Daarstraks ook file in de Konijnenpijp. Dan alles wat in een trechter moet en mensen die het systeem van ritsen niet snappen. En dan maar claxonneren omdat er een L vanachter op dn auto hangt.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
deze morgen 1u50 gedaan over gent-brussel.
de terugrit is wel maar 1u waarbij ik passeer aan alle winkels (delhaize, mediamarkt), enkel dat doet me nog twijfelen om de trein te nemen.
Comment
-
de werken aan de e19 in Vilvoorde (ongeveer). In de richting van Antwerpen krijg je overal borden te zien dat je maar 90 mag. begrijpelijk, maar ik zie weinig werkvolk als ik daar passeer.
In de richting van Brussel mag je gewoon 120, maar ben ik al een paar keer langs een arbeider geraasd die aan die kant wat grond kwam wegscheppen, net naast de derde rijstrook.
vreemde verkeersborden- en veiligheidspolitiek.
ik erger me overigens nog steeds aan de borden boven de e19 aan de Craeybeckxtunnel. Je ziet ze op 70 staan, net voor je aankomt springen ze plots op 50 en tegen dat je eronder door rijdt springen ze terug naar 90.
Dan rijdt je voorligger 50 en kom jij tegen 90 doorgereden, niet moeilijk dat er files ontstaan als je op je rem gaat staan.
Overigens, ter hoogte van de flitspalen remt iedereen af tot de snelheid op de matrixborden aangeduid, om vervolgens weer op te trekken de tot de 100km/u die op de ring geldt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ken Bekijk BerichtenErgernis: regen...en het gevolg dat 90% van de mensen plots niet meer durft rijden. Stroken van honderden meters autosnelweg onbenut omdat iedereen links wil rijden. Natuurlijk met de nodige botsingen (gelukkig enkel met blikschade) tot gevolg op die stroken
Vooral linksplakers aan 110. Nuja ik had genoeg plaats rechts.
Comment
-
Aan de aansluiting van de E40 en de E314, richting Brussel, is een stukske asfalt afgeschraapt. Er moeten daar ergens borden staan van 20km/u of zo, als je ziet wat er daar allemaal gebeurd.
Nog een nieuwe trend gespot: Als je ziet dat er iemand op het vak naast je remt, dan rem je gewoon mee. Ook al is er de eerste kilometers voor je op je eigen vak geen auto te bespeuren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk BerichtenAan de aansluiting van de E40 en de E314, richting Brussel, is een stukske asfalt afgeschraapt. Er moeten daar ergens borden staan van 20km/u of zo, als je ziet wat er daar allemaal gebeurd.
En nu valt het nog redelijk mee, maar op andere plaatsen waar Deckx aan het werken was sleepten ze het asfalt zo bot uit dat je aan 70 per uur een borduur van 3-4 cm op moest knallen. Ik weet niet wat jij doet, maar ik moet mijn banden en velgen zelf betalen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenIk zou willen dat die borden daar stonden. Met de motorfiets op zo een afgeschraapt deel rijden is levensgevaarlijk. Door de groeven beginnen je banden namelijk zelf te sturen.
En nu valt het nog redelijk mee, maar op andere plaatsen waar Deckx aan het werken was sleepten ze het asfalt zo bot uit dat je aan 70 per uur een borduur van 3-4 cm op moest knallen. Ik weet niet wat jij doet, maar ik moet mijn banden en velgen zelf betalen.
En nee, ik moet m'n banden en velgen niet zelf betalen, maar dat verandert nu niets aan mijn manier van rijden. Mijn firmasleur wordt behandeld als een goed huisvader, met wat geluk heb je er zelfs beelden van...
Comment
-
... Dus moet ik afremmen tot 20 per uur. Dus waarom klaag je dat iedereen afremt tot 20 per uur?
Met een motorfiets ga je overigens proberen om net niet in die putten te rijden, dus dergelijke borduren en putten heb ik nog niet veel genomen met mijn motorfiets. Met mijn auto overigens ook niet. Beetje sturen aan dat ding eh...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk BerichtenNog een nieuwe trend gespot: Als je ziet dat er iemand op het vak naast je remt, dan rem je gewoon mee. Ook al is er de eerste kilometers voor je op je eigen vak geen auto te bespeuren.
