Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Zet mij ook steeds op de 3de rijstrook. Dan beginnen de wagens op de middelste rijstrook te versnellen omdat je ze rechts inhaalt maar remmen dan ineens weer omdat ze dan terug een flitspaal passeren.
ik kan Wooter vinden als hij zegt dat een tegenactie het enige is wat mensen kan raken, persoonlijk heb ik nu ook spijt dat ik geen bluts in die trut haar motorkap heb geklopt, dan was ik wel niet vergoed, maar dan had ze tenminste evenveel schade dan ikzelf en dat lijkt mij nog steeds eerlijker dan dat ze gewoon kan wegrijden en er geen last van heeft. (en geld is het enige wat mensen voelen, mensen die geen geld hebben, daar moet je dan maar iets materieels vernielen)
Verder moet ik wel tegenspreken dat de meeste mensen schrik hebben van de politie of advocaten.
Dat kan alleen maar als je zegt de meeste 'normale' mensen, mensen die een job en huis hebben, mensen die iets te verliezen hebben.
Het zijn echter meestal de marginalen der maatschappij die zich niets aantrekken, omdat ze 1. weten dat de politie en/of het gerecht toch niets doen en 2. die mannen hebben geen rotte frank en een kei kan je het vel niet af doen. (en ik denk dat het ondertussen al duidelijk is dat je niet meer in de gevangenis geraakt als je niet tenminste 5 mensen hebt vermoord en het zelf hebt toegegeven, niet zelf toegeven is vrijkomen door procedure fouten )
De functie van het gerecht is in theorie heel mooi en zou moeten werken, maar het gerecht is er enkel in naam, in de praktijk werkt het al jaren niet meer en dat weten die klojo's ook.
zo, vanmorgen een trutje achter mij in het drukke verkeer richting brussel die het belangrijker vond van haar achteruitkijkspiegel te gebruiken voor haar make-up... een paar keer haar erop moeten betrappen dat ze niet door had dat ik aan het remmen was. En toch blijven verder doen
zo, vanmorgen een trutje achter mij in het drukke verkeer richting brussel die het belangrijker vond van haar achteruitkijkspiegel te gebruiken voor haar make-up... een paar keer haar erop moeten betrappen dat ze niet door had dat ik aan het remmen was. En toch blijven verder doen
Ondertussen in die andere auto:"Se-eeeg, nu remt dieje wéér! Ziet die niet dat ik mijn make-up aan 't doen ben?"
Mensen die de bocht van de ring in Apen met de E19 niet kunnen nemen.
Ik dacht dat ik het nooit zou zeggen maar, ik pleit voor een flitspaal op die plek.
Gisterenavond nog voor kunnen omrijden
Mensen die de bocht van de ring in Apen met de E19 niet kunnen nemen.
Ik dacht dat ik het nooit zou zeggen maar, ik pleit voor een flitspaal op die plek.
Gisterenavond nog voor kunnen omrijden
Was er iemand uit de bocht gegaan daar of wat bedoel je?
Ik heb daar altijd de ergernis dat ik die niet "lekker" kan nemen omdat mijn voorliggers er veel te traag door gaan
Bompa tegen 55km/h op het eerste vak van een snelweg met 2x2 vakken. Vraag me af of automobilisten dan nog steeds klagen over illegaal inhalende vrachtwagens, of toch eerder over die ouwe?
Vandaag van knokke naar huis gereden over de expresweg. een astra cabrio die heel de tijd links bleef rijden voor 5 andere auto's en niet naar rechts wouw. op den duur heb ik maar langs rechts voorbijgestoken. die andere auto's volgde maar die astra bleef links rijden.
dan was ik even opzij gaan staan en dan terug vertrokken en zat ik er weer achter. en opnieuw wouw die niet naar rechts gaan. hebk maar weer langs rechts voorbijgegaan (ja het mag niet maar ja) en dan ging hij gas bij geven zoda ik hem niet voorbij kon.
Uh? Busje moet voorrang geven aan alle andere bestuurders (bord B1, haaietanden als reminder) en de voetgangers kruisen dwars een kruispunt en zijn dus aangeschoten wild.
dan was ik even opzij gaan staan en dan terug vertrokken en zat ik er weer achter. en opnieuw wouw die niet naar rechts gaan. hebk maar weer langs rechts voorbijgegaan (ja het mag niet maar ja) en dan ging hij gas bij geven zoda ik hem niet voorbij kon.
Daarnet nog eentje achter mij. Serieuze file op de snelweg en ik rij op het rechtervak. Langs mij loopt een lange invoegstrook voor mensen die de snelweg willen oprijden. Achter mij beslist een bestuurder om vrij vroeg in te voegen en dus niet tot op het eind van de invoegstrook te rijden.
Op een bepaald moment komt er een ander voertuig die wel tot op het eind wil rijden en wat doen meneer die net achter mij is ingevoegd, hij gaat weer op de invoegstrook rijden en verhindert daarbij dat de andere bestuurder hem voorbij kan. Die heeft dus slechts 1 optie, achter hem invoegen.
De invoegstrook was nog wel een heel stukje en het ging redelijk traag voorruit dus er komen nog voertuigen, maar die laat hij wel rustig voorbij... Onbegrijpelijk
Comment