een Audi A4 met nummerplaat 54N21 (qua layout) komt me deze ochtend wat sneller voorbij op het derde vak. Remt ineens voor de inham waar ze kunnen flitsen, tot minder dan 120. Wil zeggen dat ik hem voorbij ga. Voor zo een schijnheiligaards ga ik heus m'n cruise control niet afzetten om ze niet voorbij te steken op het rechtervak.
"Die kom ik wel nog een paar keer tegen deze rit" dacht ik.
En ja hoor. 'k Heb hem nog 4x kunnen voorbij steken zonder ik rem of gaspedaal moest gebruiken.
En dan een A3 die in m'n gat zat te boren waar je maar 70 mag door werken en er maar 1 vak is (Oudenburg). Na de werken even m'n gaspedaal laten zakken en 'k zag hem niet meer. Aan 120 verder aan 't cruisen, en ja hoor, daar kwam hij afgestoven aan .... ???? .... (een stuk sneller). Om dan in Oostende zo te sukkelen op 't rond punt zodat ik hem zonder gek te doen weer relax voorbijstak. Sukkels
Sommigen maken zichzelf 't leven toch moeilijker dan nodig is ....
"Die kom ik wel nog een paar keer tegen deze rit" dacht ik.
En ja hoor. 'k Heb hem nog 4x kunnen voorbij steken zonder ik rem of gaspedaal moest gebruiken.
En dan een A3 die in m'n gat zat te boren waar je maar 70 mag door werken en er maar 1 vak is (Oudenburg). Na de werken even m'n gaspedaal laten zakken en 'k zag hem niet meer. Aan 120 verder aan 't cruisen, en ja hoor, daar kwam hij afgestoven aan .... ???? .... (een stuk sneller). Om dan in Oostende zo te sukkelen op 't rond punt zodat ik hem zonder gek te doen weer relax voorbijstak. Sukkels
Sommigen maken zichzelf 't leven toch moeilijker dan nodig is ....
Comment