Gisteren op de middag nog zo eentje naast mij die ging schuiven op de E40, ook al was het vak voor mij leeg dan ga ik ook inhouden om de ruimte te laten.
Ik zeg niet dat je je rem moet instampen, maar alert zijn is er dan zeker bij voor mij.'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Ik heb me slecht uitgedrukt denk ik...
Als jij op een leeg vak rijdt, en op het vak naast je tikt er even iemand op zijn rem, dan hoef je dat niet te kopiëren wanneer er tussen jou en je voorligger minstens 500 meter ruimte ligt...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk BerichtenIk heb me slecht uitgedrukt denk ik...
Als jij op een leeg vak rijdt, en op het vak naast je tikt er even iemand op zijn rem, dan hoef je dat niet te kopiëren wanneer er tussen jou en je voorligger minstens 500 meter ruimte ligt...'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
... Maar er gebeuren ook belachelijk veel ongevallen deze week. Elke rit naar of van het werk tel ik er 2-3. Vanmiddag zelfs 2 op de E40 op nog geen 2 kilometer afstand van mekaar. En als het regent verzuip je gewoon, door het niet-poreuze asfalt dat ervoor zorgt dat je eigenlijk op een laag water aan het rijden bent.
Comment
-
Ik weet niet wat het excuus is om deze asfalt te gebruiken, maar de zichtbaarheid is toch duizenden keren beter op de asfalt die iet of wat draineert...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichtenergernis van de dag: FILEEEEEEEE!!!!!!
GVD! Torhout-Geel in 3u
ongeval in st-niklaas en in kennedytunnel
Waaslandtunnel zat ook potdicht, 'k heb daar 15 min stilgestaan om terug te keren naar de oorspronkelijke file.
En ik was net een half uur eerder opgestaan om wat meer tijd op de werf te hebben VOOR m'n vergadering, en ik kwam een uur later toe....
Ik had er vandaag toch even genoeg van, echt...
in puurs tot in willebroek over de A12.
dan richting de N16 naar mechelen, dan via lier verder naar naar ranst waar je de E313 terug opgaat.
Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk BerichtenIk weet niet wat het excuus is om deze asfalt te gebruiken, maar de zichtbaarheid is toch duizenden keren beter op de asfalt die iet of wat draineert...
als het overdag regent en snachts eens goed vriest zet het water in de beton uit waardoor deze kapot barst.
Comment
-
boete van €185 omdat ik 93 reed waar je 90 mag (Scheldelaan), MAAR er stonden bordjes van 50 omdat er één keer per dag een camion van nabijgelegen werken op de baan komt gereden
die bordjes staan er zelfs 's nachts wanneer de werken stil liggen! hoe serieus moet je die dan nemen?? de boete is van 4 oktober, ik vrees dat er nog gaan komen
ik was juist zo goe gezind
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichtenindien nog eens file daar, ga er in sint-niklaas af richting puurs.
in puurs tot in willebroek over de A12.
dan richting de N16 naar mechelen, dan via lier verder naar naar ranst waar je de E313 terug opgaat.
Dat duurde toch ook wel redelijk lang hoor.
Enne, de N16 in Temse, als iedereen al afslaat van de E17... ik weet het niet hoor, dat lijkt me in elk geval een slecht gedacht. Ik ben sowieso al geen favoriet van de N16, gaat amper vooruit.
Laat staan als buiten die grote hoop die er normaal in StNikl afgaat, er nog een hele hoop extra afslaan (en dat is zo).
Ik zei het al, de Temsebrug is het enige wat over de Schelde gaat tussen Dendermonde en de Kennedytunnel, en da's een schande.
Ik rijd dan nog liever via de kleine baantjes tussen StNikl en Haasdonk. En zo ook verder naar Zwijndrecht. En daar kan ik nog alle kanten uit.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Dan wil je eens de trein nemen om de files te vermijden, kan je nog geen parking vinden aan het station...trein missen. Om vervolgens toch in de file te gaan staan en een uur te laat toe te komen...grrrr
En aan de ondergrondse parking 13 euro kwijt te zijn...My lucky day
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk BerichtenIk weet niet wat het excuus is om deze asfalt te gebruiken, maar de zichtbaarheid is toch duizenden keren beter op de asfalt die iet of wat draineert...
Fluisterasfalt bij regen is een hel.Database error.
The database has encountered a problem.
Comment
Comment