is GTA nbiet zo één of ander spel op de playstation waar ge bonuspunten krijgt als ge den gangster gaat uithangen
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenWat doen die motorrijders mis in de Leopoldtunnel?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B&V Bekijk Berichtenstappen af en slaan op zijn smoel als hij niet opschuift (zou ni weten wa ge anders met GTA doet )
Misschien was gta een slechte keuze :p
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bairy Bekijk BerichtenAan te hoge snelheid door de file rijden. Ze hebben het recht om tussen de auto's te rijden en zelf heb ik daar geen probleem mee, maar het moet veilig blijven.
Vanuit een auto lijkt het altijd krap, maar vanop een motorfiets gezien heb je altijd vrij veel ruimte. Zelfs ik met mijn zijkoffers raak doorheen die tunnel gereden. Niet aan zotte snelheden, maar ik blijf wel rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gunter Bekijk BerichtenEr reed niemand voor die gele bus, dus waarom moest hij dan ineens op het 2e vak gaan rijden? Gewoon mensenkloterij, maar hollanders spelen nu eenmaal graag verkeerspolitieagent.
Dus ik denk dat hij de motard echt niet gezien heeft/had.
Kan gebeuren natuurlijk niemand is onfeilbaar.
Afgelopen woensdagnacht nog een motard van een aanrijding behoed. Mijnheer achte het nodig om nog voor mijn wielen de afrit van Stabroek te nemen (komende uit Nederland) Niettegenstaande ik mij gewoon op het rechter rijvak bevond en al naast de korte aanloopstrook naar de afrit toe (omdat ik gewoon rechtdoor moest). Achter mij niemand en een zee van ruimte om zonder problemen de afrit te kunnen nemen. Heeft echt niet veel gescheeld of zat met mijn linker voorkant tegen de rechterkant van zijn achterwiel. Volgens mij had ie een te hoge snelheid en de afstand tot de afrit verkeerd ingeschat.
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenZelfs al rijdt de inhaler boven de toegelaten snelheid, dan nog is het op dergelijke manier van rijvak wisselen een voorrangsnegatie.
Vorig jaar nog werd zo een turkse automobilist die omkwam bij een ongeval verantwoordelijk gesteld, toen hij als turk voor een mercedes in schoot die aan 160 kwam aangereden en waarvan de bestuurder zelfs een paar pinten teveel op had. Mercedes tikt de turk in zijn Escort aan, Escort de gracht in en turk dood. En verantwoordelijk voor het ongeval, omdat hij de mercedes perfect had zien komen en voorrangsnegatie pleegde.
Dus toch maar opletten met zomaar voor snelheidsduivels in schieten omdat je verrekt om van je CC te gaan.
Het neemt niet weg (zoals ik al eerder schreef) dat de Nederlanders het niet zo nou nemen en voor je invoegen liefst zonder te pinken.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bairy Bekijk Berichtengelukkig is dat niet gebeurt, maar ik laat dan ook genoeg plaats voor ze om te passeren.
Misschien was gta een slechte keuze :p
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenRaken ze iemand?
Vanuit een auto lijkt het altijd krap, maar vanop een motorfiets gezien heb je altijd vrij veel ruimte. Zelfs ik met mijn zijkoffers raak doorheen die tunnel gereden. Niet aan zotte snelheden, maar ik blijf wel rijden.
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenKan gebeuren natuurlijk niemand is onfeilbaar.
Afgelopen woensdagnacht nog een motard van een aanrijding behoed. Mijnheer achte het nodig om nog voor mijn wielen de afrit van Stabroek te nemen (komende uit Nederland) Niettegenstaande ik mij gewoon op het rechter rijvak bevond en al naast de korte aanloopstrook naar de afrit toe (omdat ik gewoon rechtdoor moest). Achter mij niemand en een zee van ruimte om zonder problemen de afrit te kunnen nemen. Heeft echt niet veel gescheeld of zat met mijn linker voorkant tegen de rechterkant van zijn achterwiel. Volgens mij had ie een te hoge snelheid en de afstand tot de afrit verkeerd ingeschat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
Maar jij zit op een moto? Dan vind ik dat je jezelf dan toch behoorlijk "agressief" opstelt om zo'n zwakke weggebruiker te zijn. Had die camionette op zn rem gaan staan omdat jij met je lichten trok, dan lag jij nu (denk ik) tegen het asfalt.
