Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel IV

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mijn ergernis vandaag: mijn straat die nog maar eens afgezet wordt voor een domme kermiskoers met coureurkes van 't zevende knoopsgat.
    AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door paac Bekijk Berichten
      Jaaaaa, dat is zo waar Al associeer ik ze wel meteen met een oude Nissan Primera of een Vectra van enkele generaties terug Ook zo herkenbaar op de autostrade altijd, vastgeroest op het middenvak met zo'n hulpeloze blik in de ogen van "help, wat gebeurt er hier allemaal". Die fondants toch, ik ben toch op mijn hoede als ik er één tegenkom onderweg
      Gisteren reed er op de E19 nog zo één voor mij. Reed heel de tijd mooi rechts, en plots beslist ie om in het midden te gaan rijden, hij was nochtans niemand aan het inhalen

Comment

• 2 ergernissen dit weekend ^^

1) Op de E19 tussen Mechelen en Brussel reed ik 135 op CC, en was aan het naderen op zo'n Opel Corsa'ke ofzo. Die reed helemaal links terwijl er rechts en in het midden niemand reed. Ik wou het correct spelen dus ik ga naar links in de hoop dat ze gewoon naar rechts gaat. Wat niet het geval was. Ben dan achter haar gebleven aan 105 km/u, met mijn pinker naar links op. Geen succes. Ondertussen was een motard al gepasseerd die haar aanmaande om mss eens naar rechts te gaan, maar ook hier geen succes. Heb dan mijn claxon eens laten werken, ook hier geen succes. Uiteindelijk met een hele vloot maar langs rechts gegaan, en haar zo ingehaald. Nog eens geclaxoneerd toen ik passeerde maar ze bleef verdwaasd voor haar uit staren. Ik verwachtte mij aan een bomma ofzo, maar neen, nog een jong ding van in de 20.

2) De afrit van de R0 richting E19 als je van de viaduct van Vilvoorde komt. Ik rijd rustig 135 op CC, rechts een vrachtwagen. We zitten midden in de bocht, en ik naast die vrachtwagen, en zonder reden komt die gewoon op mijn rijvak rijden. Heb dan versneld en meer naar links gegaan, en zat met mijn spiegel echt maar op enkele cm van de vangrail. En mijn madam kon de groeven op zijn banden tellen. Mongool !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
          2 ergernissen dit weekend ^^

1) Op de E19 tussen Mechelen en Brussel reed ik 135 op CC, en was aan het naderen op zo'n Opel Corsa'ke ofzo. Die reed helemaal links terwijl er rechts en in het midden niemand reed. Ik wou het correct spelen dus ik ga naar links in de hoop dat ze gewoon naar rechts gaat. Wat niet het geval was. Ben dan achter haar gebleven aan 105 km/u, met mijn pinker naar links op. Geen succes. Ondertussen was een motard al gepasseerd die haar aanmaande om mss eens naar rechts te gaan, maar ook hier geen succes. Heb dan mijn claxon eens laten werken, ook hier geen succes. Uiteindelijk met een hele vloot maar langs rechts gegaan, en haar zo ingehaald. Nog eens geclaxoneerd toen ik passeerde maar ze bleef verdwaasd voor haar uit staren. Ik verwachtte mij aan een bomma ofzo, maar neen, nog een jong ding van in de 20.!
          haar tomtom zei waarschijnlijk: "links aanhouden"

Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
          2) De afrit van de R0 richting E19 als je van de viaduct van Vilvoorde komt. Ik rijd rustig 135 op CC, rechts een vrachtwagen. We zitten midden in de bocht, en ik naast die vrachtwagen, en zonder reden komt die gewoon op mijn rijvak rijden. Heb dan versneld en meer naar links gegaan, en zat met mijn spiegel echt maar op enkele cm van de vangrail. En mijn madam kon de groeven op zijn banden tellen. Mongool !
          daarnet nam een mercedes toen hij een straat indraaide zijn bocht nogal groot, die fucker claxonneerde op mij terwijl hij op mijn rijvak zat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
            Mijn ergernis vandaag: mijn straat die nog maar eens afgezet wordt voor een domme kermiskoers met coureurkes van 't zevende knoopsgat.
            ik had dinsdag prijs.
            en natuurlijk just als ik vertrek en ik sta in de lichten te wachten moesten die klojo's passeren. MAW, ge moogt het kruispunt ni oversteken.
            anyway, kan ik eindelijk verder rijden, rij ik bij mijn tante in de straat, en rijd daar nog ne wielerterrorist.
            IPV mooi aan de kant te rijden, blijft die toch wel bijna int midden van de baan rijden.
            maar jah, er is nog genoeg plaats dus ik rij er voorbij.
            op dat moment wijkt die nog wat verder uit naar het midden, en ik denk dat ik op nog geen 5 cm met mijn spiekgel van zijn stuur zat.
            anyway, fuck it. doorgereden tot bij mijn tante.

