Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel IV

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Drnt bijna 2 keer aangereden in Parking Sint-pietersplein, eerst nen ouwe vent die aan volle vaart z'n bocht afsneed en later nog een studente in een polo die voorbij de schans kwam gevlamd.
    Godverdomme let toch op en rij traag in den ondergrondse (anders heb ik er €250 bij aan verzekering.)

Comment

• Hmmm uit voorgaand verhaal kan ik een ander veel voorkomende ergernis, voor mezelf dan, halen.
      In een bocht op het ander rijvak gaan rijden omdat je hem aan het afsnijden bent (niet door de snelheid, maar uit luiheid of gemakzucht, wie weet wat er door die mensen hun ene hersencel gaat^^) Hoe moeilijk is het om je wrak op je eigen weghelft te houden (blijkbaar even moeilijk als richtingaanwijzers gebruiken en dergelijke), maar toch slagen er nog altijd, van geen rijkennis gespeende, mensen er in om achteloos op jouw helft te komen rijden alsof dat de normaalste zaak van de wereld is.

Comment

• Ik denk dat velen hier zich dan aan mij ergeren want ik vertik het om op ronde punten mijn richtingaanwijzers te gebruiken. Als al die mijnheren met hun dure sportwagens die ik al ben tegen gekomen dat mogen, waarvan er hier enkelen actief op het forum, dan mag ik dat ook. Rijdt ge met nen dikke porsche, ferrari of macho stier lamborghini dan wordt u alles vergeven. Awel ergert u dan maar ook aan mij. Diegenen die hier het hardste roepen zullen wel de meeste overtredingen op de baan maken. En wat gaat ge doen? UItstappen en me neerslaan. Awel ja dan blijf ik wel een jaar werkonbekwaam en zal de politierechter wel zeggen hoeveel ge moogt betalen. Ik snap de mentaliteit hier echt niet meer maar het zal wel aan mezelf liggen

Comment

• We hebben een nieuwe aandachtshoer, joy.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door creamboy Bekijk Berichten
            Ik denk dat velen hier zich dan aan mij ergeren want ik vertik het om op ronde punten mijn richtingaanwijzers te gebruiken. Als al die mijnheren met hun dure sportwagens die ik al ben tegen gekomen dat mogen, waarvan er hier enkelen actief op het forum, dan mag ik dat ook. Rijdt ge met nen dikke porsche, ferrari of macho stier lamborghini dan wordt u alles vergeven. Awel ergert u dan maar ook aan mij. Diegenen die hier het hardste roepen zullen wel de meeste overtredingen op de baan maken. En wat gaat ge doen? UItstappen en me neerslaan. Awel ja dan blijf ik wel een jaar werkonbekwaam en zal de politierechter wel zeggen hoeveel ge moogt betalen. Ik snap de mentaliteit hier echt niet meer maar het zal wel aan mezelf liggen
            Idd, na 3 woorden was het al van dat.
            1991 BMW E30 318is

Comment

• Ahhh jaloezie

Maar goed, ik snap de mentaliteit van zo een leeglopers ook niet Zo van die leeglopers die na een windje een jaar werkonbekwaam zijn

Comment

Ik snap de mentaliteit hier echt niet meer maar het zal wel aan mezelf liggen
                Dat denk ik ook.

Comment

Ik denk dat velen hier zich dan aan mij ergeren want ik vertik het om op ronde punten mijn richtingaanwijzers te gebruiken. Als al die mijnheren met hun dure sportwagens die ik al ben tegen gekomen dat mogen, waarvan er hier enkelen actief op het forum, dan mag ik dat ook. Rijdt ge met nen dikke porsche, ferrari of macho stier lamborghini dan wordt u alles vergeven. Awel ergert u dan maar ook aan mij. Diegenen die hier het hardste roepen zullen wel de meeste overtredingen op de baan maken. En wat gaat ge doen? UItstappen en me neerslaan. Awel ja dan blijf ik wel een jaar werkonbekwaam en zal de politierechter wel zeggen hoeveel ge moogt betalen. Ik snap de mentaliteit hier echt niet meer maar het zal wel aan mezelf liggen
                  Gelukkig heb jij wél de juiste mentaliteit.
                  Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                  Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                    We hebben een nieuwe aandachtshoer, joy.
                    Inderdaad. Zij zijn groot en ik ben klein. En dat is NIET eerlijk!

@ mods: ipcheck met prospeed?

Comment

Prima zo, zelfkennis is het begin van de wijsheid.

Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
                      Inderdaad. Zij zijn groot en ik ben klein. En dat is NIET eerlijk!

@ mods: ipcheck met prospeed?
                      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• creamboy , ik vraag me toch echt af wat je hier komt doen , moet jij geen brieven schrijven of zo !?
                        TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

Ik denk dat velen hier zich dan aan mij ergeren

ab-so-lutely
                          bmw 116d sportshatch

Comment

Ge moet eens googlen op Creampie

Groetjes

Comment

• Nu we toch bezig zijn over ronde punten, weet iemand wat de boete is om een rondpunt af te snijden langs links ? :p

Comment

• 't zelfde als door een eenrichtingsstraat in de verkeerde richting te rijden zeker? Als ik me niet vergis, was dat een zware overtreding, hoeveelste graad geen idee, daar houd ik me allemaal niet mee bezig.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Ga vandaag mijn zus ophalen aan school (rond 16h) en valt me op dat er in de buurt 5 a 6 politiewagens(combi's en gewone wagens) rondrijden (om nog maar te zwijgen van de agenten op straat).

Blijkbaar is dit dagelijkse kost .

Vraag me eerlijk gezegd echt af wat het nut is van zoveel politie op straat.

Intimidatie?

is er dan zo weinig echt politiewerk dat ze zich bijna uitsluitend bezighouden met verkeerscontroles en op straat rondtoeren?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door boswandelaar Bekijk Berichten
                                    Nu we toch bezig zijn over ronde punten, weet iemand wat de boete is om een rondpunt af te snijden langs links ? :p
                                    allez jong, dan slijten uw banden langs de misse kant af!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cete2004 Bekijk Berichten
                                      Ga vandaag mijn zus ophalen aan school (rond 16h)
                                      Tip: post een foto van haar, dan ga je mogelijk meer reactie krijgen op je oproep.
                                      Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

• Man man, daarnet nog eens een domme actie gezien.
                                        Een kruispunt met 2 voorsorteerstroken om naar links te gaan en ik sta op de rechtse. Het wordt groen, iedereen vertrekt en de wagen naast mij neemt zijn bocht veel te breed, snijdt mij de pas af en zet zich doodleuk aan de kant want meneer kreeg telefoon...

Eerst en vooral had een onoplettende bestuurder zich gewoon in zijn flank geboord, anderzijds zou het misschien 10 seconden langer geduurd hebben voor die persoon om zich deftig aan de kant te zetten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cete2004 Bekijk Berichten
                                          Ga vandaag mijn zus ophalen aan school (rond 16h) en valt me op dat er in de buurt 5 a 6 politiewagens(combi's en gewone wagens) rondrijden (om nog maar te zwijgen van de agenten op straat).

Blijkbaar is dit dagelijkse kost .

Vraag me eerlijk gezegd echt af wat het nut is van zoveel politie op straat.

Intimidatie?

is er dan zo weinig echt politiewerk dat ze zich bijna uitsluitend bezighouden met verkeerscontroles en op straat rondtoeren?
                                          in kapellen of all places, en ik denk bij de buren ook...school uit, overal politie

Comment

Working...
                                          X