Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel IV

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hmja, de file op de E314 was ook steviger en vroeger dan anders hoor..

Probleem is dat er bij het samenvoegen van de E40 en E314 eigenlijk geen probleem is: het verkeer van de E40 mag probleemloos naar de rechter rijvakken gaan. Gelukkig doet niet iedereen dat, zodat het verkeer van de E314 niet teveel gehinderd wordt. Stront is dan wel natuurlijk dat drie rijvakken van de E40 allemaal over één vak willen gaan.

Misschien was het beter om het linkervak van de E40 af te zonderen van het rechtervak, en dan een weefvak van het rechtervak te maken dat verplicht moet invoegen met verkeer van het linkervak van de E314, en het rechtervak van de E314 dan weer met rust wordt gelaten. Dit zorgt wel voor wat meer ingewikkelde soep, maar ik herinner me dat dit eens in Duitsland werd gedaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
      Hmja, de file op de E314 was ook steviger en vroeger dan anders hoor..

Probleem is dat er bij het samenvoegen van de E40 en E314 eigenlijk geen probleem is: het verkeer van de E40 mag probleemloos naar de rechter rijvakken gaan. Gelukkig doet niet iedereen dat, zodat het verkeer van de E314 niet teveel gehinderd wordt. Stront is dan wel natuurlijk dat drie rijvakken van de E40 allemaal over één vak willen gaan.
      Tprobleem is dat de E40 eerst van 2 naar 1 moet vooraleer het op de rijvakken van de E314 kan

Misschien was het beter om het linkervak van de E40 af te zonderen van het rechtervak, en dan een weefvak van het rechtervak te maken dat verplicht moet invoegen met verkeer van het linkervak van de E314, en het rechtervak van de E314 dan weer met rust wordt gelaten. Dit zorgt wel voor wat meer ingewikkelde soep, maar ik herinner me dat dit eens in Duitsland werd gedaan.
      Idd, da lijkt mij het eerlijkste. Zo delen alle chauffeurs in dezelfde shit. Was erg frustrerend deze morgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frigobox Bekijk Berichten
        Tprobleem is dat de E40 eerst van 2 naar 1 moet vooraleer het op de rijvakken van de E314 kan

Idd, da lijkt mij het eerlijkste. Zo delen alle chauffeurs in dezelfde shit. Was erg frustrerend deze morgen
        Ben langs de Tervuursesteenweg gegaan. Niks file

Comment

Nee, de volle lijn is na enkele tientallen meters een lijn waar aan de kant van de E40 de lijn onderbroken is, en het verkeer van de E40 dus naar rechts mag, de rijvakken die van de E314 komen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
            Dumdedum...

Weer eentje die met z'n truck het zaakje blokkeerde voor een wegversmalling in de verte. Vuile spanjaard. En hij had een snor.
            Hoe trekte gij in godsnaam een foto? Ik zie u beiden handen aan het stuur?

Comment

• goprohd die filmt tijdens het rijden. blijkbaar gebruikt wooter die heel frequent
              1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

• die knispert aan mijn privacy
                wat kan mij dat schelen

Comment

• bobo, in 't echt zou ik hierover graag eens discussiëren met jou.
                  Hier niet, 't zal toch weer uitdraaien op anderen die het niet begrijpen en off topics enzo

2015 Volvo V60 D2 aut.
                  2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Komende van de dampoort, gaande naar het citadelpark. Halvewege de tunnel onder de afrit ledeberg ligt op het 2e rijvak een wielschijf.

Niks mis mee, ware het niet dat het ding er al bijna 2weken ligt. 1week tegen de kant en nu een week op de rijbaan.
                    Nog niemand heeft erop gezeten denk ik, maar je zou toch verwachten dat zoiets opgeruimd word. (denk zelfs dat de politie dat doet als ze daar passeren, want dat ding ligt op een erg "onveilige" plaats)

Comment

• Echt ne domme hond.

