Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel IV

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik erger me aan mensen die het vertikken om hun richtingsaanwijzers te gebruiken. Soms vraag ik me af of dat echt een optie is. Weet niet hoe het is bij die dikke rijke stinkerbakken, maar bij mijn Jetta uit 82 zit dit gewoon standaard aanwezig! Sta je op een rond punt te wachten op iemand die normaal voorbij zou komen omdat hij z'n richtingsaanwijzers niet aanlegt, draait hij alsnog rechts in.

En rijden met hun lichten aan overdag kunnen ze dan wel he!

Van bumperklevers zou ik ook iets kunnen krijgen... En dan inhalen in de bebouwde kom waar je 50 mag... Vervolgens sta je er even later netjes achter aan het rode licht.

E30SHOP.be
    - Alles voor uw BMW E30.
    Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
    En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• DEGOUTANTE EIKELS IN BMW's !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door audiotronics Bekijk Berichten
        Ik ben zelfstandige dus moet klagen
        Twintig jaar geleden zou ik anders reageren maar nu ... Wilt er iemand met een motor er tussen wringen hij doet maar. Rijdt een vrachtwagen op het linkse vak met een sliert erachter? Hij doet maar. In mijn ogen zijn dit de gefrustreerde mensen, de depressievelingen die elke dag tegen hun zin naar hun werk moeten. Ik heb mijn mening en iedereen heeft een andere mening.

Mijn principe is inderdaad leven en laten leven en zolang het mij niet raakt laten doen. En anders een oog om een oog. Krijg ik daardoor een slechte naam? Negatieve reclame is ook reclame dan maar

Ik discussieer graag maar helaas op een forum kunt ge uw standpunten moeilijk staven, is eenvoudiger tijdens irl gesprekken. En een motorijder spreekt nu éénmaal voor zijn belangen en een autorijder voor de zijn. Erger ik me daar aan? Neen zolang ze hun wil niet opdringen.
        Rij jij zelf met een motor ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk Berichten
          Rij jij zelf met een motor ?
          en als je dan ook nog eens de fiets regelmatig gebruikt, je af en toe met een truck bolt komt er nog meer begrip naar elkaar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
            en als je dan ook nog eens de fiets regelmatig gebruikt, je af en toe met een truck bolt komt er nog meer begrip naar elkaar
            Voila !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
              Gene zever wat je zegt. Als je al eens met een vrachtwagen hebt gereden, dan zal je met de fiets niet zo gauw er vlak naast gaan staan aan de lichten!

Comment

• Gezellige situatie vorige maandag.

Ik rijd met mijn vrouwtje op de E17 richting A'pen op de rechter rijstrook. Net voor de Kennedytunnel, beslist een vrachtwagenchauffeur om van de midden naar de rechter rijstrook te gaan, zonder te pinken. Het schol alweer niet veel, dus ik steek mijn duim op met de woorden "sterk bezig vriend!". Blijkbaar had hij mij toch gezien en was hij dus aan het wachten op een reactie. Op de moment dat ik hem terug inhaalde, speekt die kl**tzak op mijn ruit seg. Echt f*cking laag! Ik was echt aan het koken. Voor het zelfde geld staat er een raam open en hangt er iemand vol met die mens zijn lichaamsvocht. Toen hij ons op de ring terug voorbij stak, kregen we er nog een mooie "f*ck you" gratis en voor niks bij.

Komaan seg, waar zijt ge dan mee bezig?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke Bekijk Berichten
                  Gezellige situatie vorige maandag.

Ik rijd met mijn vrouwtje op de E17 richting A'pen op de rechter rijstrook. Net voor de Kennedytunnel, beslist een vrachtwagenchauffeur om van de midden naar de rechter rijstrook te gaan, zonder te pinken. Het schol alweer niet veel, dus ik steek mijn duim op met de woorden "sterk bezig vriend!". Blijkbaar had hij mij toch gezien en was hij dus aan het wachten op een reactie. Op de moment dat ik hem terug inhaalde, speekt die kl**tzak op mijn ruit seg. Echt f*cking laag! Ik was echt aan het koken. Voor het zelfde geld staat er een raam open en hangt er iemand vol met die mens zijn lichaamsvocht. Toen hij ons op de ring terug voorbij stak, kregen we er nog een mooie "f*ck you" gratis en voor niks bij.

