Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel IV

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
    Zo gebeuren van die vettige accidenten van inhalende auto's en motorrijders die dan plots op meneer ikslaplotslinksaf inrijden.
    Juist.
    Daarom heb ik er een hekel aan: ik ga daarom niet voorbij. En daarvoor remmen is zo dom, terwijl je anders mooi voorbijkan als hij richting rechts aangeeft bv.

2015 Volvo V60 D2 aut.
    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
      Jij hebt ze gemeten?

Sterk...
      Ik denk wel dat ik in een betere situatie zit om hier over te oordelen.
      160-170 was trouwens een "voorzichtige" schatting, maar bon...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
        baan van 70 per uur, iemand remt, tot ong 20 per uur. DAN PAS richtingsaanwijze op naar links.
        In godsnaam mensen, draai dat eens om: eerst knipperlicht en dan remmen ...

De anticiperende medemens dankt u.
        Daar kan ik mij ongelooflijk aan ergeren!

Comment

Stevig hoe dat sommigen zo snelheid kunnen inschatten . Eens je die snelheden rijdt, merk je dat zo een Scenicjes zeker niet zo hard rijden

Links- en middenplakken ook.

Volk genoeg hier dat een remactie wel gerechtvaardigd vind bij bumperklevers...

euhm, ga je een ongeluk uitlokken gerechtvaardigd noemen?
          lekker :-)

het moet jou maar is overkomen, dat iemand vind dat je verkeerd rijdt en voor jouw neus flink remt...

ik ga voort op wat hij vertelde van snelheid, dus mij moet je daar niet op afrekenen...

Comment

Dat weet de snelle jongen niet.

En ik heb nog nooit iemand over zichzelf horen zeggen dat ie slecht rijdt.
            ik durf eerlijk zeggen, dat ik mijn eerste twee jaar niet goed reed,
            te weinig respect voor eigen auto, iets te veel raggen...

tot ik een droomauto onder mijn poep had,
            en daarmee voorzichtig om gesprongen...

laten we stellen: 0ongelukken, 0snelheidsboetes...
            en met genoeg kilometers per jaar , durf ik dan ook zeggen dat ik nu dus wel goed kan rijden...

ook al is het verkeer een samenloop van omstandigheden waar niet altijd alles voorspelbaar is :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk Berichten
              ik durf eerlijk zeggen, dat ik mijn eerste twee jaar niet goed reed,
              te weinig respect voor eigen auto, iets te veel raggen...

tot ik een droomauto onder mijn poep had,
              en daarmee voorzichtig om gesprongen...

laten we stellen: 0ongelukken, 0snelheidsboetes...
              en met genoeg kilometers per jaar , durf ik dan ook zeggen dat ik nu dus wel goed kan rijden...

ook al is het verkeer een samenloop van omstandigheden waar niet altijd alles voorspelbaar is :-)
              Geen van die criteria geven aan of je goed kan rijden of niet.
              1991 BMW E30 318is

Comment

Geen van die criteria geven aan of je goed kan rijden of niet.
                Neen en toch kan ik het,
                of je het nu wilt hebben of niet.

die criteria volgen uit goed kunnen rijden,
                of je het nu wilt hebben of niet :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk Berichten
                  euhm, ga je een ongeluk uitlokken gerechtvaardigd noemen?
                  Nee. Anderen hier vinden van wel .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
                    Ritsen ... het wordt nooit wat in Vlaanderen. Gisteren ook nog 2 keer voorgehad dat iemand het gat wilde dicht gooien, terwijl ik niet meer probeerde te doen dan op een correcte manier te ritsen. De eerste (een Altea camionet) heb ik laten doen omdat ik op de linkse strook reed (geen voorrang), bij de tweede (een echte camionet) reed ik op de rechtse strook die wegviel (dus wél voorrang), en week ik dus niet. Blijkbaar had hij dan toch zo'n grote ballen niet om me te raken

Hij is wel nog wat komen kutten door over het gearceerde stuk proberen in te halen, maar veel meer dan zichzelf in de problemen werken heeft hij daar niet mee bereikt. Sukkel
                    Zwijg mij over ritsen, vorige week nog een discussie gehad met iemand over ritsen (hij zit ook hier op het forum), en die kwam er openlijk voor uit dat hij iemand is die het vrije rijvak blokkeert als hij ziet dat mensen er gebruik van maken. Iedereen moet maar achteraan aanschuiven !

Ach ja

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                      Zwijg mij over ritsen, vorige week nog een discussie gehad met iemand over ritsen (hij zit ook hier op het forum), en die kwam er openlijk voor uit dat hij iemand is die het vrije rijvak blokkeert als hij ziet dat mensen er gebruik van maken. Iedereen moet maar achteraan aanschuiven !

