Oorspronkelijk geplaatst door El Greco
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk BerichtenAls ik in zo'n situatie zit dat ik links moet afslaan en nog juist voor het groene licht staande, zie dat de opkomende wagens die linksaf moeten slaan de ganse beschikbare ruimte ingenomen hebben en ik dus niet kan aansluiten achter mijn voorgangers zonder de doorgang te blokkeren dan blijf ik gewoon voor het groene licht staan en wacht op de volgende ronde, dit natuurlijk met de nodige claxon- en grootlichtconcerten van de chauffeurs achter mij ten gevolge. Ik veronderstel dat het dit soort kinkels is dat aan de basis ligt van de geblokkeerde kruispunten? Waarschijnlijk zal er dan s'avonds links of rechts op het een of het andere forum een input zijn van een van deze "lichten" die zijn gal dan eens wil spuien over "nen ouwe rakker die beter thuis zou blijven" ipv. het verkeer op te houden......
Comment
-
Vanochtend sinds langs nog es serieus geërgerd. Ik wil via de e403 de r8 oprijden en daar staat er s'ochtends meestal file. Ik rij 50-60 links de file voorbij. Voormij reed een vw met een jonge gast erin. We waren nog ver van de invoegpunt tot hij zich opeens voor een vrachtwagen gooit die max een meter liet met zijn voorligger en ie was net aan het optrekken. Die camion heeft nog mogen stampen ze. Levensgevaarlijk zo'n dingen.
Comment
-
Vandaag met de vriendin is meegereden door antwerpen centrum.
Wat ge daar allemaal tegenkomt. polen die voorrang van links nemen, voetgangers die achter camions komen gespronge zonder links en rechts te zien en dan maar verwachten dat iedereen stopt. Mensen die aan de sinksefoor tegen 5per uur in het midden rijden terwijl er normaal 2auto's kunnen rijden. hopende op een parkeerplaats terwijl alles binnen 100meter volzet is. als ze dan toch een plekske vinden nog meer de weg innemen en zonder te pinken maar draaien en keren. (want ja pinkers op een bmw zijn blijkbaar een optie). en het strafste van al is: we zijn op de kaaien aan het rijden richting zuid. en wij hebben groen en rijden rustig door, en van rechts komen 3 flikken gezellig op hun fietske zich voor ons gooien en zo recht naar de voetgangers tunnel rijden. mensen claxoneerde maar dan werden ze kwaad en dreigden ze met een boete.BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichtenwij hebben groen en rijden rustig door, en van rechts komen 3 flikken gezellig op hun fietske zich voor ons gooien en zo recht naar de voetgangers tunnel rijden. mensen claxoneerde maar dan werden ze kwaad en dreigden ze met een boete.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk BerichtenKunt ge op ne velo ook preoriteir zijn?
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk BerichtenNatuurlijk dat
Comment
-
Vandaag was het precies zondag:
- Alfa 159 die constans 50 km/u reed op een 70 weg
- Hyundai die de ring van Lier opging, niets van verkeer, en automatisch naar het linkervak ging?
- Audi die tegen ongeveer 80km/u tegen de borduur kwam...
- Astra die eventjes een file van 10 auto's en 3 vrachtwagens, dankzij 2 tractors, ging inhalen... maar was vergeten dat er auto's van de andere kant kwamen
- ...
En overal was het aanschuiven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk BerichtenAls ik in zo'n situatie zit dat ik links moet afslaan en nog juist voor het groene licht staande, zie dat de opkomende wagens die linksaf moeten slaan de ganse beschikbare ruimte ingenomen hebben en ik dus niet kan aansluiten achter mijn voorgangers zonder de doorgang te blokkeren dan blijf ik gewoon voor het groene licht staan en wacht op de volgende ronde, dit natuurlijk met de nodige claxon- en grootlichtconcerten van de chauffeurs achter mij ten gevolge. Ik veronderstel dat het dit soort kinkels is dat aan de basis ligt van de geblokkeerde kruispunten? Waarschijnlijk zal er dan s'avonds links of rechts op het een of het andere forum een input zijn van een van deze "lichten" die zijn gal dan eens wil spuien over "nen ouwe rakker die beter thuis zou blijven" ipv. het verkeer op te houden......Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Mensen die sneller willen zijn dan de anderen in plaats van mooi aan te schuiven in de file en die hiervoor risico nemen door rechts voorbij te willen steken, volle witte lijnen oversteken, bruusk van rijvak veranderen etc. Het resultaat is een geblutste voorvleugel, een beschadigde velg, een kapot voorlicht en scharen over heel de bumper ....Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.
Comment
-
Busje dat z'n voorrang van rechts niet geeft, én te snel af kwam, en in paniek naar het andere vak reed, hoewel ik met de nodige voorzichtigheid afkwam en stopte omdat ik zag dat die geen 50 deed en wat kilootjes woog.
Door z'n maneuver naar het andere vak, waar een tegenligger afkwam (gelukkig wel met correcte snelheid) moest die keihard remmen en zag ik de helft van zijn marginale puberende passagiers naar voor vliegen
Toen ze weer allemaal op hun plaats zaten, en ik achter die bus reed kreeg ik heel het repertoire van de meest marginale tieners in gebarentaal te zien
Ze zouden beter hun chauffeur buitengesjot hebben. Onverantwoord.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
Comment