komt die jongen daar achter mij aan gesprint als tom boonen die denkt dat er een lijntje ligt aan de finish. kwestie van mij nog eens uit te schelden.
            maar toen ik hem zei dat die met zijn fieske wa beter langs de kant van de weg moest rijden wist hem ni meer wa zeggen en is hij doorgereden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk Berichten
              "Fondants" Is dat politiek correct?
              Uiteraard, dat is met veel liefde gezegd enzo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichten
                ik ben geen racist maar kan me serieus ergeren aan negers in het verkeer

bijna altijd rijden ze met een aftandse nissan sunny (of in mindere mate een oude corolla). gisteren van dat, voor diegenen die het kennen, de rotonde aan sint-jacobs. ik kwam van de vlasmarkt en er was bijna geen verkeer, kon vrij de rotonde oprijden maar er was blijkbaar file op de ottogracht. file op de rotonde ook dus. de auto's die uit de zijstraten kwamen waren blijkbaar vergeten dat ze voorrang moesten geven en kwamen er gewoon los opgereden. de eerste was een camionette, maar die stond al half op het rond punt en stak excuserend z'n hand op. niets erg dus.

maar dan kwam die gast in z'n sunny gewoon me de pas afsnijden en reed bijna tegen mij. ik claxonneren en hij maar dwaas kijken... daarna nog nog een langharig werkschuw tuig die het ook niet nodig vond te stoppen.

moest m'n moeder niet naast mij hebben gezeten ik had er tegengereden, kon m'n rechtervoorkant meteen gratis hersteld worden
                Ik ben ook geen racist, maar ik heb altijd schrik als ik negers tegenkom die aan het rijden zijn. Geen enkel van die mannen kunnen precies rijden. Echt vreemd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dawud Bekijk Berichten
                  Ik ben ook geen racist, maar ik heb altijd schrik als ik negers tegenkom die aan het rijden zijn. Geen enkel van die mannen kunnen precies rijden. Echt vreemd
                  Veel hebben dan ook nooit hier hun rijbewijs gehaald.
                  AutoMinded.be

Comment

• Het probleem is... Negers in Noord-Amerika, die zijn daar opgegroeid en buiten de grote broeken en gouden kettingen rijden die even goed of slecht als blanken daar.

Negers hier zijn recht uit de Congolese brousse getrokken en daar hebt ge geen R0 met 6 rijvakken.

Tijd terug had Man Bijt Hond daar nog een item over, ten tijde van het 90 km/u-smogalarm. Congolezen die 80 op de ring hard genoeg vonden enzo

Comment

• Al die arme sukkelaars die de optie pinkers niet hebben kunnen aanduiden. En die 45km/u ''autokes''. Reed vandaag de E411 op reed er voor mij zo'n bompa met een AIXAM op (!!) Reed op de middenstrook tegen 45/u, vrachtwagens flashen en claxoneren langs links en rechts inhalende vrachtwagens echt levens gevaarlijk.
                      2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• die brommobielen mogen toch niet op de snelweg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
                          die brommobielen mogen toch niet op de snelweg
                          Nee, maar daar trok hij zich niets van aan, ik moest achter hem tegen 45 de autostrade op rijden Ben toch langs de pechstrook voorbij gereden om toch iewat snelheid te hebben voor op te rijden.
                          2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• dat doet me denken aan de aflevering van Man bijt Hond, waarbij een man en zijn vrouw per Aixam naar de Ardennen reden, liefst via de kleine baantjes. (in maar liefst 5 uur rijden)
                            en zijn vrouw maar doodsangsten uitstaan als de camion kwamen plakken op een baan van 70 of meer.
                            autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
                              Nee, maar daar trok hij zich niets van aan, ik moest achter hem tegen 45 de autostrade op rijden Ben toch langs de pechstrook voorbij gereden om toch iewat snelheid te hebben voor op te rijden.
                              Misschien aan gedacht om de politie te bellen? Of ben jij iemand die op het einde van een afrit aan de kant gaat voor een verstrooide spookrijder en dan gaat klagen op internet dat er spookrijders zijn?

Comment

• Mijn grootste ergernis op de baan: macho's die niet kunnen verdragen dat je met een snellere auto rijdt.

Comment

• Mensen die denken dat ze politieagent zijn of iets willen verhinderen omdat het fout is in hun ogen

Reed gisteren tot helemaal op het einde van de linker rijstrook om dan te willen invoegen voor die werken op de e40, smijt er zich een volvo naar links zodat ik niet meer door kon Hij heeft het geweten Laat de mensen nu toch eens doen, dat ze mij niet doorlaten aan het einde daar kan ik inkomen maar mijn rijvak gaan versperren echt erg

Comment

• @ Pablo: hangt er ook beetje vanaf op welke manier je wil invoegen hé.
                                    Zo van die gasten die in een volle vaart links van u rijden en dan echt op het allerlaatste moment willen invoegen. Daar zou ik het ook van krijgen ze!

Comment

• Ik probeer dat altijd tactvol te doen. En als er dan zo een kwiebus mij niet wil laten invoegen, dan gaat hij het inderdaad dan ook geweten hebben.

Alleen stom dat het dan meestal zo van die gasten zijn die zo recht voor hen uit blijven kijken en doen alsof ze u niet gezien hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Miss Wax-it Bekijk Berichten
                                        @ Pablo: hangt er ook beetje vanaf op welke manier je wil invoegen hé.
                                        Zo van die gasten die in een volle vaart links van u rijden en dan echt op het allerlaatste moment willen invoegen. Daar zou ik het ook van krijgen ze!
                                        Was niet echt met volle vaart en ik geef toe het is niet correct en een beetje associaal maar iemand die dan een rijstrook gaat versperren vind ik minstens even grof

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk Berichten
                                          maar iemand die dan een rijstrook gaat versperren vind ik minstens even grof
                                          True

Comment

Working...
                                          X