Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel IV

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vermoedelijk enkel ergerlijk voor degene achter het arme schaap, maar...

Ik nader een kruispunt met lichten, en voor mijn richting is het groen. Op het kruispunt staat evenwel een blauwe geit met twee dames in die hevig zwaaien naar mij en door het open dak hoor ik hen iets roepen. Ik stop en hoor "het is hier een zebrapad, u moet stoppen!" van de bestuurster en ze verwijst naar twee mensen op het voetpad die vrolijk wachten aan het rode voetgangerslicht...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door koenvj Bekijk Berichten
      zwijg er mij van. zondagavond was 't weer van dat: op de E40 gent-brussel: idioten die aan 100 rijden op 't middenbaanvak; links ook goed bevolkt en iets sneller (rond 120 meestal); rechts geen kat...

toen ik het zo beu was heb ik mij gewoon rechts gezet en reed ik nog het snelst van iedereen
      Tis den tijd precies. Vaak geërgerd vannacht aan zo'n randdebielen.

Vannacht zwaar geërgerd aan een zwarte hond. Rij ik 100-110 en opeens komt die klojo voor mij gehuppeld zonder lichten!! Nog een geluk dat ik wel lichten en remmen had.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichten
        Tis den tijd precies. Vaak geërgerd vannacht aan zo'n randdebielen.

Vannacht zwaar geërgerd aan een zwarte hond. Rij ik 100-110 en opeens komt die klojo voor mij gehuppeld zonder lichten!! Nog een geluk dat ik wel lichten en remmen had.
        Ik heb nog nooit een hond met lichten gezien
        AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
          Vermoedelijk enkel ergerlijk voor degene achter het arme schaap, maar...

Ik nader een kruispunt met lichten, en voor mijn richting is het groen. Op het kruispunt staat evenwel een blauwe geit met twee dames in die hevig zwaaien naar mij en door het open dak hoor ik hen iets roepen. Ik stop en hoor "het is hier een zebrapad, u moet stoppen!" van de bestuurster en ze verwijst naar twee mensen op het voetpad die vrolijk wachten aan het rode voetgangerslicht...
          Blond?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door koenvj Bekijk Berichten
            zwijg er mij van. zondagavond was 't weer van dat: op de E40 gent-brussel: idioten die aan 100 rijden op 't middenbaanvak; links ook goed bevolkt en iets sneller (rond 120 meestal); rechts geen kat...

toen ik het zo beu was heb ik mij gewoon rechts gezet en reed ik nog het snelst van iedereen
            Maandagavond idem. Er werd gewoon file gecreëerd door mensen die in het midden en links bleven rijden.
            Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
            Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
              Maandagavond idem. Er werd gewoon file gecreëerd door mensen die in het midden en links bleven rijden.
              Gekend senario !!! Dagelijkse kost op de E19 Antwerpen > Brussel, en op alle andere 3-vakssnelwegen....
              En dan verschieten ze dat ze in de file staan, onze snelwegen worden op die manier maar voor 2/3 gebruikt. Het rechtse rijvak is voor vrachtwagens en mietjes.... denken velen.
              Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
              Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Toen ik vanmorgen de oprit (met één rijvak) van de snelweg opreed, reed er een motor achter mij. Toen ik halfweg de oprit was, reed die plots rechts naast mij en heeft die mij en een aantal andere auto's ingehaald (ook weer langs rechtsom) om tot slot net voor een vrachtwagen in te voegen.

ik begrijp dat je jezelf sneller vindt optrekken dan de gemiddelde ochtendchauffeur, maar wacht dan tenminste tot je legaal kan inhalen.
                autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Bedankt aan de motorijder die gisterenavond in de file in Sterrebeek langs mijn wagen kwam gewrongen en die er met zijn zijbakken er een dikke kras introk. Ook een dankwoord van de wagen voor mij die identiek hetzelfde voorhad. Misschien in de toekomst stoppen of tenminste een nummerplaat op uw moto hangen

Volgende keer zal ik niet meer opzij gaan maar de opening toerijden als ge er tussen zit. Of moet ik maar tegen de vangrails rijden omdat mijnheer met zijn zware moto door wil

Bijna twee uur gewacht op de politie maar die kwam gewoon niet af. Dan maar naar het politiekantoor gereden en daar was de agent slechtgezind omdat we hem op een feestdag kwamen lastigvallen. We moesten maar naar de politie in onze woonplaats gaan De politie uw vriend?