Vliegen: "Ik kan niet zonder radardetector"

wo 16/06/2010 - 09:23 Door een zware bacteriële infectie is het qua tennis wat minder bij Kristof Vliegen. Maar hij had iets om zich af te reageren: "Ik ben gek van auto's en autosport", zegt hij. "Op de snelweg rij ik altijd met 150 km/u op het linkervak."

Vliegen rijdt zelf vaak Formule 1. "Op de Play Station. Ik ken alle circuits uit het hoofd. Ik heb zelfs ooit met een vriend de 24 Uur van Le Mans uitgereden. Tijdens een toernooi in Portugal, toen het heel de week regende. We wisselden om het uur af: 1 uur rijden, 1 uur slapen."

De tennisser kickt op snelheid. "Op de snelweg rij ik altijd met 150 km/u op het linkervak. Ik heb in mijn BMW een radardetector staan en ik kan eigenlijk niet zonder. Zo spaar ik heel wat boetes uit. Soms loopt het wel nog mis: binnenkort moet ik mijn rijbewijs voor acht dagen inleveren."
                      Als autofreak droomt Vliegen van een Porsche. "Ik had me voorgenomen dat ik een zwarte Porsche Carrera 4s zou kopen, als ik weer in de top 50 raakte", verklapt hij in Het Belang van Limburg.
                      "Vorig jaar was het bijna zo ver. Toch gaat die Porsche er ooit komen. Ik heb mijn doel wat bijgesteld: als ik eind dit jaar in de top 150 sta, dan doe ik mezelf er een cadeau." Vliegen is nu 167e.

Comment

Vandaag heb ik mij enorm geërgerd aan de wegenwerken in Bertem. Om 7u vertrokken in St Truiden en om 9u30 toegekomen in Zellik ... 2u30 terwijl ik er op een normale maandag al om 8u15-20 of zo ben. Normaal is er quasi alle dagen file van voor Haasrode. Vandaag stond ik al stil voor Boutersem (radio gaf nadien aan dat het vanaf Tienen was ...).

Schandalig hoe ze het weer geregeld hebben. De E40 van Luik naar Brussel gaat in Heverlee sowieso al van 3 naar 2 rijstroken terwijl de E314 de hele tijd op 2 rijvakken zit. Daarna, net voor de E40 en de E314 samengaan, gaat de E40 van 2 naar 1 rijvak. Hierdoor was het echt slenteren terwijl de chauffeurs komende van Hasselt doodleuk in volle vaart aangereden kwamen ... Toppunt is dat, eens de E40 op 1 rijstrook zit, alle 3 rijstroken een zwenk naar links maken om daar te blijven rijden. Maw, de rijstroken links (de oorspronkelijke E40 rijvakken) blijven berijdbaar terwijl men rechts aan het werken is

Op het VTM nieuws kwam Hajo Beekman vertellen dat de reden hiervoor was dat er veel meer verkeer komt vanuit Hasselt. Ik ben ermee akkoord dat het er druk kan zijn maar ik geloof nooit, gezien de file op de E40 en de snelheid waarbij de chauffeurs van de E314 kwamen, dat het zoveel drukker is op de E314 dan op de E40

De werken zouden bovendien duren tot 15 september... Morgen ga ik de andere richting uit. Brussel is voor een andere keer
                        Ah, ik ben dus niet de enige.

Maandag: Haasrode - Heverlee : 60 min.
                        Vandaag: Haasrode - Heverlee: 55 min.

Pffff...
                        1991 BMW E30 318is

Comment

• Ik merk vooral de extra drukte op de Mechelsesteenweg als alternatief voor E40
                          Volgende week wel 3 dagen naar St-Stevens-Woluwe

Comment

• Ik was overigens mis... Gisteren zelf eens het traject Haasrode-Brussel afgelegd met de wagen, en je kan pas van de twee vakken van de E40 naar rechts uitwijken als het linkervak al aan het wegvallen is.

