Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel IV

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ergernis(je) van vandaag: "prioritair" rijdend flikkenbusje dat wél remde voor elke flitspaal, dus ofwel was hun opdracht helemaal niet zo prioritair ofwel brengen flitspalen prioritaire opdrachten in gevaar.
    AutoMinded.be

Comment

• vrachtwagen die zijn lading verliest thv Affligem op een, wat ik veronderstelde, een rustige ochtend richting Brussel, waardoor ik toch nog te laat op het werk verscheen.
      truth is in the eye of the beholder

Comment

• een geit in een gans geblutste kamionet met een kar vol losse ytong blokken die niet doorhad dat ze de helft had verloren op de rijbaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichten
          een geit in een gans geblutste kamionet met een kar vol losse ytong blokken die niet doorhad dat ze de helft had verloren op de rijbaan
          wtf
          AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichten
            een geit in een gans geblutste kamionet met een kar vol losse ytong blokken die niet doorhad dat ze de helft had verloren op de rijbaan
            Zat Yves (Leterme) er bij of was ze alleen ?? (Die geit bedoel ik..

Comment

• De creativiteit van sommige personen (zie foto), maar eigenlijk de algemene wildgroei aan verkeersborden/camions/kegels/dranghekkens in onze straat/wijk de laatste weken...

Opel Astra Sports Tourer, 1.3CDTi ecoFLEX:
              BMW E90 320d:

Comment

• Is toch simpel, een verbod om het ondergronde rioleringsnetwerk te gebruiken tijdens de bovengrondse werken.....

Comment

• Als diene foto ergens in 't Brusselse is, dan is dat om aan te geven dat Prins Flipke met zijne kopter niet naar links mag

Comment

• Helaas, Kortrijk...

Volgens dit niet bestaande bord zouden de mensen van aan de overkant niet (voor hen) naar rechts mogen afslaan ... ware het niet dat dit een T-kruispunt is en er geen overkant is.
                    Opel Astra Sports Tourer, 1.3CDTi ecoFLEX:
                    BMW E90 320d:

Comment

• Een Nissan pick-up bestuurder die, het STOP teken negerend toch doorreed en die niet verwacht had dat ik, met de fiets op de voorrangsweg, toch zou doorrijden. Hij nam zelfs nog de moeite om wat onnozel te gesticuleren naar mij, misschien om zijn madam, naast hem, te imponeren. Heb hem dan maar vriendelijk gezegd dat het stopteken voor hem zo'n 2 meter vroeger was en dat hij terug mocht aanzetten, na volledige stilstand, als de baan vrij was, wat dus met mij, als fietser voor hem, niet het geval was en dat hij dus beter zijn mond kon houden. Vermits het een pick-up was veronderstel ik dat het een soort van tuinaanleg/onderhoudsman was en zoals voor alle zelfstandigen is time money, dus ook de 5 seconden die hij zou moeten verliezen hebben bij correct handelen.

Comment

• blij dat jij dat nog kan navertellen. Deze fietser kon dat niet meer, al was ie, volgens de media dan, mooi door groen overgestoken
                        Het ongeval waarbij dinsdag een fietser om het leven kwam, werd veroorzaakt door tv-presentator Peter Van Asbroeck. Hij reed vermoedelijk door het rood op de Boomsesteenweg in Antwerpen.
                        autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Gisteren in de gietende regen naar huis gereden op de E34 A'pen-Turnhout. Aquaplanning all around, slecht zicht, etc. De meesten reden dus redelijk rustig, afstand houdend. Eigenlijk wel relax zo. Tot dat mijnheer met de Saab er zich tussen kwam duwen. Man man man, dat schol geen 5 cm of ik had er serieus tegen gezeten . Ongelooflijk hoe sommige mensen hun leven riskeren om iemand voorbij te steken (langs rechts dus) in zo'n omstandigheden. Veel heeft hij er uiteindelijk niet mee gewonnen; een paar km daarna kwam ik hem terug tegen...

