Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel IV

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
    Een kind doodrijden hoeft niks te kosten.

Zorg ervoor dat je met een Volvo rijdt, en een sociaal beroep hebt.

De vrouw, die twee jaar geleden in de Tiense wijk Rozenhof peuter Quinten V. doodreed, is door de rechter vrijgesproken.

De eerste verdachten, een koppel met een BMW én een alibi, konden de nacht in de cel doorbrengen.
    Achteruitrijcamera verplichten? Erg handig zo'n ding.

Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
    ‘Het is niet realistisch te verwachten van een bestuurder dat men vooraleer achterwaarts te rijden telkens achter het voertuig gaat kijken', zei de Leuvense politierechter.

Handig. Dan kan ik eens achterwaarts over een bumperklever rijden met de vrachtwagen en hem in fout laten stellen. "Ik moest daar iets lossen meneer."
    Dwaze uitspraak van die rechter dus, als je achterwaarts ergens in of uit moet, is het toch vanzelfsprekend dat je eerst gaat kijken of dat wel lukt? Als ik mijn auto ergens parkeer en ik moet een stukje achteruit om weg te raken, dan kijk ik toch ook altijd achter de auto.
    ??????? wie doet dat? 1/10?
    Akkoord, met de vrachtwagen zou ik het ook doen maar met een personenvoertuig....
    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
      Een kind doodrijden hoeft niks te kosten.

Zorg ervoor dat je met een Volvo rijdt, en een sociaal beroep hebt.

De vrouw, die twee jaar geleden in de Tiense wijk Rozenhof peuter Quinten V. doodreed, is door de rechter vrijgesproken.

De eerste verdachten, een koppel met een BMW én een alibi, konden de nacht in de cel doorbrengen.
      geldt dat ook voor grote mensen?

2015 Volvo V60 D2 aut.
      2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• meer info van dat koppel met BMW in de cel?
        1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
          geldt dat ook voor grote mensen?
          Bompa, foei, foei, voor een mens met zoveel rij/levens-ervaring....
          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• eens prikken mag altijd he

2015 Volvo V60 D2 aut.
            2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichten
              meer info van dat koppel met BMW in de cel?
              Het koppel dat maandag was opgepakt voorvluchtmisdrijf na een dodelijk ongeluk in Tienen, is weer vrij. Getuigendachten dat de man een kindje van 18 maanden had doodgereden endaarna was doorgereden.

Zijn overigens moeten verhuizen... Werden buitengepest door de buurt. Was natuurlijk ook wel weer een sociale woonwijk, en daar werkt een derdehands BMW al afgunst op...

Comment

• kan die arme bmw niet aandoen eigelijk

Comment

• Gisterennacht rond 12u aan café de trollenkelder in Gent 2 keer kort op elkaar auto's tegen geparkeerde auto's zien rijden toen ze uit de parking van de vrijdagsmarkt reden.

Geen van de 2 stopten of raakten zelfs hun remmen aan.

Comment

• Ik moest daarnet rechts afdraaien aan een kruispunt (ik stond helemaal vooraan aan het rood licht), en er komt een fietser van links.
                    Ik wacht dus eventjes in plaats van voor 'm door te schieten, de kerel achter mij in z'n crèchehok begint te toeteren en vlamt me langs links voorbij. Gefrustreerde aap.

Comment

• On-ge-lo-fe-lijk, op nog geen 4 uur tijd 5 wagens uit de bocht tegen de betonblokken...

2 in de bocht van de E19 met de aansluiting naar de Brusselse binnenring en 3 in de 1.5 S-bocht van de Leugenberg in Ekeren. Eéntje gebeurde net voor men wielen en er stonden er al twee tegen den beton...
                      En dan zeggen ze nog dat je je sneheid moet aanpassen aan de omstandigheden...zal niet voor hen geweest zijn vrees ik.... zeer jammer van de wagens.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                        2 in de bocht van de E19 met de aansluiting naar de Brusselse binnenring en 3 in de 1.5 S-bocht van de Leugenberg in Ekeren. Eéntje gebeurde net voor men wielen en er stonden er al twee tegen den beton...
                        Dat is daar wel een verraderlijke bocht. Sinds men het asfalt daar "vernieuwd" heeft zit er halverwege die bocht een knik in het asfalt: het asfalt valt daar plots een centimeter of twee naar beneden. Als je aan een "deftige" snelheid de bocht neemt, dan kan dat er voor zorgen dat de auto uitbreekt.

Er is daar overigens ook geen snelheidsbeperking, je mag er dus 120km/h maar bij nat vettig herfstweer zoals nu is dat daar absoluut niet aan te raden. Ik kan me goed voorstellen dat iemand die niet bekend is met de situatie zich daar laat verrassen.
                        Last edited by janvkn; 24/10/2010, 00:37.
                        AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
                          Dat is daar wel een verraderlijke bocht. Sinds men het asfalt daar "vernieuwd" heeft zit er halverwege die bocht een knik in het asfalt: het asfalt valt daar plots een centimeter of twee naar beneden. Als je aan een "deftige" snelheid de bocht neemt, dan kan dat er voor zorgen dat de auto uitbreekt.