Ach ja

Domme mensen kan je niets leren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
                        Eila, das mij wel beschuldigen zulle toere

Was om te lachen Naish

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten

Ach ja
                          dus op E40 richting Brussel file vanaf Aalter ipv Aalst
                          maar een paar letters verschil

Comment

• Pff net terug van Kortrijk en zwaar controle. Volledig tot de Franse grens gereden, omdat we nergens afkonden. Elke afrit afgezet richting Frankrijk.

Comment

• een renault scenic volgeplakt met aftermarket led-dagrijlichten, halve trouwboek naast hem en kroost op de achterbank, die het leuk vond om mij de hele tijd te zitten uitdagen.. hoezo verantwoordelijkheidsgevoel?

ook al zat daar mss grofweg 130pk in zo'n ding.. zijn gezicht was priceless toen ik 'm aan de lichten met gemak achterliet
                              en dat met ocharme 105pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichten
                                Pff net terug van Kortrijk en zwaar controle. Volledig tot de Franse grens gereden, omdat we nergens afkonden. Elke afrit afgezet richting Frankrijk.
                                En wat mag het probleem daarmee zijn?

Comment

Zo gebeuren van die vettige accidenten van inhalende auto's en motorrijders die dan plots op meneer ikslaplotslinksaf inrijden.
                                  Het kan ook andersom. Onlangs op de Diestsesteenweg naar Leuven (nog een van de weinige banen met een berijdbare derde "middenstrook", weliswaar vol met gearceerde vakken, maar vooruit) : we rijden treintje met 60-70 km/u, zie ik plots de wagen voor mij, net zoals de wagen ervoor, zonder ook maar iets te remmen naar links gaan op de middenstrook om een auto in te halen die stopte op de rechterstrook. Een normale mens zou zich afvragen, waarom stopt die hier plots, is hier iets aan de hand? En inderdaad, er was een voetganger aan het oversteken (op een zebrapad!). Gelukkig was ie voorzichtig en zag hij die 2 debielen aankomen. Voor hetzelfde geld 1 verkeersdode erbij.

Comment

• Vorige week kwam ik 's morgen buiten in de Pollepelstraat in Gent (drukste studentenbuurt) en bleek dat er enkele losstaande fietsen op de daken van auto's in de straat waren gegooid. Op mijn wagen lag er bij toeval géén maar het was toch beangstigend want schade heb je dan sowieso.

Ik heb ook al gezien dat in deze straat alle spiegels aan de voetpadkant kapotgetrapt waren, ik heb al gezien dat er op auto's geürineerd werd. Het is de afgelopen maanden al meermaals gebeurd dat bijna alle vuilniszakken op donderdagmorgen vanaf de overpoortstraat tot aan de Vooruit op de weg gegooid werden 's nachts en zo de hele straat een afvalberg.
                                    (Wat mijns inziens ook onaanvaardbaar is is dat er geen enkel respect is voor het eigendomsrecht van fietsen, die worden gestolen alsof diefstal ethisch oké is, je zal maar met een nieuwe rijden.)

Deze buurt is sinds een aantal jaren overspoeld met studenten (het studentenaantal in Gent in geëxplodeerd) maar dat er uitgerekend bij studenten (intelligentsia?) een gebrek aan moraliteit heerst waardoor een buurt onleefbaar wordt vind ik triest.
                                    2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Gisteren in Aalter op de E40 naar Brussel:

Een dwerg (niets tegen die mensen) rijdend in een Fiat panda aan 75-80km/h, met zijn/haar hoofd hangend op 10cm van het stuur.
                                      2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                                      2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk Berichten
                                        En wat mag het probleem daarmee zijn?
                                        Ik kwam van Zwevegem de e17 opgereden om dan in de e403 op te rijden.
                                        Het ei was afgezet en dan willen we afrijden om de e403 op te rijden ging ook niet. Afgezet
                                        Menen afgezet
                                        en dan volledig doorrijden naar de grens om dan daar in file te staan om een paar flikskes te passeren en dan gewoon terug te draaien en dan konden we eindelijk afdraaien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichten
                                          Ik kwam van Zwevegem de e17 opgereden om dan in de e403 op te rijden.
                                          Het ei was afgezet en dan willen we afrijden om de e403 op te rijden ging ook niet. Afgezet
                                          Menen afgezet
                                          en dan volledig doorrijden naar de grens om dan daar in file te staan om een paar flikskes te passeren en dan gewoon terug te draaien en dan konden we eindelijk afdraaien.
                                          Ah, op die manier 'afgezet'. Niet dat er controle was, je kon effectief niet door.

Comment

Working...
                                          X