Oorspronkelijk geplaatst door koenvj
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichten
eens je stilstaat blijf je natuurlijk wel stilstaan. en je moet genoeg lef tonen. ooit nog eens een kilometer lang van rijstrook willen veranderen op de Beliard, ik pinken en voorzichtig iemand proberen te couperen, uiteindelijk moest ik verkeerd afslaan en moest ik zoveel kilometer omrijden.
Helaas met het is zo.Database error.
The database has encountered a problem.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door djorkaef Bekijk BerichtenGij vindt het zeker ook best ok als mensen u in de supermarkt voorschieten. Zeker als er een rij staat van 20 man wantjah 1 meer of minder maakt dan niet uit toch. Allemaal best ok.
Pechstrookrijders zijn uiteraard verkeerd bezig, maar ze hebben geen effect op onze situatie: we blijven gewoon in de file staan waar we stonden. Je eraan ergeren is je volste recht en past zéker in de filosofie ik-miserie-iedereen-miserie, maar 't verandert niks aan je eigen miserie. Ik denk dat 't dat is waar koenvj op doelt. Of zo.Life's too short. Not to. Live it.
1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door djorkaef Bekijk BerichtenGij vindt het zeker ook best ok als mensen u in de supermarkt voorschieten. Zeker als er een rij staat van 20 man wantjah 1 meer of minder maakt dan niet uit toch. Allemaal best ok.
Oorspronkelijk geplaatst door teus Bekijk Berichtenahh, in Sint Martens Latem voelen ze zich zo goed dat ze hun kinderen zelfs niet meer uitleggen hoe ze ergens moeten aanschuiven net zoals alle andere mensenLast edited by Teus; 14/10/2010, 00:43.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk BerichtenIn de winkel zou 't waarschijnlijk overeenkomen met iemand die doorheen een onbemande kassa loopt zonder te betalen. Jij en ik hebben daar dan geen last van... enkel maar zware bedenkingen van "Oeh, hebde da gezien ?!".
Pechstrookrijders zijn uiteraard verkeerd bezig, maar ze hebben geen effect op onze situatie: we blijven gewoon in de file staan waar we stonden. Je eraan ergeren is je volste recht en past zéker in de filosofie ik-miserie-iedereen-miserie, maar 't verandert niks aan je eigen miserie. Ik denk dat 't dat is waar koenvj op doelt. Of zo.
De gedachtegang 'ik miseri iedereen miseri' is juist dezelfde als in een pretpark staan aanschuiven en dan een paar Hollanders zien die alle hekken voorbijlopen en dan bij een ander groepje Hollanders vooraan bij gaan staan. Gij zult ook gewoon blijven staan waar ge stond en er volgens u dan 'geen last van hebben'.
Betekent niet dat het niet enorm ergerlijk en asociaal is. Niet alleen omdat ze u voorschieten maar ook nog eens omdat die pechstrook dient voor noodgevallen. Ik heb al ambulances zien vastrijden op pechstrookrijders die in de file op de pechstrook stonden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door djorkaef Bekijk BerichtenErgens komen die pechstrookrijders terug op de baan en dat is waar ze u voorsteken.
De gedachtegang 'ik miseri iedereen miseri' is juist dezelfde als in een pretpark staan aanschuiven en dan een paar Hollanders zien die alle hekken voorbijlopen en dan bij een ander groepje Hollanders vooraan bij gaan staan. Gij zult ook gewoon blijven staan waar ge stond en er volgens u dan 'geen last van hebben'.
Betekent niet dat het niet enorm ergerlijk en asociaal is. Niet alleen omdat ze u voorschieten maar ook nog eens omdat die pechstrook dient voor noodgevallen. Ik heb al ambulances zien vastrijden op pechstrookrijders die in de file op de pechstrook stonden.
Of een van die pechstrookrijders die niet tijdig kan remmen voor iemand die effectief pech heeft en op de pechstrook staat....
Comment
-
jah als ik 1 courante auto wil om de gangster mee af te hangen is het wel ne beejemwee.
Witte bestelwagens en Audi's zijn eveneens een nachtmerrie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door djorkaef Bekijk BerichtenOf iemand die beslist de pechstrook te gaan gebruiken maar niet gezien heeft dat er daar juist een pechstrookrijder tegen 100km/u aankwam. Nu in dat geval zou ik zowieso uitbarsten van het lachen.BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichtenhttp://www.zita.be/nieuws/auto/10410...agressief.html
zo, wie van jullie allemaal heeft hier nen BMW.
Dat is van al die drugs in het verkeer meneer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenSjans dat dat correctioneel bestraft wordt ipv voor een politierechter.
Comment
-
den dag dat ze u beboeten voor het werpen van een klokhuis in een berm....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenZelfs met de auto is dat al een onderneming om die rand op te rijden om naar E314 te gaan daar!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichtenden dag dat ze u beboeten voor het werpen van een klokhuis in een berm....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichtenhttp://www.zita.be/nieuws/auto/10410...agressief.html
zo, wie van jullie allemaal heeft hier nen BMW.
en ramndom-ter-wereld bmw-ers
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenLeerkracht van mij heeft dat eens voorgehad, hij stond in de file en ging net de afrit nemen, achter hem kwam er zo iemand over de pechstrook aangereden. Leerkracht heeft 5 maand moeten revalideren. denk niet als ge dat ziet gebeuren dage nog zou lachen
Wat ik me wel afvraag is of die pechstrookrijders altijd dezelfden zijn. Of zouden dat allemaal volgeladen auto's zijn die hun vliegtuig moeten halen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichteneen Audi A4 met nummerplaat 54N21 (qua layout) komt me deze ochtend wat sneller voorbij op het derde vak. Remt ineens voor de inham waar ze kunnen flitsen, tot minder dan 120. Wil zeggen dat ik hem voorbij ga. Voor zo een schijnheiligaards ga ik heus m'n cruise control niet afzetten om ze niet voorbij te steken op het rechtervak.
"Die kom ik wel nog een paar keer tegen deze rit" dacht ik.
En ja hoor. 'k Heb hem nog 4x kunnen voorbij steken zonder ik rem of gaspedaal moest gebruiken.
En dan een A3 die in m'n gat zat te boren waar je maar 70 mag door werken en er maar 1 vak is (Oudenburg). Na de werken even m'n gaspedaal laten zakken en 'k zag hem niet meer. Aan 120 verder aan 't cruisen, en ja hoor, daar kwam hij afgestoven aan .... ???? .... (een stuk sneller). Om dan in Oostende zo te sukkelen op 't rond punt zodat ik hem zonder gek te doen weer relax voorbijstak. Sukkels
Sommigen maken zichzelf 't leven toch moeilijker dan nodig is ....
Comment
Comment