Een of ander hoofddoekwijf dat haar was aan het plooien was aan een stopbord.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Een reactie van iemand op hln.be:
"Benny, Debart, Als ik op een baan aan het rijden ben waar de max. snelheid 90 km/u bedraagt dan is het volkomen normaal dat ik 80 of 70 km/u rijd. Ik hinder daarmee de normale gang van het verkeer niet."
Ik denk dat er veel mensen zijn die hem geen gelijk zullen geven
Nog een ergernis, bij mij in straat moeten de fietsers en voetgangers voorrang geven om te mogen oversteken. de meeste mensen houden zich daar aan, maar het zijn de bommakes en de tom boonekes onder ons die vinden dat dat niet voor hun van toepassing is. maar owee als ge dan is claxoneerd of roept. dan zijt ge den boosdoener.Last edited by kefkie; 16/08/2010, 17:34.BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenEen of ander hoofddoekwijf dat haar was aan het plooien was aan een stopbord.Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 16v m-jet (sold)
Lancia Dedra 1.9 TD LX (sold)
Seat Ibiza Evo2
Comment
-
De herstelwerkzaamheden die het Agentschap Wegen en Verkeer sinds midden juni laat uitvoeren aan het wegdek van de E40 tussen Sterrebeek en Bertem zullen een maand langer duren dan verwacht.
Oorspronkelijk was 13 september als einddatum vooropgesteld. Omdat er bijkomende herstellingen nodig zijn aan de betonverharding, onder meer als gevolg van de opstuwing van het beton op 11 juli in Kortenberg, zullen de werken echter duren tot 6 oktober.
Het wegdek van de E40 tussen Brussel en Leuven doet al veertig jaar dienst. Hoewel er sinds de aanleg ervan geen groot onderhoud heeft plaatsgevonden en er iedere dag gemiddeld meer dan 100.000 voertuigen over rijden, verkeert het nog in vrij goede staat. Toch zijn er hier en daar gebreken, scheurtjes en plekken waar het beton los komt. Het Agentschap laat die gebreken nu herstellen en geeft het wegdek in beide rijrichtingen een nieuwe asfaltlaag.
Op maandag 23 augustus start de asfalteringsfase waarbij eerst de rijrichting Leuven wordt aangepakt, daarna richting Brussel. Het verkeer zal via een doorsteek in de middenberm naar de andere kant van de rijweg geleid worden en de op- en afritten van Sterrebeek en Bertem zijn gedurende enkele dagen afgesloten. Steeds zullen er in beide rijrichtingen drie rijstroken beschikbaar zijn. Op enkele locaties werden "zwakke plekken" in het beton vastgesteld, die net als op 11 juli het geval was, bij hoge temperaturen in de toekomst aanleiding kunnen geven tot een opstuwing. Op die plaatsen zal het beton over de hele breedte uitgebroken en vervangen worden. (belga/sps) 17/08/10 12u50
HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.
Das toch verschrikkelijk.
Ik kijk al uit naar de eerste week september: verkeer terug 100% en bovendien veel verkeer dat de nieuwe situatie niet kent...
Ik moet ffs elke dag naar Antwerpen vanuit Leuven. De E40 zal goed vast zitten en bovendien is de Mechelsesteenweg ook afgesloten tot half september.
Zal maar beginnen zagen voor van thuis uit te werken...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenDoor die dingen heb ik vrijdag om 14 uur (!!) 30 minuten in de file gestaan op de R0. En ik moest dan de E40 nog niet hebben.
ik had vanmiddag om 12u20 plots file op de Brusselse buitenring in Wemmel. Heb er ook 30 min gestaan, en eens de E40 was afgesplitst was er geen file meer te bekennen, noch op de Ring, noch op de uitvoegstroken naar de E40 en Brussel/Koekelberg (waar ik reed)
waarschijnlijk gewoon iemand om 12u05 die op t derde rijvak reed en zich plots realiseerde dat hij de afrit nog wilde nemen ofzo.
Comment
-
Ritsen is toch echt heel moeilijk hoor. Aan de werken op het einde van de A12 naar Laken word ik bijna elke dag vastgereden door één of andere kloot die het concept echt niet doorheeft. Zich in het midden van de baan zetten, alle verkeer blokkeren en een gigantische file creëeren die vermeden kan worden dmv een beetje hoffelijkheid. Losers...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gl3nn Bekijk BerichtenEen oudere man die net voor mij inschiet op een baan waar de snelheid 70km/h bedraagt. Chance dat ik kon stoppen... Daarna dan wel gezapig tegen 50 verder tuffen en dan een beetje van links naar rechts dansen op zijn rijvak
Comment
-
straks nog eens gaan proberen voor het rijexamen moto.
ik kan het wel maar ben een te nerveus type om alle kunstjes perfect te doen in 1 keer, ik loop nu al rond met een klote humeur
Comment
-
Of voorrang aan ronde punten(waar het fietspad niet aan het rondpunt zelf ligt ==> fietsers moeten voorrang geven). Hoe vaak ik gisteren niet heb moeten wijzen naar de driehoeken op het fietspad, dit omdat praktisch iedere auto stopte. En als je dan tekent doet dat ik voorrang moet verlenen, dan zie je ze denken: "ahja, dat is waar, en dan glimlachen ze eens, want het menneke heeft toch wel gelijk".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk BerichtenOf voorrang aan ronde punten(waar het fietspad niet aan het rondpunt zelf ligt ==> fietsers moeten voorrang geven). Hoe vaak ik gisteren niet heb moeten wijzen naar de driehoeken op het fietspad, dit omdat praktisch iedere auto stopte. En als je dan tekent doet dat ik voorrang moet verlenen, dan zie je ze denken: "ahja, dat is waar, en dan glimlachen ze eens, want het menneke heeft toch wel gelijk".
Ook zéééér onlogisch natuurlijk hier die rondepunten waar je als bestuurder moet stoppen....Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenHa altijd leuk in Nederland, daar maken de fietspaden bijna altijd deel uit van het rondpunt dus voor hen haaietanden.... regelmatig zie je dan een Belg die stopt (omdat ie niet beter weet) en de Nederlander knalt daar dan doodleuk tegenop.... (omdat ie dat niet gewoon is dat ze stoppen)
Ook zéééér onlogisch natuurlijk hier die rondepunten waar je als bestuurder moet stoppen....truth is in the eye of the beholder
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ro80 Bekijk BerichtenOnze " beleidsmakers " zouden beter is naar de USA een paar ideeën opdoen, daar is rijden de logica zelf
Ja, want in Amerika lopen er zoveel snuggere mensen rond right
Comment
-
Ook enkele:
- Op de buitenring een wagen op het tweede vak, ik er kort achter (inhaalmaneuver), opeens gooit hij alles dicht om dat hij de afslag strombeek moet hebben ter hoogte van de afrit zelf!
- Vader met zijn kinderen onderweg waarbij een van zijn pagadders vanachter recht staat en met de armen op de twee voorste stoelen leunt. Een coup de frein en dat gastje wordt door de voorruit getorpedeerd..
- Voor de verandering ook wat middenvaksrijders. Een quasi lege autostrade en toch zie je zo een treintje middenvaksrijders in de verte opdoemen.. Op het moment dat ze bij u zijn, zit je geblokkeerd achter een vrachtwagen als je niet op 3 minuten op voorhand van vak verandert.
En Teus, succes met je examen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenJa, want in Amerika lopen er zoveel snuggere mensen rond right
truth is in the eye of the beholder
Comment
Comment