Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel IV

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• AAAAAAAAAAAARGH wat kan ik mij ergeren aan van die kinkels die op de autostrade plots beslissen dat ze per se op dat eigenste ogenblik links moeten gaan rijden, en dat dan doen ofwel zonder te pinken (en zonder te kijken), ofwel door te pinken (als substituut van in hun spiegel te kijken of er niemand komt aangereden links). En dan moet je als vlotte bestuurders dus vol op je rem gaan staan! Gisteren was het zo. Vandaag was het weer van dat! Onverantwoord rijgedrag gewoon... Na een fare-flash-serenade begeleid door een concert van getoeter van mijnentwege, kreeg ik gisteren wel een verontschuldiging dmv een opgestoken hand. Getoeter verzacht de zeden!

En opnieuw mijn klassieke ergernis: kerels die minutenlang uiterst links blijven rijden aan pakweg 121 per uur, wat exact even snel is als iedereen op de middenstrook. Serieus! Rijd links of wees zo beleefd om de bestuurders achter u en u voorbij willen, voor te laten, zeker als ze u dat te kennen geven adhv hun pinker! grrrrrrrrr

Een derde ergernis - het was blijkbaar mijn dagje niet - rond punt tussen GB en Aldi op kortrijkse steenweg. Het rond punt ziet er perfect uit om op te rijden, enkel een auto op de binnenste band, die bovendien niet pinkt, ik meen dus te kunnen oprijden via de buitenste band van het rond punt. Tot die auto op de binnenste band beslist, als ik er al half op het rond punt ben, dat hij toch vlak na mij wil afslaan en in 1 vlotte beweging van de binnenste band eraf rijd... chance dat ik kon remmen... en die kerel dan nog verongelijkt kijken ook... serieus!

En ten slotte, geen bron van ergernis, maar toch opvallend: in mijn hometown SML 4 auto's in totaal tegengekomen. Geen één die zijn pinker gebruikt. Van de kortrijkse steenweg rechts afslaan, dat gaat blijkbaar zonder pinker, nadien aan 't Latemke opnieuw rechts afslaan, idem. iemand anders die daar de straat inreed: opnieuw zonder pinker... aan het rond puntje in 't centrum uiteraard idem dito... wtf?
    bmw 116d sportshatch

Comment

• Zeer herkenbaar DDke.
      Dat heb ik daar al verschillende keren voorgehad.

Comment

• Waarom rijdt iedereen zo traag op de secundaire wegen???
        Het is hier al een week sneeuwvrij. Maar toch ... 50 waar ze 70 mogen en zelfs 90 mogen, en hier en daar enen die 70 rijdt waar ze 90 mogen ...

2015 Volvo V60 D2 aut.
        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• pff grote ergernis! Mss al te diep in het glas gekeken of gewoon heel veel flessen in de koffer
          Hier was het precies pinkerloze donderdag

Comment

• Een bericht aan half autorijdend Belgie: zet die mistlampen af!!!!

Comment

• Op sneeuw of op ijs rijden wordt steeds grimmiger.De ene wil niet opzij voor de andere(de gracht is te dichtbij)Parkeren aan de zijkant is ook zoiets(je hebt er zelf om gevraagd)Blik op de weg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmw alpina Bekijk Berichten
                Een bericht aan half autorijdend Belgie: zet die mistlampen af!!!!
                Echt hè

Voor EN achter aub!
                2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
                  Echt hè

Voor EN achter aub!
                  Achter zou al een mooi begin zijn.

Comment

• En rap!
                    Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Momenteel op de E19 Antwerpen-Brussel: mistlichtparade :sad:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                        Kom toch allemaal naar de Westhoek. 't Is hier al daaaagen sneeuw- en ijsvrij vrij

Alhoewel, neeje, blijf maar daar allemaal
                        Da ze hier maar schoontjes wegblijven. Kunnen wij als locals tenminste nog wa "affeceren" als we gehaast zijn.
                        Tis al erg genoeg dat de fransosen de baan langs de vaart ontdekt hebben als de N8 vol zit .