Los daarvan, camionette is volledig in fout. Maar wat ben je ermee als je tegen dek ligt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk BerichtenDa's allemaal 100% waar, ik spreek dat zeker niet tegen, maar ik blijf bij mijn stelling:
Als vrachtwagens niet mochten inhalen, zou het verkeer vlotter zijn.
Dat je op de derde strook plots maar 100 meer rijdt, ligt niet aan de inhalende vrachtwagen, maar aan 1 of meerdere automobilisten die niet kunnen omgaan hiermee. Dan moet je die auto's aanpakken en niet de vrachtwagens. Doet me denken aan die keer dat iemand hier een inhaalverbod wou op het viaduct in Gentbrugge, omdat de auto's daar vertragen voor de vrachtwagens, waardoor deze op de middelste strook gaan rijden...
Niet erg natuurlijk, als je zelf maar vooruit kan gaan!Last edited by |) ][ |V| ][; 22/10/2011, 15:17.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stoffn Bekijk BerichtenMaar jij zit op een moto? Dan vind ik dat je jezelf dan toch behoorlijk "agressief" opstelt om zo'n zwakke weggebruiker te zijn. Had die camionette op zn rem gaan staan omdat jij met je lichten trok, dan lag jij nu (denk ik) tegen het asfalt.
Nee, dit was typisch Nederlands. Vroeg naar links gaan, en kijken of de achterligger remt.
Comment
-
Deze ochtend om9u30 ongeveer aan de oprit E313 massenhoven richting Antwerpen;
Een vrachtwagen en een grijze BMW X6 rijden de oprit op. Gaat die choko in zijn X6 doodleuk op een 30 meter voor men neus meteen links rijden ik schat aan 70-80...
Ik rem dus stevig door, daar ik ook niet meteen 120 reed geef ik toe.
Ik claxonneer aangezien ik dit toch nogal een stupide zet vond van mijnheer in zijn X6.
Ik passeer hem en hij zit zeer ostentatief zijn vinger te geven
Nu zou ik vroeger mijnheer ook eens op zijn rem laten gaan, maar als vader dacht ik slimmer te zijn en vervolgde ik mijn weg zonder meer en vloekte ik eens binnensmonds.
Moest hij hier toch lezen: Mijnheer, u bent een arrogante lul en ik hoop dat u dat ooit ook eens bij de verkeerde doet! Uw BMW was groter dan de mijne, maar dat wil buiten het feit dat uw lontje duidelijk korter was dan het mijne, weinig zeggen wat voorrang betreft. Dus een welgemeende fuck-you terug en tot in den draai!Last edited by Timmeke-Tim; 22/10/2011, 19:57.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timmeke-Tim Bekijk BerichtenDeze ochtend om9u30 ongeveer aan de oprit E313 massenhoven richting Antwerpen;
Een vrachtwagen en een grijze BMW X6 rijden de oprit op. Gaat die choko in zijn X6 doodleuk op een 30 meter voor men neus meteen links rijden ik schat aan 70-80...
Ik rem dus stevig door, daar ik ook niet meteen 120 reed geef ik toe.
Ik claxonneer aangezien ik dit toch nogal een stupide zet vond van mijnheer in zijn X6.
Ik passeer hem en hij zit zeer ostentatief zijn vinger te geven
Nu zou ik vroeger mijnheer ook eens op zijn rem laten gaan, maar als vader dacht ik slimmer te zijn en vervolgde ik mijn weg zonder meer en vloekte ik eens binnensmonds.
Moest hij hier toch lezen: Mijnheer, u bent een arrogante lul en ik hoop dat u dat ooit ook eens bij de verkeerde doet! Uw BMW was groter dan de mijne, maar dat wil buiten het feit dat uw lontje duidelijk korter was dan het mijne, weinig zeggen wat voorrang betreft. Dus een welgemeende fuck-you terug en tot in den draai!
