Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel IV

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk Berichten
    ik dacht iets te posten van "een groep onderbreken", maar daar vind ik inderdaad niks over terug.

nu zijn die mannen wel met veel, en lijkt t me hoffelijk de groep niet te onderbreken door voorbij te razen. Net zoals je een rijvakje naar links opschuift op en tweevaksbaan als jeziet dat en vrachtwagen wil opdraaien, want "anders staat die daar nog een half uur".

ik vind de mannen in deze kudde nog meer gestructureerd fietsen dan sommige lonely drivers die je soms tegenkomt. hier zie je tenminste wat ze doen.

ik kom op weg naar mijn werk trouwens ook elke week fietsers tegen die niet weten waarvoor de haaietanden op hun fietspad dienen en vervolgens obscene gebaren maken.

Een oude schoolvriend is vorig jaar gestorven op deze manier.

In een groep gaan fietsen, vrij competitief.
    ze komen aan een expressweg waar 120km/h is toegelaten. Hij is de 3de of 4de in de rij.
    De eerste kruisen de expressweg en hij wil nog vlug aanpikken. Wordt gegrepen door een auto die daar 120 doet en is opslag dood.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
      Met alle respect, maar dat is dan toch wel zijn eigen schuld...

Precies zoals een goeie schoolkameraad van mij omgekomen is bij het straatracen... Spijtig en het was een toffe gast, maar...
      Voor mocht het niet duidelijk zijn, het is idd zijn eigen domme schuld !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
        Mensen op de baan die hun kar niet kunnen inschatten

Deze morgen achter een del in een 207... (gelukkig geen YYY-...), maar op de 500m dat ik erachter gezeten heb:
        * Na het rondpunt met haar achterwiel knal over de borduur en dat was een hoge
        * 200m verder op een haar na de spiegel van een geparkeerde mee
        * 100m verder een wegversmalling en zonder tegenliggers rijdt ze op het einde over een uitsteeksel: 2 serieuze kloppen en deksel van de voorvelg eraf)

Die laatste heb ik nog net kunnen vermijden en had zelfs geen zin om eventueel eens te toeteren, ze moet het maar weten...
        dat vrouwmens wou gewoon ze snel mogelijk van uw bumperklevende traktor vanaf zijn (zoals nog hier op het forum ) daardoor ging ze sneller rijden en inschattingsfouten maken.

ofzoiets.
        wimoptiek.be op

Comment

• Hatelijk die bumperklevers, heb er altijd wel eentje voor me hangen

Comment

• Dieje pop-up van Saab

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk Berichten
              Dieje pop-up van Saab
              firefox + adblock
              AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
                firefox + adblock
                thx !

Comment

• veel erger is dat je in de betalende ag er ook ni van gespaard blijft

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                    veel erger is dat je in de betalende ag er ook ni van gespaard blijft
                    ²²²²² Die artikels gewoon in de vuilbak voor die stomme reclame
                    Die letzten Worte ...
                    ... eines Diesel-Fahrers:
                    "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                    W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                    W201 BENZIN

Comment

• de vrachtwagens op de pechstrook van de Brusselse Ring. Was er deze avond een erg lange file ofzo? dat ze hun rusttijden nemen door te gaan slapen op de pechstrook? ik voelde me alsof ik op een snelwegparking reed. Ik heb er zeker 20 geteld, allemaal Oost-Europese platen.

Niet echt ergernis, maar wel erg opvallend en niet bijster veilig.
                      autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Als hun schijf zegt dat ze moeten rusten, moeten ze rusten.

Op de pechstrook pitten vindt Europa minder gevaarlijk dan dat die kerels een kwartier of half uur verder rijden.

Comment

• Mijn broer die weer een accident heeft gehad.

Het 2 de dit jaar en vermoedelijk ook zijn 2de perto in dezelde periode. In januari mijn geliefde Twingo naar de schroothoop geholpen en nu onze 6 maand oude Twingo.

