Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel IV

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

De mongool zonder verkeersinzicht met 63 bengels in de auto, die nog liever op mij zou inrijden om zijn punt te maken dan na te denken over de situatie.

Ik stond op een kruispunt van de ring rond Turnhout. Ik wil links afslaan, dus moest eerst het verkeer uit de andere richting doorgelaten worden. Voor mij stond een Duitser die het niet goe doorhad. Hij reed dus voor een stuk door terwijl het nog voor de tegenliggers groen was. Als de persoon die vanuit de tegenovergestelde richting kwam niet had opgelet, had het daar serieus kunnen misgaan. De Duitser herpakt zich na enkele seconden en ondertussen wordt het groen voor het kruisende verkeer. Ik stond dan ook al zover op het kruispunt, dat ik niet terug kon.

Ik dacht dus: nu zullen de kruisende wagens toch wel hoffelijk zijn, de Duitser een secondje geven en hem en mezelf even doorlaten, maar nee hoor. Die fuck*ng mongol van de andere kant kwam extra hard, wild zwaaiend en flitsend aangereden om toch maar zijn punt over te brengen. Ik had even heel veel zin om mijn auto aan de kant te zetten, maar heb me ingehouden. Ik snap dat echt niet: verkeersagressie uitlokken als uw kinders erbij zijn. Man toch, marginaal!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jodele Bekijk Berichten
      -Wegversmallingen,bloembakken,verkeersdrempels,er worden er maar meer en meer
      gezet en we doen al niet anders dan aanschuiven.
      -De wielerterroristen die in't midden van de weg moeten rijden omdat anders hun bandjes misschien beschadigt worden op het fietspad.
      -De schandalige staat van de meeste wegen.
      ....
      dagelijkse frustraties genoeg
      En de nog schandaligere staat van de fietspaden.
      Als deze overal bereidbaar zouden zijn zouden een pak meer fietsers daar op rijden en voor minder frustratie zorgen bij de autobestuurders. Uiteraard zijn er ook fietsterroristen dat is een punt.

K

Comment

Iemand aan de dampoort die mij niet in de rij wil laten (tijdens het aanschuiven komende vanaf Sint-Amandsberg)
        meneer liet een plaats open voor hem(VW passat), genoeg om er zachtjes mijn auto tussen te plaatsen.
        Blijkbaar was zijn passagier (zijn vrouw neem ik aan) daar niet mee opgezet en ze doet haar raampje open.
        "Meneer ge moogt hier nie rijden"==>Ik had een klein stukje over het gearceerd gereden om er te geraken, daar alles toch stil stond.
        Ik zeg niks en ondertussen was die vent beginnen pushen, het gat wat dicht rijden zodat ik er niet bij kon.
        Gelukkig stond ik al ver genoeg waardoor hij mij niet meer kon blokeren.
        Meneer was daar blijkbaar niet van overtuigd en gefocust op mij wou hij mij toch nog proberen vastzetten.
        Hij draaide naar opzij, maar had de C-klasse die ook voor hem aan het invoegen was en stilstond half op zijn vak uit het oog verloren.
        Gevolg is dat meneer erin geslaagd is om aan nog geen 5kmh de C-klasse aan te rijden en z'n bumper te beschadigen.

Denk niet dat ik ooit zoiets grappig heb gezien in m'n leven.

Die vrouw die in de passat zat woedend roepen "schrijf zijn plaat op!" (op mij bedoelend)
        Waarop ik zei "Ik heb daar niks mee te maken mevrouw"
        zij:" ik heb getuigen"
        ik: "Dat wordt een europees aanrijdingsformulier, prettige dag verder"

Comment

Je had je moeten kenbaar maken bij de chauffeur van de C-klasse als getuige .

Comment

Ritsen ... het wordt nooit wat in Vlaanderen. Gisteren ook nog 2 keer voorgehad dat iemand het gat wilde dicht gooien, terwijl ik niet meer probeerde te doen dan op een correcte manier te ritsen. De eerste (een Altea camionet) heb ik laten doen omdat ik op de linkse strook reed (geen voorrang), bij de tweede (een echte camionet) reed ik op de rechtse strook die wegviel (dus wél voorrang), en week ik dus niet. Blijkbaar had hij dan toch zo'n grote ballen niet om me te raken

Hij is wel nog wat komen kutten door over het gearceerde stuk proberen in te halen, maar veel meer dan zichzelf in de problemen werken heeft hij daar niet mee bereikt. Sukkel
            AutoMinded.be

Comment

Jan, het wordt nooit wat in Geel

belangrijk detail

heb overigens gehoord dat men nu van plan is de rotondes te vervangen door kruispunten

