Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel IV

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
    Voorrangsregels zijn nu niet echt dwaze dingen Dat je bv. niet meer weet hoeveel ruimte je vrij moet laten aan een bushalte tot daar aan toe.

qué ??
    bmw 116d sportshatch

Comment

• Versta je geen Nederlands?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
        Vanmorgen stond ik links voorgesorteerd aan het kruispunt van de Turnhoutse ring met de Steenweg op Zevendonk. Er zijn daar twee voorsorteerstroken om links af te slaan, de Steenweg op Zevendonk heeft ook twee rijstroken in elke rijrichting. Rechts van mij stond een bejaarde kees in een Zafira. Wanneer er geen tegenliggers meer zijn slaan we allebei links af maar in plaats van de rechtse rijstrook te nemen op de Steenweg op Zevendonk, zoals je zou verwachten, wijkt die bejaarde uit naar links om de linkse strook te nemen en snijdt me zo de pas af. Ik kon hem nog maar net ontwijken...
        Ze kunnen er daar wat van. In Brussel aan het kruispunt van de Willebroekkaai, richting het Noord station is er ook zo'n stuk waar je moet voorsorteren op 2 rijstroken. Daar is het ook heel moeilijk soms.

Raar dat ik je nog niet tegen ben gekomen in Turnhout. Zoveel 1 coupé's rijden er toch niet rond zou je denken. Ik zal er eens op letten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke Bekijk Berichten
          Ze kunnen er daar wat van. In Brussel aan het kruispunt van de Willebroekkaai, richting het Noord station is er ook zo'n stuk waar je moet voorsorteren op 2 rijstroken. Daar is het ook heel moeilijk soms.
          Ja maar da's nog een redelijk verwarrende situatie daar. Op de rechtse voorsorteerstrook mag je ook rechtdoor, en veel verwachten dat je dan ook rechtdoor rijdt en niet links afslaat. Ik kwam er vroeger vaak, en ik was daar altijd op mijn hoede voor stommiteiten van anderen.

Oorspronkelijk geplaatst door Jokke Bekijk Berichten
          Raar dat ik je nog niet tegen ben gekomen in Turnhout. Zoveel 1 coupé's rijden er toch niet rond zou je denken. Ik zal er eens op letten
          Het stuk ring vanaf de Miko en de Steenweg op Zevendonk richting E34 doe ik elke dag. Daar heb je dus redelijk veel kans om me te spotten.
          AutoMinded.be

Comment

• toen ik vannacht terug bij m'n auto kwam lag m'n dak vol flyers... vraag me echt af in hoeverre iemand daar plezier van heeft, zal ook de laatste keer zijn dat'k ermee buiten parkeer

Comment

• 'k Ben eens benieuwd welke straf die 3 te boven hangt voor deze feiten.
              U hoeft dit niet te lezen.

Comment

• Betalen voor de rest van hun leven!
                Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• 'k Vrees als ze allen minderjarig zijn dat dan de ouders het grote slachtoffer gaan zijn. Misschien ook terecht.

Comment

• Deze ochtend bandenspanning gaan nakijken aan het lokale tankstation en lek rijden bij het wegrijden aan het tankstation

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk Berichten
                      'k Vrees als ze allen minderjarig zijn dat dan de ouders het grote slachtoffer gaan zijn. Misschien ook terecht.
                      Terecht Ik keur het niet goed wat die gasten gedaan hebben maar waaom is het terecht dat de ouders er voor moeten boeten? Gasten van 17 jaar. Wilt dat zeggen dat iedereen zijn kinderen tot hun 18 jaar aan de ketting moeten leggen? Dan kopen ze beter ne'n hond, als dieje iets misdoet of iemand bijt kunnen ze hem nog een spuit geven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door prospeed Bekijk Berichten
                        Wilt dat zeggen dat iedereen zijn kinderen tot hun 18 jaar aan de ketting moeten leggen?
                        Nee, ze zouden uit zichzelf moeten weten dat dergelijk gedrag niet hoort, zelfs wanneer ze mogen 'loslopen'.

Opvoeding.