Er is daar overigens ook geen snelheidsbeperking, je mag er dus 120km/h maar bij nat vettig herfstweer zoals nu is dat daar absoluut niet aan te raden. Ik kan me goed voorstellen dat iemand die niet bekend is met de situatie zich daar laat verrassen.
                          Denk niet dat we het dan over dezelfde hebben, deze aan de oprit Ekeren/Leugenberg richting A12 > E19/Antwerpse ring bedoel ik, en daar mag je echt maar 70...als je met de verkeerde auto bent...

Comment

Denk niet dat we het dan over dezelfde hebben, deze aan de oprit Ekeren/Leugenberg richting A12 > E19/Antwerpse ring bedoel ik, en daar mag je echt maar 70...als je met de verkeerde auto bent...
                            Je had het toch over de aansluiting van de E19 met de Brusselse binnenring?
                            AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
                              Je had het toch over de aansluiting van de E19 met de Brusselse binnenring?
                              ja ja, die wel natuurlijk, dat klopt... mag je (voorlopig) 120....

Comment

• ik reed net achter zo'n 12 bussen van de tegenstrijdigen
                                die wonnen van de ratten
                                ergerlijk

Comment

• Gisteren naar de ikea geweest, het was er ongeloofelijk druk dus ben ik doorgereden om boven op de saturn te gaan staan. ook file natuurlijk dus stonden er mensen op die steile helling om boven te geraken. Was er een oud koppel die niet boven geraakte en terug achteruit bolde op de auto erachter dus nog meer file natuurlijk .
                                  Uiteindelijk boven geraakt en om terug weg te geraken valt het toch op da er vooral golfkes of ibizakes zijn met nieuwe nrplaten die weigeren er een auto tussen te laten zodat ze iedereen klem zetten maar ze staan wel 1 auto sneller in de file
                                  BMW X5 45e

Comment

Achteruitrijcamera verplichten? Erg handig zo'n ding.

??????? wie doet dat? 1/10?
                                    Akkoord, met de vrachtwagen zou ik het ook doen maar met een personenvoertuig....
                                    Ik.
                                    Al was het maar om ondertussen te kijken of er niemand tegen mijn achterbumper gezeten heeft.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
                                      Was deze namiddag de wagen aan het kuisen buiten (was van 2 mei geleden) en op één uur tijd zijn er vijf kwibussen de weg komen vragen. Door Aquafin werken is er nl. een hoofdverkeersader afgesloten maar daar staat wel een huizenhoog informatiebord met koeien van letters aangevend langswaar de omleiding plaats gebeurd, verder staan er borden aan de verschillende rotondes en zijstraten (NA de officiële omleiding al) die aanduiden dat de straat doodlopend is en dat het verboden is voor alle verkeer, uitgezonderd plaatselijk verkeer. Toch komen er altijd mensen doorgereden, die hoogst waarschijnlijk niet kunnen lezen, en die daarna, als ze niet verder kunnen door de werken, toch maar links en rechts proberen van binnendoor te rijden met als gevolg dat ze in de smalle binnenbanen hun weg kwijt zijn en dus maar de weg vragen. Vermits die binnenbanen zo ingewikkeld zijn dat lokale mensen zelf ook hun weg kwijt spelen als ze niet gewoon zijn van daar te passeren is het ondoenbaar van dat aan vreemden te gaan uitleggen. Als je hen dan vraagt langs waar ze gekomen zijn dan dissen ze ook nog allerhande sprookjes op (één professionele vrachtwagenchauffeur zei dat hij van het centrum kwam, wat dus totaal onmogelijk is via de weg die hij genomen had omdat de werken pal op die as liggen, anderen zeggen dat ze door hun gps gestuurd zijn waarop ik dan vraag of die hoger in de bevelslijn ligt dan verkeersborden wat ze dus niet verstaan) met als resultaat dat ik gewoon zeg van terug te keren vanwaar ze gekomen zijn en dan de omleidingsborden te volgen. De gezichten die ze dan trekken zijn niet mooi om zien.
                                      will er is vandaag een nieuw verbodsbord voorgesteld : gps uit, wegomleggingpijlen volgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door decat Bekijk Berichten
                                        Yup, maar het verminderde geluid primeert tov de veiligheid op de autostrade.
                                        Fluisterasfalt bij regen is een hel.
                                        ¿Que? Fluisterasfalt, in Nederland ook wel zoab of Zeer Open Asfaltbeton genoemd, heeft twee interessante eigenschappen:

1. het is stiller dan standaard asfalt
                                        2. het voert beter water af dan standaard asfalt

Als jij last heb van de regen, dan is het vast niet omdat je op fluisterasfalt aan het rijden bent...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door exacorta Bekijk Berichten
                                          Ik bedoelde echter dat ik er totaal geen problemen mee heb als iemand links gaat rijden, als hij hierbij aan een snelheid rijdt waardoor de achterliggers niet moeten gaan inhouden, en een halfuur moeten gaan bumperkleven vooraleer ze eindelijk naar rechts gaan...
                                          Dan erger je je om de verkeerde reden. Iemand die links de maximum toegelaten snelheid rijdt, en daardoor niet meteen naar rechts kan uitwijken, mag daar gewoon blijven rijden. Zelfs als dat betekent dat de achterliggers moeten inhouden, want dat betekent gewoon dat ze te snel rijden. Er is maar een uitzondering op, en dat is als er een prioritair voertuig achter je hangt. Dus tenzij je zo'n blauwe lamp op je dak hebt, mag je je alleen maar ergeren aan het feit dat je te snel reed. Helder, nietwaar?

Comment

Working...
                                          X