Maar no problemo voor mij met de motorfiets

Comment

• Vrachtwagen die zich nog tergend traag voor u zet als hij van een parking komt en
                              u dan nog aankijkt van pfff rij er maar tegen venteke,u autoke is toch maar een prul en deze vrachtwagen is toch niet van mij.
                              Deze week 3 maal voorgehad als ik naar huis reed na de nacht,was dan nog de enige op de baan(70km).

Comment

• hem inhalen, dakraam openen, claxxoneren, middelvinger door de ruit
                                1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
                                  Echt ne domme hond.

wo 16/06/2010 - 09:23 Door een zware bacteriële infectie is het qua tennis wat minder bij Kristof Vliegen. Maar hij had iets om zich af te reageren: "Ik ben gek van auto's en autosport", zegt hij. "Op de snelweg rij ik altijd met 150 km/u op het linkervak."

Vliegen rijdt zelf vaak Formule 1. "Op de Play Station. Ik ken alle circuits uit het hoofd. Ik heb zelfs ooit met een vriend de 24 Uur van Le Mans uitgereden. Tijdens een toernooi in Portugal, toen het heel de week regende. We wisselden om het uur af: 1 uur rijden, 1 uur slapen."

De tennisser kickt op snelheid. "Op de snelweg rij ik altijd met 150 km/u op het linkervak. Ik heb in mijn BMW een radardetector staan en ik kan eigenlijk niet zonder. Zo spaar ik heel wat boetes uit. Soms loopt het wel nog mis: binnenkort moet ik mijn rijbewijs voor acht dagen inleveren."
                                  Als autofreak droomt Vliegen van een Porsche. "Ik had me voorgenomen dat ik een zwarte Porsche Carrera 4s zou kopen, als ik weer in de top 50 raakte", verklapt hij in Het Belang van Limburg.
                                  "Vorig jaar was het bijna zo ver. Toch gaat die Porsche er ooit komen. Ik heb mijn doel wat bijgesteld: als ik eind dit jaar in de top 150 sta, dan doe ik mezelf er een cadeau." Vliegen is nu 167e.

Tja Top-Sport-Kleuters...

Binnen 20 jaar hebben ze dan hun eigen reality show in de Waalse bossen

Uiteindelijk koopt dan één of andere TV-Producer op de rug van zijn miseri een 911
                                  U hoeft dit niet te lezen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                                    Komende van de dampoort, gaande naar het citadelpark. Halvewege de tunnel onder de afrit ledeberg ligt op het 2e rijvak een wielschijf.

Niks mis mee, ware het niet dat het ding er al bijna 2weken ligt. 1week tegen de kant en nu een week op de rijbaan.
                                    Nog niemand heeft erop gezeten denk ik, maar je zou toch verwachten dat zoiets opgeruimd word. (denk zelfs dat de politie dat doet als ze daar passeren, want dat ding ligt op een erg "onveilige" plaats)
                                    Vandaag was het opgekuist, mooi zo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
                                      Echt ne domme hond.

En zo stelt een mens zijn eisen altijd maar bij eh, als hij niet in de top 150 komt te staan zal het wel de top 200 worden. Is zoiets in de aard van die Mr. Henin indertijd, die wou ook niks minder dan een Porsche want, after all, hij was gene gewone werkmens hoor. (Meer ne pooier, maar dan niet in de meest gebruikelijke zin van het woord, maar dat kwam in zijn koppeke zelfs niet op).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
                                        Ah, ik ben dus niet de enige.

Maandag: Haasrode - Heverlee : 60 min.
                                        Vandaag: Haasrode - Heverlee: 55 min.

Pffff...
                                        Ik vraag mij af of ik niet beter over de N wegen kan rijden over Tienen, Leuven en dan weer in Bertem erop want aan de wegenwerken rijdt het toch weer vlot

Comment

• Die N-wegen zaten dinsdagochtend helemaal vol

Ik ben zo blij dat ik nu een rijbewijs A heb

Comment

Working...
                                          X