Comment

.....
                Last edited by ; 07/07/2010, 15:07.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten

belangrijk detail

heb overigens gehoord dat men nu van plan is de rotondes te vervangen door kruispunten
                  Bwa dit was achtereenvolgens in Zaventem en in Antwerpen. De ring van Geel is ook een ramp op dat gebied ja.
                  AutoMinded.be

Comment

Wat heb je wel al allemaal zien liggen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                      Iemand aan de dampoort die mij niet in de rij wil laten (tijdens het aanschuiven komende vanaf Sint-Amandsberg)
                      meneer liet een plaats open voor hem(VW passat), genoeg om er zachtjes mijn auto tussen te plaatsen.
                      Blijkbaar was zijn passagier (zijn vrouw neem ik aan) daar niet mee opgezet en ze doet haar raampje open.
                      "Meneer ge moogt hier nie rijden"==>Ik had een klein stukje over het gearceerd gereden om er te geraken, daar alles toch stil stond.
                      Ik zeg niks en ondertussen was die vent beginnen pushen, het gat wat dicht rijden zodat ik er niet bij kon.
                      Gelukkig stond ik al ver genoeg waardoor hij mij niet meer kon blokeren.
                      Meneer was daar blijkbaar niet van overtuigd en gefocust op mij wou hij mij toch nog proberen vastzetten.
                      Hij draaide naar opzij, maar had de C-klasse die ook voor hem aan het invoegen was en stilstond half op zijn vak uit het oog verloren.
                      Gevolg is dat meneer erin geslaagd is om aan nog geen 5kmh de C-klasse aan te rijden en z'n bumper te beschadigen.

Denk niet dat ik ooit zoiets grappig heb gezien in m'n leven.

Die vrouw die in de passat zat woedend roepen "schrijf zijn plaat op!" (op mij bedoelend)
                      Waarop ik zei "Ik heb daar niks mee te maken mevrouw"
                      zij:" ik heb getuigen"
                      haha dat moet lachen geweest zijn

Kennis van mij heeft eens iets gelijkaardig meegemaakt. Ene die hem er niet wou tussen laten en het gat nog vlug wou toe rijden. Wel geen rekening gehouden met natte wegdek en die is achteraan op nen bus gevlogen. Naar het schijnt was die zijn gezicht ook de moeite om te zien. Lachen en doorrijden...

Comment

.....
                        Last edited by ; 07/07/2010, 15:07.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                          not that easy i'm afraid...

Men begaat een vluchtmisdrijf van zodra men na een ongeval niet ter plaatse blijf dit met doel zich aan een vaststelling van het gebeurde feit te ontdoen (en dus zijn verantwoordelijkheid te ontlopen). Deze definitie geldt ook in de volgende gevallen:
                          • Indien men niet ter plaatse blijf bij een ongeval dat niet te wijten is aan eigen schuld maar waarbij men wel betrokken partij is begaat men een vluchtmisdrijf.
                          • Indien met niet ter plaatse blijf bij een ongeval waarbij er geen schade te merken is (dit zowel stoffelijk als lichamelijk) begaat men een vluchtmisdrijf.*
                          • Indien men niet ter plaatse blijft bij een ongeval waarbij er geen gevaarlijk situatie werd gevormd begaat men een vluchtmisdrijf.
                          • Indien men niet ter plaatse blijft bij een ongeval ook indien men geen betrokken partij is maar wel aanleiding gaf tot het desbetreffend ongeval.**

* Het al dan niet aanwezig zijn van schade, zowel stoffelijk als lichamelijk, heeft geen invloed op de definitie van een vluchtmisdrijf. Het al dan niet aanwezig zijn van schade zal, mogelijks, impact hebben op de strafmaatregel.
                          ** Men kan bijvoorbeeld betrokken partij zijn door een verkeerd manoeuvre uitgevoerd te hebben waardoor andere automobilisten een verkeersongeval veroorzaken.

Ge zijt medeplichtig vrees ik en het hier op het forum plaatsen zal niet veel helpen ook niet :p
                          Hier stond eens mijn auto vermeld.

Comment

diene kerel met zijn BWM 3 reeks deze ochtend dat niet uit de kant wou en daarna doodleuk mijn plaat opgeschreven heeft, lol

we zullen zien binnen twee weken of het een flik was of niet I guess !
                            Hier stond eens mijn auto vermeld.

