Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel IV

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Miss Wax-it Bekijk Berichten
    Mijn grootste ergernis op de baan: macho's die niet kunnen verdragen dat je met een snellere auto rijdt.
    Is Arthur u voorbijgefietst met een plastieken karretje?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk Berichten
        Mensen die denken dat ze politieagent zijn of iets willen verhinderen omdat het fout is in hun ogen

Reed gisteren tot helemaal op het einde van de linker rijstrook om dan te willen invoegen voor die werken op de e40, smijt er zich een volvo naar links zodat ik niet meer door kon Hij heeft het geweten Laat de mensen nu toch eens doen, dat ze mij niet doorlaten aan het einde daar kan ik inkomen maar mijn rijvak gaan versperren echt erg
        voor alle duidelijkheid: ik was gisteren NIET op de baan

(en ik heb niet de moed de wereld te verbeteren op de baan, daarvoor rijden er elke dag te veel pummels rond)

2015 Volvo V60 D2 aut.
        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
          Zeg. Ik probeer hier wel serieuze discussies te starten hé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
            voor alle duidelijkheid: ik was gisteren NIET op de baan

(en ik heb niet de moed de wereld te verbeteren op de baan, daarvoor rijden er elke dag te veel pummels rond)
            lol Het was zo'n oude volvo s80

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Miss Wax-it Bekijk Berichten
              Mijn grootste ergernis op de baan: macho's die niet kunnen verdragen dat je met een snellere auto rijdt.
              volledig mee eens,en ze blijven maar proberen aan de lichten,hahaha
              Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 16v m-jet (sold)

Lancia Dedra 1.9 TD LX (sold)

Seat Ibiza Evo2 ​

Comment

• Nu, daar op de E40 hebben ze toch stevig geblunderd qua signalisatie...

In de 'normale' situatie komt het verkeer van de E40 van drie rijvakken naar twee rijvakken, en worden dat de twee linker rijvakken van de E40. Invoegend verkeer van de R0 komt van 3 rijvakken, en wordt 2 rijvakken. Nog niet een kilometer verder wordt het rechtervak de afrit Sterrebeek.

Bon. We beginnen dus met 2+2+1 rijvakken en eindigen met 3 rijvakken.

In de werken moesten ze daar natuurlijk aan klommelen, hoewel het resultaat hetzelfde is: 3 rijvakken.

2+2+1 wordt 4 rijvakken voor nog geen 200 meter om vervolgens het linkervak in te laten voegen in het rijvak dat al verkeer van de E40 en R0 draagt, terwijl het verkeer naar Sterrebeek geen afrit meer kent.

Een hoop gele lijnen en versmallingen voor niks dus. Had gewoon na de afrit Sterrebeek de bestaande 3 rijvakken wat versmald, en niemand moest van rijvak wisselen... Dit terwijl het linker- en middenvak vaak al het drukste is, en weefacties net files veroorzaken.

Comment

• Dit weekend was het weer gezellig in Turnhout. Er zijn een tijd geleden op de ring nieuwe lichten geplaatst (net na de Carrefour). In het weekend kan het daar druk worden en omdat ze de voorsorteerstrook naar links niet lang genoeg hebben gemaakt, is het al een paar honderd meter voor de lichten op de linkerrijstrook aanschuiven om voor te sorteren. Ik stond op de linkerrijstrook, maar moest rechtdoor. Ik kijk of er geen verkeer aankomt, pink naar rechts en rijd verder op de rechterrijstrook. Op datzelfde moment beslist de bestuurder van de Audi A4 voor mij in de file om rechts in te voegen zonder te pinken. Ik had dit wat laat gezien, het schol niet veel, maar kon hem nog doorlaten. Aan de volgende lichten komt die kl**t mij voorbijgestoken en steekt zijn middelvinger op, zonder mij aan te kijken. Man man man, sterk bezig...

Comment

• nieuwe rage op de ring ... vrachtwagens op het 3de rijvak.
                    Bijgevoegde Bestanden
                    Hier stond eens mijn auto vermeld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fblade Bekijk Berichten
                      nieuwe rage op de ring ... vrachtwagens op het 3de rijvak.