Comment

• reed die motard zonder nummerplaat rond ?

Comment

• Dat ze in Brussel zitten discussiëren over de kleur van de nieuwe Europese nummerplaten, terwijl ze nog niet eens een deftige regering kunnen samenstellen...

E30SHOP.be
                      - Alles voor uw BMW E30.
                      Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                      En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• godmiljaar, geflitst tegen 52 in zone 30... gezien gans de Lierse binnenstad zone 30 is gaan ze blijkbaar staan in een zone waar het minst verkeer van gans de stad passeert, quasi nul voetgangers (ik ben daar nog jamais moeten stoppen om mensen aan een zebrapad over te laten) of fietsers en het abnormaal is om 30 te rijden... met m'n boete van 8km/u te snel aan een aantal drukke winkels kon ik wel leven, maar dit vind ik gewoon belachelijk.

Comment

• ja 30 waar het niet nodig is (enkel rond scholen en woonwijken wel imo) is belachelijk. Dan kan je'm beter door de straat duwen.
                          Last edited by ; 22/07/2010, 21:26.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Floor Bekijk Berichten
                            ja 30 waar het niet nodig is (enkel rond scholen en woonwijken wel imo) is belachelijk. Dan kan je'm beter door de straat duwen.

²

belastingen, belastingen en belastingen. wij zullen ze wel betalen. intussen krasselt de overheid op uw kosten voort.
                            bmw 116d sportshatch

Comment

• ik ben geen groene
                              maar ik vind dat dus van niet
                              regels respecteren heeft geen knijt met belgie of de staatskas te maken maar met respect tot je medemens

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                ik ben geen groene
                                regels respecteren heeft geen knijt met belgie of de staatskas te maken maar met respect tot je medemens
                                Groot gelijk, maar "den Belg" houdt er van om te kunnen zagen, zelfs in zoverre dat ze moedwillig de snelheidswaarden overtreden teneinde wat boetes te kunnen vergaren en daarna, met reden volgens hun, eens goed hun gal te kunnen spuien.....

Comment

• het lucht ook gewoon eens op hé
                                  en 't was dan nog op 13 juni, op weg om te gaan stemmen... beter niet geweest en de boete daarvoor betaald, had mss goedkoper geweest

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door prospeed Bekijk Berichten
                                    Volgende keer zal ik niet meer opzij gaan maar de opening toerijden als ge er tussen zit. Of moet ik maar tegen de vangrails rijden omdat mijnheer met zijn zware moto door wil
                                    Alle begrip dat ge pislink zijt op die motard, in de werken is het ook geen doen om daar nog tussen de rijvakken in te gaan filefilteren - de twee linkse vakken zijn net de smalsten.

En dat zeg ik dan als motard die daar zelf elke dag passeert.

Comment

Dat kan nog op gaan voor regels die bedacht zijn door de medemensen. Maar een zone 30 in een schoolzone heeft wetenschappelijk zelfs geen basis: de meeste kinderen die overlijden in het verkeer, zitten ofwel in de auto van hun ouders, en daarna op weg naar school. Vlak voor de schoolingang is procentueel gezien de meest veilige plek voor kinderen, en dat zelfs zonder de zone 30.

Dus ja, een zone 30 in de schoolvakantie respecteren heeft enkel een moreel nut, en tijdens de zomervakantie daar gaan flitsen heeft enkel een nut voor de gemeentekas.

Comment

ik ben geen groene

ik ben ook gene groene, maar zinloze regels opstellen heeft geen knijt met respect voor de medemens te maken, maar alles met belgie of de staatskas en disrespect voor de medemens.
                                        bmw 116d sportshatch

Comment

• Afgekeurd voor luchtbalgen in vering achteraan terwijl ze er al 2 jaar onder zitten en er vorig jaar geen opmerking over was...
                                          Nu ja dat zal eruithalen-herkeuren-terug insteken worden.
                                          Het hangt er blijkbaar veel van af wie er de keuring uitvoert.

Comment

Working...
                                          X