Comment

• Mijn ergernis van de laatste dagen

PUTTEN IN DE BAAN

Jezus wat is me dat allemaal. In Waterloo was het een slagveld op de ring (hebben ze die net niet herdaan???). Vandaag de E42 richting Namen daar was het op sommige stukken het veiligste van IN HET MIDDEN te rijden tussen het eerste en het 2e vak, en in de andere rijrichting hadden ze al borden gezet met snelheidsbeperking tot 70 per uur want daar was het nog 10 keer erger

Comment

• In Hasselt was het ook zo erg,niet nomaal
                            Ik wil geen hindernissenparcour, ik heb geen 4x4 , grrrr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                              Ik erger mij aan mensen die hun auto niet sneeuwvrij maken.
                              Voor en zijruiten vrijmaken en dan de baan op met 10cm op uw dak en capeau.
                              klopt.

Zeker als je een angsthaas bent, en plots een uitwijmanoeuver doet om dat te ontwijken/of bruusk remmen.

Hetzelfde met die platen ijs die van opleggers afkletsen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                Mijn ergernis van de laatste dagen

PUTTEN IN DE BAAN

Jezus wat is me dat allemaal. In Waterloo was het een slagveld op de ring (hebben ze die net niet herdaan???). Vandaag de E42 richting Namen daar was het op sommige stukken het veiligste van IN HET MIDDEN te rijden tussen het eerste en het 2e vak, en in de andere rijrichting hadden ze al borden gezet met snelheidsbeperking tot 70 per uur want daar was het nog 10 keer erger
                                En het schoonste vanal da gaat pas in 2015 goedkomen heb ik op het nieuws gehoord .
                                2012 E92 Bmw 335i DKG
                                1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                  Momenteel op de E19 Antwerpen-Brussel: mistlichtparade :sad:
                                  Gisteren ook achter zo eentje gereden, volledige kerstboom aan, mistlichten voor- en achteraan, met 50 km/u (op een max. 70 km/u weg). Begint ie dan opeens te remmen, te remmen, te remmen, om dan doodleuk, zonder de pinker te gebruiken, vanuit bijna stilstand rechts een zijweg in te slaan . Sommigen slagen er toch in telkens net het omgekeerde te doen van wat nodig is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yoda007 Bekijk Berichten

Hetzelfde met die platen ijs die van opleggers afkletsen
                                    Ergerlijk idd, maar niet echt evident om dat daar af te krijgen voor ze gaan rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
                                      Ergerlijk idd, maar niet echt evident om dat daar af te krijgen voor ze gaan rijden.
                                      idd, iets verder zijn zo een aantal "ijsplaten" op een auto gevallen. Chauffeur kan daar moeilijk iets aan doen, maar dat beseffen de mensen niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
                                        dat klopt, maar toch is het kak

Comment

• Niet verkeersgebonden maar:

Nieuwjaar in Belgie is voor sommigen blijkbaar:

- Met een groep zatte jongeren rond een (ok, ze had eveneens wat gedronken) gevallen oudere vrouw, die niet meer recht raakte, staan om ze staan uit te lachen en uit te dagen, te verwijten.

- Met je zatte botten de ambulance bellen, en dan in groep ook nog eens kakken op de ambulance. "Bedankt" ook voor commentaren als "als ge er morgen nog ligt borstel ik u weg, met uw "hoerehaken". Gelukkig dat jullie aan mijn bek zagen dat ik razend was, en jullie ervandoor zijn gegaan. Bedankt daarvoor.

-Na een kwartier nog steeds de vrouw zitten uitlachen en uitmaken.

Ik ben er toevallig voorbij gekomen, studeer verpleegkunde. Kon niet meer doen dan de vrouw continue in het oog houden en blijven aanspreken. Kon toch moeilijk haar half gaan uitkleden om naar haar been te kijken? (Leek op het eerste zicht niet gebroken). Heb dan maar mijn reddingsdeken uit mijn jas gehaald en rond haar gewikkeld en de persoon blijven aanspreken/ in het oog houden.

- Bedankt aan de ambulancemedewerkers van brw Landen voor het schouderklopje en de commentaar "goed gedaan". Bedankt ook voor het nieuwe reddingsdeken hoewel dat echt niet nodig was. Graag gedaan om te helpen met mevrouw te tillen en toe te stoppen.

- "Bedankt" ook aan de vrouw (!) die met mijn rugzak ging lopen terwijl je hulp aan het verlenen bent om 5u 's nachts in de kou, zodat ik ook nog achter jou moet aankomen lopen om het terug af te pakken, bedankt, echt waar.

Bedankt. 't Moest er effe uit.

Comment

Working...
                                          X