Die camions van Cornelis zijn altijd gehaast: Ooit achter gereden op een gewone weg, ik moest stevig doorgeven om te volgen...

De signalisatie voor de werken aan de brug over de Romeinse Steenweg op de A12 vind ik ook wel ondermaats (gele lijnen die de rijvakken markeren zouden toch wel het minimum mogen zijn)...

Comment

Zie hem die traag rijdende auto's eens inhalen!

Comment

• Vandaag op de E19 Antwerpen -> Brussel een Fondant gezien met zijn Honda. Die niet beter gevonden had van 2 witte kartonnen aan zijn auto te hangen en daarop wat letters en cijfers te schrijven. Ter vervanging van de officiële nr plaat.

Blame mijn HTC voor de crappie kwaliteit.
                          U hoeft dit niet te lezen.

Comment

• eerlijk kun je maar beter wat meer afstand nemen en geen pics trekken terwijl je rijdt

(durf het ook wel eens doen )

Comment

• Geef ik je volkomen gelijk in. Maar 't was zo zot dat ik echt die foto wou maken

Comment

je moet is in antwerpen gaan kijken, 5de rijvak.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk Berichten
                                  je moet is in antwerpen gaan kijken, 5de rijvak.
                                  Is dat daar dan niet gewoon tweede rijvak voor die rijrichting of is dat al het derde?
                                  Ale, het mag in beide gevallen niet, daar niet van, maar gewoon ter info. Ben zelf chauffeur en zo'n dingen zie ik liever niet, het geeft ons alleen maar (onterecht) een slechte naam. Wel zelf al 2x gedaan, moet ik toegeven, 1x in Kennedytunnel, je mocht 100, auto's op 2 vakken reden 60, derde leeg. 1x op ring Parijs, zelfde verhaal, alleen iets minder leeg (wel 4 vaksbaan).
                                  In Antwerpen krijg je wel af en toe zo'n dingen door dat veel rijrichtingen op 1 punt uitkomen, we moeten ons dan 3 vakken naar rechts gooien, maar worden meer niet dan wel tussengelaten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                    eerlijk kun je maar beter wat meer afstand nemen en geen pics trekken terwijl je rijdt

(durf het ook wel eens doen )
                                    Hij rijdt toch al overdreven ver?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
                                      Hij rijdt toch al overdreven ver?
                                      Gij cammioneur

Comment

• Daarstraks zag ik iemand met zijn koersfietske op't fietspad rijden,dacht al van wat gebeurt
                                        er nu;slaap ik nog
                                        Natuurlijk springt meneer net voor mij zonder kijken van het fietspad en voor mijne neus,steekt ineens de straat over om zeker te zijn dat hij geen last heeft van het rond punt 300m verder.
                                        Hij lag er bijna onder maar heeft dan nog het lef om zo wat gebaren te beginnen doen.

Spijtig dat ge zo'n mannen geen tikske kunt(mag) geven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
                                          Is dat daar dan niet gewoon tweede rijvak voor die rijrichting of is dat al het derde?
                                          Ale, het mag in beide gevallen niet, daar niet van, maar gewoon ter info. Ben zelf chauffeur en zo'n dingen zie ik liever niet, het geeft ons alleen maar (onterecht) een slechte naam. Wel zelf al 2x gedaan, moet ik toegeven, 1x in Kennedytunnel, je mocht 100, auto's op 2 vakken reden 60, derde leeg. 1x op ring Parijs, zelfde verhaal, alleen iets minder leeg (wel 4 vaksbaan).
                                          In Antwerpen krijg je wel af en toe zo'n dingen door dat veel rijrichtingen op 1 punt uitkomen, we moeten ons dan 3 vakken naar rechts gooien, maar worden meer niet dan wel tussengelaten.
                                          Het uiterst linkse vak, als je van de E19 komt en dan richting NL, dus het invoegen van vlak voor de kennedytunnel zou dan al gelukt moeten zijn.

Comment

Working...
                                          X