Komaan seg, waar zijt ge dan mee bezig?
                  Vanmorgen ben ik er ook nog zo een tegengekomen (gelukkig wel zonder speeksel). Op de E313 in Wommelgem komt die lullo ineens van het rechtervak naar het middenvak, maar daar reed ik dus al. Ik claxonneer om een botsing te vermijden, krijg ik nadien ook een toeter en lichtconcert terug. Da's allemaal maar normaal tegenwoordig dat je mensen van de baan rijdt om je plaats af te dwingen ...
                  AutoMinded.be

Comment

• In de Kennedytunnel ga ik er dan wel ff voor rijden en die kerel doen parkeren. Vanuit stilstand de tunnel uitrijden is klote voor zijn ecobonus.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                      In de Kennedytunnel ga ik er dan wel ff voor rijden en die kerel doen parkeren. Vanuit stilstand de tunnel uitrijden is klote voor zijn ecobonus.
                      Het was file en ik wilde niet riskeren dat die agressieve mens mijn hersenen zou inslaan. Zeker al omdat mijn vrouw mee in de wagen zat. Direct een carwashke gestoken toen ik thuis was...

Comment

• gisteren een pug 207 eigenaar die ik met plezier de hersens in geklopt had, mochtren we niet op de autostrade gereden hebben.
                        een blauwe pug met als nummerplaat YYY-... man dat was een klojo. levensgevaarlijke maneuvers uitvoeren en zodoende anderen in gevaar brengen, vooral als ik met 2kids op de baan ben. toont van weinig respect en ik vermoed dat de helft van de wagens op de baan toen met plezier je dwaze kop tegen je auto sloegen om je klein beetje verstand bij elkaar te krijgen.
                        ik was luidop aan het dagdromen dat je hopelijk 1km verder serieus ergens tegen hing. ik was met plezier gestopt, om je nog wat slaag bij te geven

wegdrummen van een vak (gewoon opschuiven terwijl je ernaast hangt wild wuivend en niets aantrekkend van andere wagens) en tussen wagens kruipen waar je niet tussen kan is goed voor op je spelcomputertje.

ik hoop binnenkort op het nieuws een totaalverhakkelde blauwe 207 YYY-... te mogen aanschouwen. dan geef ik direct een vat.
                        wimoptiek.be op

Comment

• Misschien een idee om ergens een soort van blacklist aan te leggen van dergelijke "chauffeurs"?
                          Combinatie auto/nummerplaat/summiere beschrijving bestuurder => want je zal je maar "revancheren" als zijn zus/ma/grootvader toevallig achter het stuur zit als je die wagen een tweede keer tegen komt .

Comment

• revanche is voor niks goed, maar ik begrijp jullie gevoel wel.
                            Zo een lijst zou ik dan ook niet doen....
                            De bende van AF ... 't zou mooi klinken op het nieuws

2015 Volvo V60 D2 aut.
                            2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• In India gaf een chaufeur die ons kwam ophalen een oorveeg bij het volgende kruispunt aan een brommer die daarvoor bijna tegen ons en roekeloos reed.

Instant revanche en verkeersopvoeding

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                                In India gaf een chaufeur die ons kwam ophalen een oorveeg bij het volgende kruispunt aan een brommer die daarvoor bijna tegen ons en roekeloos reed.

Instant revanche en verkeersopvoeding
                                Hebben ze daar brommers met oren?
                                AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
                                  Hebben ze daar brommers met oren?
                                  Kon m'n ogen ook niet geloven.

Comment

• ik toeter voor jouw dt-fout!

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• fak, klavier in de wasmachine steken dus.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
                                        Mensen op de baan die hun kar niet kunnen inschatten

Deze morgen achter een del in een 207... (gelukkig geen YYY-...), maar op de 500m dat ik erachter gezeten heb:
                                        * Na het rondpunt met haar achterwiel knal over de borduur en dat was een hoge
                                        * 200m verder op een haar na de spiegel van een geparkeerde mee
                                        * 100m verder een wegversmalling en zonder tegenliggers rijdt ze op het einde over een uitsteeksel: 2 serieuze kloppen en deksel van de voorvelg eraf)

Die laatste heb ik nog net kunnen vermijden en had zelfs geen zin om eventueel eens te toeteren, ze moet het maar weten...
                                        dat zijn van die mensen die vinden dat ze goed rijden, omdat ze nog nooit een ongeval hebben gehad. Over de keren dat het maar nèt goed gaat, denken ze nog niet eens na.

komen ze thuis en denken ze: "verdorie, nu is mijn wieldeksel nog gepikt ook"
                                        autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Komende van Anderlecht heb je op de ring rond Brussel de afrit richting E40 Gent, die afrit bestaat uit 2 afritten, richting Brussel en richting Gent.
                                          Vrachtwagen kiest richting Brussel, ik richting Gent, ik rij reeds naast hem en meneer beslist toch nog richting Gent te rijden waar het eigenlijk niet echt meer kon
                                          1982 BMW E28 528i
                                          2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

Working...
                                          X