Comment

• Een half uur geleden ging ik op mijn kot in Leuven snel wat kleren ophalen. Aangezien dit geen 2 min duurt zet ik mij wat op het voetpad en op de straat met vierpinkers aan ipv aan de overkant te gaan parkeren. Ik loop de trap op en zie als ik bovenkom ne filk op zijn brommerke achter mijne auto stoppen. Ik doe vanachter het raam al teken " ik ben er direct". In heel de Brabaconnestraat is buiten mij en die flik nog altijd niemand te bekennen.
                            Toen ik beneden kwam dacht ik, die zal het wel bij een waarschuwing laten, aangezien die mij wss heeft zien parkeren en ik geen 2min later al terug buiten sta met mijn kleren.

Dat stuk ongeluk zegt dan: Ja dat zijn twee overtredingen :
                            - gebruik van vierpinkers niet toegestaan
                            - niet wettelijk geparkeerd

Ik maakte opmerkingen als "toch beter met vierpinkers dan zonder" en "ik hinder niemand, in de straat is er al 5min geen verkeer".
                            Hierop kon hij alleen maar antwoorden " ik stel alleen maar vast dat ge niet reglementair geparkeerd staat".

Naart schijnt zouden er flikken bestaan die intelligent genoeg zijn om zelf hun tijd aan de meest nuttige zaken te besteden om zo de maatschappij van dienst te zijn. Maar ik kom precies alleen het type tegen dat denkt:
                            Het is goed weer, ik voel mij stoer op mijne belachelijke moto, ik ga ne student die niemand lastig valt is goe kloten.

Dat van die vierpinkers kan ik daar iets tegen inbrengen? Het lijkt mij toch beter niet reglementair geparkeerd te staan met vierpinkers aan dan zonder.

Comment

• je kan er niks tegen inbrengen.
                              Je hebt inderdaad twee maal letterlijk de wet overtreden, hoe belachelijk het ook is, ik begrijp je frustratie.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                              2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• ik snap niet waar je je aan zit te ergeren, je bent tweemaal in fout. je had evengoed aan de overkant van de straat kunnen parkeren.
                                4 pinkers mag je ook niet gebruiken, ook niet als je staat te lossen op de Bondgenotenlaan (ook ondervonden).

Voor verzekering: auto afsluiten als je binnengaat om te lossen (krijg je boeten van politie)
                                Voor politie: koffer openlaten om te lossen (geen boete maar als er gepikt wordt komt de verzekering niet tussen)
                                Last edited by ; 07/07/2010, 21:52.

Comment

• YMMV... Als je in Brussel telkens de BOB op moet omdat er weer een maroc aan het dubbelparkeren is, wordt je dat na een tijd ook beu. Sjans dat er dus toch nog flikken bestaan die daar wel tijd voor nemen, maar jammer genoeg de verkeerde stad.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk Berichten
                                    de vrachtwagens op de pechstrook van de Brusselse Ring. Was er deze avond een erg lange file ofzo? dat ze hun rusttijden nemen door te gaan slapen op de pechstrook? ik voelde me alsof ik op een snelwegparking reed. Ik heb er zeker 20 geteld, allemaal Oost-Europese platen.

Niet echt ergernis, maar wel erg opvallend en niet bijster veilig.
                                    Dat is vrij normaal, parkeren op de pechstrook is goedkoper dan te lang rijden. "Normaal" dat ze dat gaan doen dus, zeker niet normaal dat de wet zo in elkaar zit.

Comment

• die wet is ni flexibel genoeg, maar een flexibele zou nog meer ondingen toelaten

hoop voor hen dat ze ni beboet worden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
                                        ²²²²² Die artikels gewoon in de vuilbak voor die stomme reclame
                                        't zijn wel artikels die er vorige keer instonden hé.
                                        dus eigenlijk koopt volvo 2bladzijden op
                                        wimoptiek.be op

Comment

• fietsers die lekker breed naast mekaar blijven

gisteren aan dit licht. er stond ook een vrachtwagen voor links af te slagen en een oud ventje voor mij en ik rijden door. Het is groen. nu da oud ventje rijdt 60, 65 op zich niets mis mee. maar nu komt er achter die camion ne fietser uit. da ventje kon nimmer stoppen en raakt die fietser op zen achterwiel. ja die fietser tegen de grond, en als hem rechtsta begint em op da oud ventje te roepen e.d. andere mensen zeggen van ja het was rood voor u en groen voor de auto's. zijn simpel antwoord was ja ik ben een fietser en ik had haast.
                                          BMW X5 45e

Comment

Working...
                                          X