijk. Vannacht een die het slim vond zijn auto zonder verlichting na een ongeval te parkeren op het eerste en tweede rijvak van een snelweg. Ik reed gelukkig maar 70 want was erg glad op da stuk, maar zelden zo hard geschrokken als toen zijn (zwarte) auto plots voor me stond, kon nog uitwijken, maar zeker een kwartier misselijk geweest.
                Dan vandaag in Rijsel een kerel die me inhaalt en dan pas ziet dat hij de afrit moest hebben. Gooit zich voor me en remt tot +- 50km/h. Noodremmen met 35 ton is altijd fijn. 20 seconden op de claxon duwen had als resultaat dat em eens teken deed dat ik zot ben ... Uiteraard mag ik dan uitleggen aan de baas waarom hij platte vlakken op zijn banden heeft, en aan de klant waarom zijn pallet scheef staat ...
                Dan in Parijs ene gezien die hetzelfde deed, maar dan in de andere richting. Kwam met zijn AIXAM even de snelweg op. Camion die ik net had ingehaald kon niet meer stoppen. Ik hoorde een knal, keek in spiegel, zag de aixam letterlijk vliegen om te landen op zijn flank en zo nog eens bijeengereden te worden door dezelfde camion. Zag er niet zo fijn uit. Was wel eventjes de snelste aixam ter wereld! Ook wel geslaagd dat het achter mij gebeurde, anders stond ik daar nu nog.

Hoe dat zo'n land er telkens in slaagt om collectief te falen op verkeersgebied blijft me verbazen. Zelfs met rijschoolauto's zie je zo'n dingen, blijkbaar leren ze het zo? Als die hier moeten rijden zie je ook maar zelden een met een normaal rijgedrag.
                Last edited by |) ][ |V| ][; 07/10/2011, 19:20.

Comment

• Ik was 15min te laat voor de keuring
                  en moet gekeurd worden tegen 08/10
                  En ik vindt ook het algemen vragen ivm met keuring topic niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                    Ik was 15min te laat voor de keuring
                    en moet gekeurd worden tegen 08/10
                    En ik vindt ook het algemen vragen ivm met keuring topic niet
                    En dat kaartje had je pas gisteren in de bus gekregen?

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
                      En dat kaartje had je pas gisteren in de bus gekregen?
                      Nee Atenza

Het kaartje had ik niet bij mij, omdat mijn ouders mij dit niet gegeven hadden, ik zat heel de week op kot, ik heb mij gehaast richting naar huis in volle overtuiging dat ik nog tot 17u kon keuren.
                      Maar heel pindakaas, het hekken was dicht.

want ze sluiten om 16u als het druk is, ik kon er echt niet vroeger geraakt zijn.
                      dan maar met rokende banden het afgetrapt

En de vrijdag kan je niet op afsrpaak tss 17 en 19 maar van maa tot don wel -,-'

edit: ik ging in kortrijk gaan maar mocht niet van m'n pa, m'n ma zei dat ik dan altijd in Kortrijk ging moeten gaan, maar daar geloof ik niets van maar jach ondertusse sta ik hier nu.
                      enfin zal 's posten in juiste topic. want dit is zwaar off-topic

('t is gewoon m'n eigen schuld JA!)

Comment

• Vandaag mijn auto geparkeerd, stap de broodjeszaak aan de overkant binnen, kom terug buiten en een grote bluts in mijn achterbumper.
                        Natuurlijk niemand te zien, geen briefje en niemand in de buurt die iets gezien heeft.
                        Heeft niemand nog respect voor iemand anders zijn eigendom?

Comment

edit: ik ging in kortrijk gaan maar mocht niet van m'n pa, m'n ma zei dat ik dan altijd in Kortrijk ging moeten gaan, maar daar geloof ik niets van maar jach ondertusse sta ik hier nu.
                          ge moogt gaan waar dat ge wilt, enkel voor de herkeuring moet ge naar hetzelfde station gaan. Het feit dat ge te laat zijt vormt geen probleem, alleen gaan ze bij de laattijdige keuring extra kosten aanrekenen. tjsing tsjing
                          Database error.
                          The database has encountered a problem.