Comment

vanmorgen een zilvere toyota auris voor me met zijn tankklep open en de draaiknop hing maar rond te fladderen. Ik op hem aan't flikkeren voor aandacht te trekken en hem erop te wijzen, geen reactie behalve "fuck you".
                              Naast hem aan de lichten gezegd dat zijn tankklep openstond en weer "fuck you".

wtf, denk dat hij geen Nederlands sprak ofzo

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fblade Bekijk Berichten
                                • Indien men niet ter plaatse blijft bij een ongeval waarbij er geen gevaarlijk situatie werd gevormd begaat men een vluchtmisdrijf.
                                Het ongeval deed zich voor net voordat het licht op flikkerend oranje sprong en we stonden daar allemaal lelijk in de weg vanaf dat moment.
                                Of het levensgevaarlijk was laat ik in het midden, maar veilig was anders.

• Indien men niet ter plaatse blijft bij een ongeval ook indien men geen betrokken partij is maar wel aanleiding gaf tot het desbetreffend ongeval.**
                                Dat is een moeilijke, maar ik denk dat ze niet van toepassing is. Iedereen stond stil toen het gebeurde.
                                Voor mij heeft die vent vanuit stilstand besloten om wat dichter te rijden, hij had de intentie mij te blokkeren en heeft gewoonweg tegen die ander gereden.

Ge zijt medeplichtig vrees ik en het hier op het forum plaatsen zal niet veel helpen ook niet :p
                                Ik vind niet dat ik medeplichtig ben aan het ongeval, maar mocht iemand daar anders over beslissen (politie ofzo) wil ik altijd mijn verantwoordelijkheid opnemen en het gaan uitleggen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichten
                                  vanmorgen een zilvere toyota auris voor me met zijn tankklep open en de draaiknop hing maar rond te fladderen. Ik op hem aan't flikkeren voor aandacht te trekken en hem erop te wijzen, geen reactie behalve "fuck you".
                                  Naast hem aan de lichten gezegd dat zijn tankklep openstond en weer "fuck you".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten

belangrijk detail

Ze mogen van mijn part doen wat ze willen, maar dat ze eens het aanschuiven van de afrit Geel-West naar Geel toe ook aanpakken.
                                    Op de afrit is het keer op keer bang afwachten: ik voeg mooi op tijd in van het tweede naar het eerste, om dan de afrit te nemen. Op het eerste meestal een hele rij vrachtwagens die het zicht van tweede naar afrit belemmeren, en toch ... toch altijd pummels die op 't laatste van 't tweede zich voor een vrachtwagen schieten, en op de afrit willen. Ze verschieten dan dat er een file is, en panikeren. Sommigen geven gas bij, anderen remmen nog meer :schock: (ideaal, met zo een rijtje x-tonners achter je), nog anderen schieten zich alsnog op de afrit ....

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                                      Ze mogen van mijn part doen wat ze willen, maar dat ze eens het aanschuiven van de afrit Geel-West naar Geel toe ook aanpakken.
                                      Op de afrit is het keer op keer bang afwachten: ik voeg mooi op tijd in van het tweede naar het eerste, om dan de afrit te nemen. Op het eerste meestal een hele rij vrachtwagens die het zicht van tweede naar afrit belemmeren, en toch ... toch altijd pummels die op 't laatste van 't tweede zich voor een vrachtwagen schieten, en op de afrit willen. Ze verschieten dan dat er een file is, en panikeren. Sommigen geven gas bij, anderen remmen nog meer :schock: (ideaal, met zo een rijtje x-tonners achter je), nog anderen schieten zich alsnog op de afrit ....
                                      Je moet tijdens de avondspits de afrit Halle komende uit Brussel eens proberen ...... probleem daar is dat het eigenlijk een overgang van snelwegen is, en dat daar héél veel volk afmoet. Achter de bocht van de afrit is het altijd file, en bijgevolg is het eerste rijvak altijd volledig dicht kilometers voor de afrit. De tweede band zit vol met pummels die zich er tussen gooien ... en de derde band zit vol met nog grotere pummels die diagonaal alles doorsteken om toch maar op de eerste band van de afrit te geraken .... En na de afrit niets meer .... een hele lege snelweg.
                                      Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Comment

gelukkig moet ik die alleen maar 's morgens nemen of 's middags.
                                        's Avonds is dat de E429 op en hoppa, naar huis door 't vergeten gedeelte van ons land

Binnenkort start daar een andere werf, mag ik daar weer naartoe, en lekkere broodjes eten van Sylvia

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                                          gelukkig moet ik die alleen maar 's morgens nemen of 's middags.
                                          's Avonds is dat de E429 op en hoppa, naar huis door 't vergeten gedeelte van ons land

Binnenkort start daar een andere werf, mag ik daar weer naartoe, en lekkere broodjes eten van Sylvia
                                          Allé springt dan eens binnen he
                                          Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Comment

Working...
                                          X