Die dat het als derde laatste weggaat, steekt die nu zen middenvinger, of zen duim in de lucht?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
1. in Glabbeek is een prachtig nieuw fietspad aangelegd, fietsen die uilen nog op straat
2. een rukker in zo'n knoert van een US-ding die niet weet wat een rode pijl voor staat bij werken. Ik was in fout volgens hem want aan zijn kant zijn werken dus ik moet wachten
3. mensen die (2x dezelfde auto) niet in hun spiegels kijken als ze van rijvak wisselen. gelukkig reed er niets naast mij op het linkervak of het was koekenbak
4. fietser die op mij begint te brullen dat hij de zwakke weggebruiker is en ik hem moet doorlaten in een ultrasmalle straat, wetende dat er vooraan die straat een bord staat dat er geen fietsers noch bromfietsers in die richting mogen rijden.
BAZINGA!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door audiotronics Bekijk BerichtenIdem met die moto's, als ge niet ver genoeg opzij gaat komen ze rakelings voorbij en proberen ze nog snel een kras te trekken of even naar de wagen te stampen. Roepen en tieren en middevinger opsteken doen ze bijna allemaal.
Kerels, mannen, ... dat filefilteren is een gunst, geen verplichting. Achter ene die zich lomp in zijn rijvak heeft staan waardoor ik niet door kan ga ik bij naderen wel ff revven om te laten horen dat ik er ben, maar claxonneren doe ik niet... Laat staan gaan dreigen ...
De enige keren dat ik de claxon van mijn motorfiets gebruik, is als er ene abrupt van rijstrook wil wisselen zonder gebruik te maken van zijn richtingsaanwijzers en mij dus verrast en waarschijnlijk mij niet gezien heeft. Alle andere situaties hou ik vriendelijk mijn bek.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door audiotronics Bekijk BerichtenDie wielerterroristen kom je tijdens deze zomerdagen elke dag wel ergens tegen en bijna allemaal zijn ze hetzelfde, zij mogen op straat rijden want ze zijn "Eddy Merckx in hun tenue" en gij moet opzij. En als ge niet oppast stampen ze nog een bluts in uw wagen.
Idem met die moto's, als ge niet ver genoeg opzij gaat komen ze rakelings voorbij en proberen ze nog snel een kras te trekken of even naar de wagen te stampen. Roepen en tieren en middevinger opsteken doen ze bijna allemaal.
Rakelings langs die Eddy-Merckx-Lookalikes rijden, de opening tussen twee wagens dichtrijden als er een moto aankomt, plakt er ééntje links achteraan tegen de bumper = remmen zo hard ge kunt, wilt er éne stampen of een kras trekken = even stuur naar zijn richting draaien ... 't is een fantasie, helaas mag dat allemaal niet in België
Maar zoals met alles : het zijn de rotte appels die het verkl..ten voor allemaal.
Die spaarde bij de vele autosnelwegkilometers voldoende roet ergens tussen luchtinlaat en uitlaatbuis om als je zo een groepje moest voorbijsteken een beetje later, 't voldoende was om een pedalke-to-the-metalke te doen en je zag vaag zwierende armpjes in een zwarte zware wolk
Nu gaat dat niet meer, fuck Euro4!__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Gisteren op de A19: ik rijd achter een andere wagen op de linkerrijstrook, op de rechterrijstrook rijdt zo'n Berlingo/Partner-geval een eind achter een vrachtwagen. Als ik er bijna voorbij ben, begint die aap plots te versnellen, steekt zijn pinker naar links aan net voor hij tegen die vrachtwagen zou rijden, verandert hij van rijvak, terwijl hij nog naast mij rijdt! Ik mag alles dichtsmijten en tot tegen de middenberm uitwijken. En die aap zijn debiele vriendjes op de achterbank maar rond zich kijken van "allé wie tuut er hier nu?"
