Hmja, de file op de E314 was ook steviger en vroeger dan anders hoor..
Probleem is dat er bij het samenvoegen van de E40 en E314 eigenlijk geen probleem is: het verkeer van de E40 mag probleemloos naar de rechter rijvakken gaan. Gelukkig doet niet iedereen dat, zodat het verkeer van de E314 niet teveel gehinderd wordt. Stront is dan wel natuurlijk dat drie rijvakken van de E40 allemaal over één vak willen gaan.
Misschien was het beter om het linkervak van de E40 af te zonderen van het rechtervak, en dan een weefvak van het rechtervak te maken dat verplicht moet invoegen met verkeer van het linkervak van de E314, en het rechtervak van de E314 dan weer met rust wordt gelaten. Dit zorgt wel voor wat meer ingewikkelde soep, maar ik herinner me dat dit eens in Duitsland werd gedaan.
Probleem is dat er bij het samenvoegen van de E40 en E314 eigenlijk geen probleem is: het verkeer van de E40 mag probleemloos naar de rechter rijvakken gaan. Gelukkig doet niet iedereen dat, zodat het verkeer van de E314 niet teveel gehinderd wordt. Stront is dan wel natuurlijk dat drie rijvakken van de E40 allemaal over één vak willen gaan.
Misschien was het beter om het linkervak van de E40 af te zonderen van het rechtervak, en dan een weefvak van het rechtervak te maken dat verplicht moet invoegen met verkeer van het linkervak van de E314, en het rechtervak van de E314 dan weer met rust wordt gelaten. Dit zorgt wel voor wat meer ingewikkelde soep, maar ik herinner me dat dit eens in Duitsland werd gedaan.
Comment