Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel IV

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Het grote ergernis topic deel IV

Ik erger mij aan het derde ergernistopic, dus is er nu een vierde om nog meer te ergeren.
    Ga vooral uw gang

danku

je ergeren is minder lang leven

Comment

bobo

Comment

je hebt ergeren en ergeren he bobo.
        Ergeren in de echte zin: juist, da's niet goed voor een mens. Maar ik doe dat niet meer, ik krijg daarvan steken in mijn ruggegraat, dus ik vermijd dat. En dat lukt zeer goed.

Ergeren in de zin van "allé, ge moet dat daar zien, phoeh", da's al heel wat anders.

Gelijk die peet in zijn vette mooie zwarte S-klasse die jammer genoeg dacht dat de autosnelweg van hem was.
        Rijdt NIET op cruise, terwijl er niet veel verkeer was, maar continu deed hij dingen zodat ik of een andere wagen zijn rood bolleke in zijn spiegel deed branden, zowel links als rechts. Dat je dat niet doorhebt, daar heb ik medelijden mee.

2015 Volvo V60 D2 aut.
        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Vandaag op de E40; aan de werken (beter gezegd versmalde rijstroken) in erpe-mere richting Brssl.

Mensen die op de uiterst linkse rijstrook te dicht op elkaar rijden (waaronder ik er ook op zit) en van zodra die borden te voorschijn komen dat er 4000 m (!) verderop werken zijn, abrupt op de rem drukken

voor mij reed ene volvo V40, remde zo hard dat zijn alarmlichten aan gingen.
          Heb ook alles moeten dichtgooien, nog net naar rechts kunnen reppen of ik zat er tegen. Sukkelaars zijn het

Comment

gisteren was 't bovendien blijkbaar gratis bellen op de autostrade ofzoiets....

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
              gisteren was 't bovendien blijkbaar gratis bellen op de autostrade ofzoiets....
              Actie van Proximus misschien Nikske?

Comment

waarom doet mobistar zoiets niet hé, dju

Comment

volgens mij was het voor alle operatoren.
                  50% zat te bellen in zijn auto, niet handsfree. Met bijhorend rijgedrag natuurlijk.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

Gisteren een Nederlander die stuurde naar waar zijn rechter wijsvinger aan het duwen was op zijne TomTom. Geslinger deluxe dus.

Comment

Een of andere idioot (en hij leest hier niet mee, want ik ben er zeker van dat hij franstalig is ) in een gele twingo (1e generatie):

Haalt de rij rijdende auto's in over de busstrook langs rechts, komt tesamen met mij aan een verkeerslicht dat op een eilandje staat, en heeft de keuze: rechtservan (om rechtsaf te slaan) of op het eilandje knallen. spijtig genoeg kiest ie voor optie 1, maar gaat toch rechtdoor. Haalt vervolgens de rijdende wagens (geen file!) in over het fietspad en slaat rechtsaf door het rood.

45seconden later rijd ik hem voorbij (slecht geparkeerd) en staat ie naast z'n wagen te GSM'n...

Plaats delict: Houba Destrooperlaan...

Comment

Die stond er nog naast... Daarstraks een wijf in een Audi A4 die plots mijne kant komt opgereden op de wegenwerken op de E40 in Kraainem. Wijf zat te smsen en dan wilde vooral die muur niet raken (die gele motorfiets hebben we wel niet gezien die rechts van u rijdt...).

Comment

12345
                          Last edited by ; 31/05/2010, 02:30. Reden: verkeerd topic

Comment

Het viel me op dat het op de E34/E313 verrassend vlot ging vandaag zo zonder rijstrooksignalisatie. Het bevestigt mijn vermoeden dat die dingen ofwel geen zak uitmaken ofwel de file nog erger maken.
                            AutoMinded.be

Comment

Het soort John -met opstaande pet- dat met zijn 4de hands getjoende E36 316i de stoere man wil uithangen door half driftend een rond punt wil oprijden, terwijl je er op enkele meter vandaan staat te werken, én er een school in de buurt is.
                              (de loser had natuurlijk de anonieme Mazda van de politie niet gezien )
                              2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                              2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

70kmh op de E40 tussen Gent en Brussel. Het is weekend, geen enkele reden om zo traag te moeten rijden, maar wel volop bordjes radarcontrole. CC dan maar op 77 gezet, net is sneller dan het midden & rechterrrijvak, dus op het linkerrijvak. Hopelijk zaten er in de trein enkele mensen met macht die zich ook ergerden

Waarom is ELKE werf op/langs een autosnelweg beperkt tot 70kmh? In Luxemburg heb ik ooit borden gezien die bvb de rechterrijstrook beperkten tot 70kmh en de andere tot 90 of zelfs 110kmh. Voor niet iedere werf is 70kmh gerechtvaardigd dunkt me...

Comment

Ik ken één werf waar je 90 mag

E313 in Bilzen

Comment

Een Axiam die het nodig vond om in een bocht waar hij geparkeerd stond zich 180° te draaien bij het uitrijden van zijn parkeerplaats...
                                    Mijn tegenligger die aan de binnenbocht reed kon nog net alles dichtgooien of het was erop.

Dat je dat zelf niet door hebt dat een manoeuvre uitvoeren in een bocht geen goed plan is, en zéker al niet als je daarvoor 2 rijstroken nodig hebt...

Comment

Vorige zondag. Kom op een T-splitsing, en ik stop. Van rechts komt een oud vrouwtje met een autootje aan 20km/u aangereden, geeft richting aan dat ze links inwil (straat waar ik sta dus), en draait in rechts van mij over het voetpad, achter mij door, en dan verder naar het rechterbaanvak.

OMFG. Rijbewijzen....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door t-o-m Bekijk Berichten
                                        Een Axiam die het nodig vond om in een bocht waar hij geparkeerd stond zich 180° te draaien bij het uitrijden van zijn parkeerplaats...
                                        Mijn tegenligger die aan de binnenbocht reed kon nog net alles dichtgooien of het was erop.

Dat je dat zelf niet door hebt dat een manoeuvre uitvoeren in een bocht geen goed plan is, en zéker al niet als je daarvoor 2 rijstroken nodig hebt...
                                        ik heb me gisteren het nut van die Aixam's afgevraagd. een auto voor mensen die geen auto-rijbewijs willen/kunnen halen, maar toch het genot (nuja) van een auto willen.
                                        autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

Working...
                                        X