Comment
-
Aan de onnozelaars die het nodig vonden om het logo van de bumper van onze clio te trekken.
trek open die lodderogen,
of ben je zonder kijkers geboren
achteraan hangt men adres op de ruit,
komt dat even goed uit.
kom gerust langs tijdens de openingsuren
en ik duw met plezier je gezicht tegen men muren
*einde met diepe buiging*
op 50meter van ons huis
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenEn welke wet zegt dat?
Op de borden staan maar 3 rijstroken aangegeven...
De uiterst rechtse volle lijn duidt de rand van de rijbaan aan, en wat erachter ligt mag je op een autosnelweg niet op rijden.
Ik denk ook niet dat claxonneren done is, zelfs als die kerel een andere vrachtwagen wil inhalen (inhaalverbod, inhalen langs rechts verboden).
En mag men nu niet terug inhalen op 2-vaksbanen met een vrachtwagen? Dat ging toch veranderen de 1ste (vandaag dus)?
Comment
-
Mensen die terwijl jij voor het rood staat te wachten van links het kruispunt komen blokkeren, nog een extra mens die terwijl het voor hem al rood is erbij komt aangeschoven. Om dan 10m na het kruispunt rechts af te draaien (uiteraard door eerst voor mijn neus te remmen en dan pinker uit te steken) ... naar de autokeuring.
En dan verbaasd zijn als er geclaxonneerd wordt.
Ik vraag mij trouwens af of die ene minuut voor het rood wachten het verschil maakt als je daarna minstens een halfuur gaat aanschuiven aan de keuring (Harelbeke)...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenSinds wanneer is claxonneren verboden om aan te geven dat je wil inhalen?
Niet toegelaten binnen de bebouwde kom...
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenSinds wanneer mag men niet meer rechts inhalen tijdens file?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichtenhttp://wegcode.be/wet.php?wet=1&node=art33
Niet toegelaten binnen de bebouwde kom...
Voorbijrijden tijdens een file is niet inhalen.
Comment
-
Daarstrak op de E19 was men collega achter een panamera turbo aan het rijden die constant links bleef. collega heeft zich zo wel een paar keer kenbaar gemaakt door ff wat dichter te komen en toch bleef die porsche links rijden. net alsof hij er niet tegen kan dat er mensen sneller zijn dan zijn porscheBMW X5 45e
Comment
-
Mensen die op zich al niet kunnen rijden, maar dan toch in een auto stappen om zich in een veel te smalle parkeerplaats te wringen en dan tegen mijn voorvleugel rijden. Ter info, de auto is net van verleden week uit carosserie waarbij de hele linkerkant werd herspoten en net die vleugel een nieuwe gestoken etc ... GRRRRR ...
Op een visitekaarte of ander biefje mocht ik natuurlijk fluiten. Als ik diene zijnen auto terugvindt, dan ga ik met mijn volledige 100 kilo boven op zijn dak met spikes aan staan rondspringen, loop ik er langs zijn motorkap weer af, giet ik pure skunk in zijn ventilatiegaten en giet ik zoutzuur in de vers gemaakte gaatjes van zijn dak, verd*mme !
Ja ik ben kwaad, lastig en gefrustreerd ! Vorige herstelling was ook al ten gevolge van een kieken dat niet kon rijden (2000 € notabene, wel voor de verzekering, maar toch)
Ah en voor de jeugdige lezertjes : don't try this at homeDo not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenSchoon filmke gevonden!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
Iemand een idee waar je zo'n een dash cam kan kopen voor een leuke prijs?Hier stond eens mijn auto vermeld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gunter Bekijk BerichtenNog een schoner prentje
Damn, dat is gene kak.
Die gast links vooraan staat daar te wachten van 'allez, waar blijven die mannen nu?'
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fblade Bekijk BerichtenIemand een idee waar je zo'n een dash cam kan kopen voor een leuke prijs?
Een andere optie, als je een gsm met camera hebt, daar een houder voor vinden. Als die camera iets of wat deftig is, dan kun je daar goede films mee maken. Dit filmpje heb ik met mijn gsm gemaakt, met een houder bevestigd aan men voorruit.
Comment
Comment