Comment

• Een aan 105 links, echt niemand rechts, gaat nog eens remmen omdat ik te dicht bij zat ...

Comment

• Donderdagmorgen op de A17, een pipo die met zijn bestelwagen STIL stond op het linkervak. Zonder pinkers, lichten oid. Meneer stond vanboven op zijn dak om z'n lading beter vast te leggen. Dat er daar geen ongevallen gebeurd zijn is mij een raadsel..

Comment

• Vrouwen die zich aangevallen voelen als je te dicht rijd, maar die weigeren rechts te gaan rijden

Comment

• snotters die in 't gat van de vrouwen rijden en hopen dat ze opzij gaan daardoor.
                                  Wordt defensief rijden niet meer aangeleerd tegenwoordig?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Floor Bekijk Berichten
                                    snotters die in 't gat van de vrouwen rijden en hopen dat ze opzij gaan daardoor.
                                    Ik vind een 10-15 meter zeker niet te dicht.. Gaf ook helemaal niet de indruk dat ik voorbij wou maar ik vind wel dat als rechts vrij is en er helemaal nergens mogenlijke afslagen zijn je gerust terug mag schuiven? Heeft trouwens niets met leeftijd te maken. Want toen ik ze dan uiteindelijk voorbij ben geraakt zaten ze in mijn kont als "tegenactie" Dan moet je mij uitleggen wie het probleem is in dit geval ;o

Comment

Nee Atenza

Het kaartje had ik niet bij mij, omdat mijn ouders mij dit niet gegeven hadden, ik zat heel de week op kot, ik heb mij gehaast richting naar huis in volle overtuiging dat ik nog tot 17u kon keuren.
                                      Maar heel pindakaas, het hekken was dicht.

want ze sluiten om 16u als het druk is, ik kon er echt niet vroeger geraakt zijn.
                                      dan maar met rokende banden het afgetrapt

En de vrijdag kan je niet op afsrpaak tss 17 en 19 maar van maa tot don wel -,-'

enfin zal 's posten in juiste topic. want dit is zwaar off-topic

('t is gewoon m'n eigen schuld JA!)
                                      idd. je hebt dat kaartje niet nodig om te weten wanneer je keuring vervalt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Floor Bekijk Berichten
                                        snotters die in 't gat van de vrouwen rijden en hopen dat ze opzij gaan daardoor.
                                        Ge kunt tot op een bepaald punt defensief rijden, maar als die echt niet opzij wil gaan, mag je het toch wel even duidelijk maken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Delirium Bekijk Berichten
                                          Ik vind een 10-15 meter zeker niet te dicht.. Gaf ook helemaal niet de indruk dat ik voorbij wou maar ik vind wel dat als rechts vrij is en er helemaal nergens mogenlijke afslagen zijn je gerust terug mag schuiven? Heeft trouwens niets met leeftijd te maken. Want toen ik ze dan uiteindelijk voorbij ben geraakt zaten ze in mijn kont als "tegenactie" Dan moet je mij uitleggen wie het probleem is in dit geval ;o
                                          weete ik heb een trage auto,
                                          en ben vandaag naar rechts gegaan omdat ik te dicht op mijn voorganger reed en rechts was plaats volvo x70 wilde geen plaats maken , dusja ik naar rechts.
                                          Maar dan had ik het probleem dat die voor mij aan 100 reed op de eerste strook (zijn goed recht)
                                          maar ik kon wel wachten tot de meute gepasseerd was links op 2de vlak -,-
                                          achja uiteindelijk die volvo toch weer gepasseerd (toegelaten snelheid!)

Ik moet gewoon wa rustiger leren rijden ('k wil altijd de eerste rijden zeker ofzo? )

Comment

Working...
                                          X