Blij dat ik het afgeleerd ben en reageer nu ook op dezelfde manier als jij doet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Floor Bekijk Berichtenwas ook niet tegen 120 aan het naderen volgens mij....maar goed, motards worden zeer vaak verkeerd ingeschat qua snelheid.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Zwakke weggebruikers die 's morgens vroeg (als het nog donker is) op de baan zijn zonder licht of reflecterende strips of kleding.
En als er iets gebeurd is het toch altijd de bestuurder die in fout is.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenZe rijden ook heel vaak (veel) te snel.
In de zomer rijden die rijstraketten natuurlijk hard door, maar eens in de herfst is het toch maar fris aan de vis hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenZwakke weggebruikers die 's morgens vroeg (als het nog donker is) op de baan zijn zonder licht of reflecterende strips of kleding.
En als er iets gebeurd is het toch altijd de bestuurder die in fout is.
Maar ik betwijfel ten zeerste dat de bestuurder vd auto dan in fout is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimi Bekijk BerichtenOok al vaak tegengekomen in de holst van de nacht...
Maar ik betwijfel ten zeerste dat de bestuurder vd auto dan in fout isOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
De meute Fransen die hier elke zondag de boel komt verzieken, zowel in het verkeer als er buiten. Dat volgt geen enkele verkeersregel, buiten het feit dat ze nooit te snel rijden, 50 buiten de bbk en 30 erbinnen is ideaal! Uiteraard doen ze dat in colonne van minstens 6 stuks Fransman, allen op een meter van elkaar, waardoor je al een langer recht stuk met overzicht nodig hebt om er veilig over te gaan. Uiteraard wordt dit afgekeurd door de eerste Fransman, die met de lichten moet knipperen!
Dan een die het fijn vond even te noodremmen om naar de patatten te staren, waardoor een andere bijna mijn achterkant een duw gaf. Toen ik claxonneerde, volgde het universele "kalm daar achter mij"-teken.
Ook elke blinde bocht couperen, ook al reed hij maar 50 en ging hij vol in de remmen voor de bocht, is schering in inslag.
Halfweg een inhaalmanoeuvre vergeten waarmee hij bezig is en vertragen tot dezelfde, of lagere snelheid, van diegene die hij bezig is met inhalen, is ook een favoriete bezigheid van de Fransman. Als hij er na 7 km dan toch voorbij is, lijkt het linkervak wel z'n natuurlijke habitat. Rechts inhalen wordt niet getolereerd en doe je dit toch, wordt de Fransman agressief.
Staat een Fransman aan het rode licht? Dan zorgt hij er vakkundig voor dat er slechts 1 auto kan vertrekken eens groen.
Dit is een algemeen beeld, geen toevalstreffers, maar iets wat hier elke zondag is. Het is al genoeg dat ik er de hele week last van heb (daar vooral op de snelweg, die mannen kunnen dat zelfs niet), dus zou ik het graag hebben dat ze eens in hun eigen land wat zondagsamusement zoeken.
Dit alles natuurlijk gerekend buiten het occasionele Franse klakske die samen met zijn 6 beste kaalgeschoren vrienden (allen met flaporen en met het kopke naar het midden van de auto gebogen), in z'n rode clio wat onverantwoord komt scheuren.
Soms heb ik echt zin om in de stad alle Franse nrplaten een leuk briefje onder de ruitenwisser te gaan steken met richtlijnen en adressen van restaurants in Frankrijk.
Comment
-
Men zoekt op de verschillende verkoopssites op Internet het sleutelwoord "bullbar" bezigende. Daarna neemt men de tijd, na aankoop van zo'n item, dit degelijk op de wagen te monteren. Daarna koopt men een led lampje dat men in de wagen kan monteren en hetwelk een groene kleur laat zien. Als men dit alles heeft kan men aan het serieuze maar ook plezante werk beginnen.....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk BerichtenMen zoekt op de verschillende verkoopssites op Internet het sleutelwoord "bullbar" bezigende. Daarna neemt men de tijd, na aankoop van zo'n item, dit degelijk op de wagen te monteren. Daarna koopt men een led lampje dat men in de wagen kan monteren en hetwelk een groene kleur laat zien. Als men dit alles heeft kan men aan het serieuze maar ook plezante werk beginnen.....
Comment
Comment