Verrekte mongol jonge!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke Bekijk Berichten
                            Gisteren in de gietende regen naar huis gereden op de E34 A'pen-Turnhout. Aquaplanning all around, slecht zicht, etc
                            Zo lelijk deed het gisteren toch niet op de E34? Allez, toch niet toen ik er rond 18u passeerde.
                            AutoMinded.be

Comment

• De ergernis die daar dan meteen bijkomt zijn figuren die té traag beginnen rijden, op baanvakken waar ze niet thuis horen, met waarschuwingsknipperlichten op, en daarbij nog constant op de rem duwen.
                              1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
                                Zo lelijk deed het gisteren toch niet op de E34? Allez, toch niet toen ik er rond 18u passeerde.
                                Ik was daar een klein uurtje vroeger. Toen was het echt wel aan het gieten... (het was aan het begin van de E34 in de bocht van Ranst)

Comment

• Daar straks op de Antwerpse ring richting Bergen op Zoom was er weeral eentje uit de bocht gevlogen. Vanop de Antwerpse ring stond op de matrixborden al vermeld dat je op het rechtse rijvak eerst maar 110 > 90 > vervolgens een gele pijl dat je naar links moest > dan een rood kruis dat het rechtse rijvak verboden rij terein was. Steken er daar toch twee langs rechts voorbij zeker. Net bij het uitkomen van de bocht stonden ze daar natuurlijk, eerst een politie-combi en dan de 2 gecrashte voertuigen. Die twee "blinden" hoopten dat ze nog even snel voor mijn wielen links mochten invoegen.... Resultaat, stonden alle twee STIL achter de politie-combi.... Onnozelaars!!!!
                                  Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                  Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                  Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• En gisteren nog een "snuggere", stonden met twee achtereen op de Noorderlaan richting Noord voor het rode lucht van de nieuwe brug. De kerel voormij in een Berlingo/Caddy-achtig iets trekt goed op tot dik voorbij de 70, oei een flitspaal, gaat dan vol op zijn rem staan stampen tot minder dan 50. Beneden de brug stonden we terug voor het rood, rechter raampje gaat bij mij naar beneden, hij zijn linker, nog voor ik iets kon zeggen (hij had dan nog aan zijn rechter oor een gsm vast) hij in een Bevers accent (niets optegen hoor): ik ga hier het risico niet nemen om mij te laten flitsen zenne....
                                    Ik, je mag hier wel 70 hé,
                                    Hij, ha ja waar staat dat?....
                                    Ik, je bent al 2 of 3 borden tegengekomen waar 70 op staat. (ondertussen nog maar 2 want ze hebben er eentje weggereden).
                                    Op die moment werd het groen, en sallueerde nog met een wegwerpgebaar, en weg was hij....
                                    Tja, te rap rijden en niet handsfree bellen, dan kan je de verkeersborden niet in de gaten houden natuurlijk...

Voor mij al lang geen ergenis meer maar wou het toch eens vermelden.
                                    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                                      een Bevers accent (niets optegen hoor)
                                      Dan is't goe.
                                      1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
                                        Dan is't goe.
                                        Tof taaltje daar, enkele jaren in Melsele "gezeten"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                                          ik heb me gisteren op de e40 dood geërgerd aan de middenvakrijders.

Als er een Sprinter 513 u rechts komt inhalen, of links aanhaalt, terwijl er rechts van u hopen plaats is, pinker naar rechts op, én claxoneert, snappen de mensen blijkbaar nog niet dat ze naar rechts meoten gaan. rraaaaah!

zwijg er mij van. zondagavond was 't weer van dat: op de E40 gent-brussel: idioten die aan 100 rijden op 't middenbaanvak; links ook goed bevolkt en iets sneller (rond 120 meestal); rechts geen kat...

toen ik het zo beu was heb ik mij gewoon rechts gezet en reed ik nog het snelst van iedereen
                                          bmw 116d sportshatch

Comment

Working...
                                          X