Comment

• ik ben geen racist maar kan me serieus ergeren aan negers in het verkeer

bijna altijd rijden ze met een aftandse nissan sunny (of in mindere mate een oude corolla). gisteren van dat, voor diegenen die het kennen, de rotonde aan sint-jacobs. ik kwam van de vlasmarkt en er was bijna geen verkeer, kon vrij de rotonde oprijden maar er was blijkbaar file op de ottogracht. file op de rotonde ook dus. de auto's die uit de zijstraten kwamen waren blijkbaar vergeten dat ze voorrang moesten geven en kwamen er gewoon los opgereden. de eerste was een camionette, maar die stond al half op het rond punt en stak excuserend z'n hand op. niets erg dus.

maar dan kwam die gast in z'n sunny gewoon me de pas afsnijden en reed bijna tegen mij. ik claxonneren en hij maar dwaas kijken... daarna nog nog een langharig werkschuw tuig die het ook niet nodig vond te stoppen.

moest m'n moeder niet naast mij hebben gezeten ik had er tegengereden, kon m'n rechtervoorkant meteen gratis hersteld worden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door prospeed Bekijk Berichten
                            Terecht Ik keur het niet goed wat die gasten gedaan hebben maar waaom is het terecht dat de ouders er voor moeten boeten? Gasten van 17 jaar. Wilt dat zeggen dat iedereen zijn kinderen tot hun 18 jaar aan de ketting moeten leggen? Dan kopen ze beter ne'n hond, als dieje iets misdoet of iemand bijt kunnen ze hem nog een spuit geven
                            Opvoeding.....? De basis waarden van het leven meegeven? O.a. respect voor andermans gerief?
                            Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                            Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Ik erger me aan mensen die het nut niet kennen van leestekens en hoofdletters. En dan maar denken dat wij met plezier volzinnen van een kwart pagina ontcijferen.

Comment

Ik erger me aan mensen die het nut niet kennen van leestekens en hoofdletters. En dan maar denken dat wij met plezier volzinnen van een kwart pagina ontcijferen.
                                Hebde daar dan zoveel last van in het VERKEER?
                                Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Als er enen "A Vendre" achterstevoren op zijn ruit heeft plakken is dat ook wel irritant ja.

Comment

Als er enen "A Vendre" achterstevoren op zijn ruit heeft plakken is dat ook wel irritant ja.
                                    Eerder lachwekkend
                                    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichten
                                      ik ben geen racist maar kan me serieus ergeren aan negers in het verkeer

bijna altijd rijden ze met een aftandse nissan sunny (of in mindere mate een oude corolla). gisteren van dat, voor diegenen die het kennen, de rotonde aan sint-jacobs. ik kwam van de vlasmarkt en er was bijna geen verkeer, kon vrij de rotonde oprijden maar er was blijkbaar file op de ottogracht. file op de rotonde ook dus. de auto's die uit de zijstraten kwamen waren blijkbaar vergeten dat ze voorrang moesten geven en kwamen er gewoon los opgereden. de eerste was een camionette, maar die stond al half op het rond punt en stak excuserend z'n hand op. niets erg dus.

maar dan kwam die gast in z'n sunny gewoon me de pas afsnijden en reed bijna tegen mij. ik claxonneren en hij maar dwaas kijken... daarna nog nog een langharig werkschuw tuig die het ook niet nodig vond te stoppen.

moest m'n moeder niet naast mij hebben gezeten ik had er tegengereden, kon m'n rechtervoorkant meteen gratis hersteld worden
                                      Jaaaaa, dat is zo waar Al associeer ik ze wel meteen met een oude Nissan Primera of een Vectra van enkele generaties terug Ook zo herkenbaar op de autostrade altijd, vastgeroest op het middenvak met zo'n hulpeloze blik in de ogen van "help, wat gebeurt er hier allemaal". Die fondants toch, ik ben toch op mijn hoede als ik er één tegenkom onderweg

Comment

• inderdaad, zeeer herkenbaar

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• "Fondants" Is dat politiek correct?

Comment

Working...
                                          X